Тема: Додавання і віднімання виду 32 + 4, 28 – 5. Розв’язування задач.
Мета: вдосконалювати навички додавання та віднімання чисел; вдосконалити навички розв’язування задач; виробляти культуру математичних записів; розвивати уміння грамотно, логічно, повно відповідати на запитання, аргументувати свої дії; розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу активність учнів; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета.
Обладнання: мультимедійний комплект.
Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань, бінарний урок.
Хід уроку
Всі сідайте тихо, діти.
Домовляймось – не шуміти,
Руку гарно піднімати,
Чітко, влад відповідати,
На уроці не дрімати,
А знання мерщій хапати,
Щоб не було нам мороки –
Всі готові до уроку?
Тож гаразд, часу не гаєм
І в дорогу вирушаєм
Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми вирушимо у подорож сторінками відомої казки, пригадаємо її героїв, виконаємо багато цікавих завдань на додавання та віднімання одноцифрового числа та розв’яжемо задачу. А щоб дізнатися, яка це казка, відгадайте загадку.
Кожушок п’ять ріжків має,
П’ять братів туди ховає.
У деньок морозний там
Тепло й весело братам.
(Рукавичка)
I am small.
I am grey.
I like cheese.
I run from cats every day.
Мишка – шкряботушка.
Збільши кожне число на 10. Запиши відповіді.
3+10=13 6+10=16
2+10=12 8+10=18
5+10=15 1+10=11
4+10=14 10+10=20
7+10=17
- Діти, хто наступний знайшов рукавичку? Жабка – скрекотушка.
I am small.
I am green.
I can hop and swim.
2. Жабка просить вас записати подані числа у порядку зростання.
4. Узагальнення і систематизація понять.
– Дітки, хто наступний завітав до рукавички?
In winter I am white.
In summer I am grey.
I like carrots.
I can hop and play.
Зайчик – побігайчик.
Зайчик поспішав до вас із руханкою. То ж давайте зараз трішки відпочинемо.
Слайд Фізкультхвилинка.
I am orange.
My tail is long.
I like hens and hares
Best of all! Звичайно. Лисичка.
– Хто наступний наш гість?
I am grey.
I look like a dog.
I have sharp teeth.
I hunt every day. Вовчик – братик
Задача
Лисичка наловила 12 рибин, а Вовчик – на 6 рибин менше. Скільки всього риби наловили Лисичка та Вовчик?
Про що йде мова в задачі?
Лисичка – 12 р. ? кг б.
Вовчик – ? р., на 6 р. менше
Відповідь: 18 рибин.
– Хто завітав до рукавички після Вовчика?
I am brown.
I look like a pig.
I like acorns.
I live in the wood.
Кабан – іклан. Кабан так поспішав, що дуже притомився. То ж давайте і ми разом зараз відпочинемо. Рухлива вправа англійською мовою.
-Кабанчик приніс нам гру «Бліц – турнір» у цікавих задачах. Починаємо гру.
• Дві миші пішли на музики,
Танцювали, гупали.
Скільки ніжок тупали? (8)
Ой, яка м’яка трава!»
Тут - 15 їх, там – 2.
Скільки разом жаб в траві? (17)
В нього дуже добрий слух.
Хто ж тепер нам скаже точно,
Десять зайців, скільки мають вух? (20)
Трьом онукам рукавиці.
«Подарую вам, онуки,
Рукавичок по дві штуки.
Бережіть, не загубіть!»
Скільки всіх? Перелічить! (6)
Ніс сім яблук на пиріг,
Одне впало, покотилось.
Скільки яблук залишилось? (6)
Вирили по три бульби.
А ви їм допоможіть –
Бульби ті полічить! (9)
7 берізок, 20 дубочків.
Рахувати сам не вмів
І зозулю попросив.
Почала вона кувати,
Та не може полічить.
Ану ж ви допоможіть! (27)
- Хто останній знайшов рукавичку?
I am brown and big.
I like honey.
In winter I always sleep. Ведмідь – набрідь.
Ведмедик прийшов до нас з творчим завданням. У вас на партах лежать шаблони рукавичок, за допомогою фломастерів та кольорових олівців – розфарбуйте їх різними візерунками, орнаментами.