28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Урок-казка з математики « Мандрівка з Червоною Шапочкою»

Про матеріал
вдосконалювати обчислювальні навички додавання і віднімання в межах 10, продовжувати формувати вміння розв’язувати задачі та обчислювати вирази; розвивати логічне мислення та уважність; виховувати бажання вчитися.
Перегляд файлу

Урок-казка з математики « Мандрівка з Червоною Шапочкою»

Тема: Додавання і віднімання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів.

Мета:  вдосконалювати обчислювальні навички додавання і віднімання в межах 10, продовжувати формувати вміння розв’язувати задачі та обчислювати вирази; розвивати логічне мислення та уважність; виховувати бажання вчитися.

Обладнання: ілюстративний матеріал, лабіринт, презентація.

Хід уроку

 

І. Організаційний етап

- Привітання

Пролунав дзвінок -

Починаємо урок.

Працюватимем старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім першім класі

Діти - просто молодці.

- Перевірка готовності до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

1. Гра «Шифрувальник»

К              5+4-6 = 3

А              10-7+2 = 5

З               9-3+0=6

К               5-5+8 =8

А              10-7-1=2

- Молодці, ми дізналися,що урок у нас казка. А хто буде головним героєм нашої казки ви дізнаєтесь, коли складете пазли

2. Математичні пазли.

- Розташуйте числа  в порядку зростання

2 4 6 8 10

 Правильно, це Червона Шапочка

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

  • Сьогодні до нас у гості завітала Червона Шапочка. Отже, ми з вами складемо математичну казку. Будемо вдосконалювати обчислювальні навички додавання і віднімання в межах 10, продовжувати формувати вміння розв’язувати задачі та обчислювати вирази.

IV.  Вивчення нового матеріалу

 1. Усний рахунок «Чарівний ланцюжок».

- Жили-були мама і донька..  Добра бабуся зшила для внучки червону шапочку, що дівчинку всі почали звати Червоною Шапочкою.

У неділю мама напекла пиріжків і попросила Червону Шапочку, щоб вона понесла бабусі гостинець. Пішла дівчинка стежкою, а на зустріч її біжить маленький їжачок.  Він відстав від своїх друзів  і не може їх знайти. Просить про допомогу. Давайте допоможемо йому їх знайти.

2.  Математичний диктант

 Йде далі Червона Шапочка, бачить, а на пеньочку сидить зайчик та плаче.

Лисичка його може з’їсти, якщо він не розв’яже приклади на морквинках. Просить зайчик Червону Шапочку і нас з вами допомогти йому. Допоможемо?

 7 збільшити на 2 (9)

 зменшуване 8, від’ємник 3, знайти різницю (5)

 знайти суму чисел 3 та 4 (7)

 10 зменшити на 6 (4)

 1 доданок 5, другий доданок 4, знайти суму (9)

 2 збільшити на 8 (10)

 1 доданок 3, другий доданок 6, знайти суму (9)

  • 1 доданок 7, другий доданок 0, знайти суму (7)

3.  Вирази

 Йде далі Червона Шапочка, сонечко яскраво світить та щось у лісі неспокійно. То Лисеня, Зайченя і Совеня сперечалися хто з них правильно знайшов невідомий доданок

. + 5 = 8          7+.=9

4+. = 7             3+.=4

  •  Давайте допоможемо їх знайти невідомий доданок.

 

Фізкультхвилинка

Червона Шапочка втомилася, і вирішила перепочити і ми з вами зробимо фізкультхвилинку.

V. Узагальнення і систематизація знань

1.  Групова робота «Лабіринт»

Йде далі Червона Шапочка, наспівуючи.  Назустріч її іде лисичка - сестичка. Хитра лисичка замінила числа на предмети і хоче щоб ми їх знайшли.

- Діти давайте пограємо з лисичкою.

- Молодці, ми допомогли Червоній Шапочці і продовжуємо нашу подорож.

2. Самостійна робота (друк)

- Ось ми дійшли до знака, який вказує в якому напрямку потрібно рухатись,але він незвичайний. Нам потрібно вирішити самостійно завдання, а потім він покаже нам дорогу. Тож часу не гаймо, працювати починаймо.

- Молодці. 

 Фізкультхвилинка

3. Задачі у віршах. 

 Ось і ліс закінчується. Вже недалеко й бабусина хата. Але увагу дівчинки привернула галявина, на якій росло багато квітів. Червона Шапочка підійшла і вже хотіла нарвати їх для бабусі та її затримав знаєте хто? Вовк.

Він охороняв ці квіти і запропонував Червоній Шапочці розв'язати задачі у віршах, а ми їй допомагатимемо.

 

Шість кумедних ведмежат

Біля броду грались.

Двоє з них втекло до мами.

Скільки ведмежат зосталось?                      (4)

П’ять маленьких білченят

У кубельці спали.

А ще троє білченят

По гіллі стрибали.

Всіх тих діток полічіть,

Мамі-білці поможіть.                                  (8)

 

Їжачок по лісу йшов.

5 грибів в траві знайшов.

В поле потім він побрів

І знайшов 5 буряків.

Він додать ніяк не може,

Допоможемо йому (10)

 

На узліссі 2 дубочка,

Поряд з ними – 3 кленочка.

Поміркуйте і скажіть:

Всі дерева полічіть. (5)

3 грибочки на горбочку,

Стільки ж видно з-під листочка.

Відповісти хто б зумів,

Скільки разом всіх грибів?                    (6)

 

Вовк подарував Червоній Шапочці для бабусі букет квітів і провів її до хатинки. Бабуся дуже рада була бачити свою онучку, а дівчинка розповіла про свою незвичайну пригоду. 

ІІІ. Підсумок уроку. Оцінювання

Вона не забула розказати й про те, як ви їй допомагали. Про те, як ви добре вмієте розв’язувати приклади та задачі. 
 Чи сподобалось вам подорожувати з Червоною Шапочкою?

 Що найбільше сподобалося на уроці?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 березня
Переглядів
433
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку