Урок-казка з математики "Додавання виду 60+4, 5+30. Обчислення вартості покупки. Знаходження довжини ламаної лінії"

Про матеріал
Урок-казка (подорож з Колобком) на тему "Додавання виду 60+4, 5+30. Обчислення вартості покупки. Знаходження довжини ламаної лінії".
Перегляд файлу

Додавання і віднімання виду 60+4, 5+30. Обчислення вартості покупки. Знаходження довжини ламаної лінії.

Мета:ознайомити з прийомами додавання виду: 60+4, 5+30;Закріпити прийоми обчислення вартості покупки;формувати навички знаходження довжини ламаної ліні;Виховувати бажання вчитись.

І.  Організація класу

– Діти, я рада вас вітати на нашому уроці математики. Сьогодні у нас особливий урок – до нас завітали гості. А гостям завжди ми раді.

То ж  давайте розпочнемо наш урок з побажання.

1.  Побажання  учнів.

Діти:           Ми вам раді, люди добрі,

                   І вітаєм щиро вас,

                   І запрошуєм ласкаво

                   На урок у перший клас.

ІІ. Повідомлення теми та мети. Мотивація навчальної діяльності.
- Ви любите казки?
- Які казки мама розповідала вам, коли ви були маленькі?
- А зараз я прочитаю вам віршик, а ви здогадайтеся з якої це казки.
 

Я по засіку метений,
Я із борошна спечений, -
Я від бабки втік,
Я від діда втік,
Той від тебе втечу!...
- От сьогодні ми і здійснимо подорож до цієї казки, будемо допомагати Колобку і змінимо кінець казки на щасливий.

ІІІ. Повторення вивченого матеріалу

  • Спекла баба увечері Колобок і поставили його на вікно, щоб прохолонув. На диво, Колобок вийшов незвичайний. Мало того, що непосидючий, а ще й допитливий. Лежить Колобок на вікні, дивиться на небо і зірки рахує. Допоможемо йому.

1.Усний рахунок

  • Робота по групах

1 група

  • Назвіть числа другого десятка

2 група

  • Назвіть числа п*ятого десятка

3 група

  • Назвіть числа сьомого десятка

2. Повторення складу числа 9 (презентація з цеглинками LEGO)

Мріяв, мріяв Колобок і не помітив як настав ранок і сонечко засяяло на небі.

Сонячні промінчики розбудили Колобка, він стрибнув з вікна і помандрував у ліс. Дорогу ми не знаємо, але повинні допомогти Колобку.

3)Каліграфічна хвилинка
- Запишіть ряд числа 9. Намагайтеся цифру писати каліграфічно.
- Обміняйтесь зошитами , виберіть цифру , яка написана найкраще і намалюйте над нею корону.
Ось по цій числовій доріжці ми вийшли на лісову галявину.

А назустріч, хто ж це поспішає?
     Не ходжу я, а скакаю,
     Бо нерівні ноги маю.
     Через поле навмання.
     Перегнав би я коня.
     Я страшенний боягуз.
     Всіх на світі я боюсь.
     В полі, в лісі – навкруги,
     Скрізь у мене вороги.
     Часом лізу я у шкоду,
     Їм капусту на городах,
     Моркву, ріпу, буряки.
     Відгадайте – хто такий? (Зайчик)
Так, це зайчик - побігайчик.

О, обід прийшов до мене,

Ти надумався тікати?

Стій, рум’яненький , пшеничний,

Зараз буду ласувати.

-Що відповів йому колобок?

А зайчик говорить: «Не хочу я твоєї пісні. Ти краще виконай завдання в підручнику на ст..108».

ІV. Вивчення нового матеріалу

Як до круглих чисел додати одноцифрові числа?Згадайте,які числа ми називаємо круглими?  Просто подумайте,як записати це число, згадайте таблицю розрядів. Наприклад, 40+6- це 4 десятки і 6 одиниць, тобто число 46.

  • Мандруємо далі. Кого ж тепер зустрінемо.

Вовк до школи не ходив,

Вовк уроки не учив,

Не читав і не писав

І по нотах не співав.

Тож нічого він не знав.

  • А якщо він нічого не знає, то хоче подивитись, як вмієте робити це ви.
  1. Виконаємо приклади під №2(усно, ланцюжком).

Фізкультхвилинка

Подорожуємо далі. Хто ж зараз зустрівся Колобку?
Буркотливий, вайлуватий,
Ходить лісом дід кошлатий:
Одягнувся в кожушину,
Мед шукає і ожину.
Літом любить полювати,
А зимою — в лігві спати.
Як зачує він весну —
Прокидається від сну. (Ведмідь)


-А він покаже нам доріжку до Колобка тільки тоді, коли ми доведемо йому, що вміємо працювати самостійно в групах!

2.Робота в групі

У нього проблема, він соромиться ходити в магазин. А знаєте чому? Бо не вміє рахувати гроші. Допоможемо йому порахувати скільки він має заплатити за свою покупку? У кожній групі є картки з вартістю товару. Дітям потрібно обчислити вартість кожної покупки   і порахувати відповідну кількість грошей.

 -Допоміг Колобок Ведмедю і Утік  покотився далі. Котиться Колобок, котиться, а на зустріч йому…
Я руда, низького росту,
Хитра я і довгохвоста.
На курей я вельми ласа –
В них таке смачненьке м'ясо…
Вовку-брату я сестриця,
А зовуть мене
(Лисиця)

Ти мене не бійся, друже,

Я не вовк, тебе не з’їм!

Мабуть, змерз у лісі дуже?

Заблудився?Де твій дім?

А то Вовк, Ведмідь, бандити,

Налякали колобка.

Я їм дам!Які зубаті!

Я Лисичка – не така!

Я не скривджу навіть муху

І тобі допоможу.

Як розв’яжеш це завдання,

То негайно відпущу.

Не розв’яжеш – проковтну!

Завдання від Лисички

Нам потрібно у підручнику виконати завдання №4. Треба виміряти довжину ламаної лінії. Як ми це можемо зробити?(потрібно виміряти довжину кожної ланки і додати ці довжини).

- Молодці діти, допомогли залишитися цілим Колобку.


ІV. Підсумок уроку

 - Ніколи ще Колобок не почувався так добре ,як сьогодні у нас на уроці. Спасибі вам, діти, від нього за допомогу, а від мене – за доброту. Ви добре працювали. А Лисичка дотрималася свого слова. Як може закінчитися казка?
- Молодці, діти, ви допомогли Колобку. Ви показали, що вмієте розв’язувати приклади, очислювати вартість покупки, а головне дружити. Допомагайте один одному так, як ви це робили на уроці. Колобок вдячний вам за вашу допомогу, за те, що завдяки вам казка сьогодні закінчилася успішно!

-А зараз я пропоную оцінити свою роботу на уроці за допомогою смайлів.

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 березня
Переглядів
1025
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку