Тема. Кількість теплоти
Мета: поглибити знання учнів про кількість теплоти, формувати вміння учнів розв’язувати задачі на розрахунок кількості теплоти при нагріванні/охолодженні тіла;
розвивати обчислювальні навички учнів;
формувати культуру праці на уроці.
Хід уроку
Розв’язування задач – практичне мистецтво, схоже на плавання,
катання на лижах або ж на гру на фортепіано:
навчитися цьому можна тільки тоді, коли ти наслідуєш
гарні зразки і постійно практикуєшся.
Д.Пойя
І. Організаційний момент
Привітання.
Інтерактивна вправа ,,Вилучити зайве“:
а) Па, кг, °С, Дж;
б) Q, m, F, c, Δt°.
ІІ. Перевірка домашнього завдання:
вправа 8(3,4)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми та завдань уроку
ІV. Розв’язування задач
1. Яка кількість теплоти необхідна, щоб закипіла вода масою 3 кг в алюмінієвій каструлі масою 0,5 кг, якщо початкова їх температура 15°С?
2. У ванну налили 10 л води при 5°С і 20 л води при 80°С.Перемішавши воду, виявили, що температура становить 55°С. Порівняти кількості теплоти, що віддала гаряча вода і прийняла холодна при теплообміні.
V. Підсумки уроку
VІ. Завдання додому
Повторити §8, вправа 8(6,7)