Урок "Коливальний рух. Амплітуда коливань. Період і частота коливань. Маятники."

Про матеріал

Тема уроку. Коливальний рух. Амплітуда коливань. Період і частота коливань. Маятники.

Мета уроку. Надати учням уявлення про коливальний рух, ввести поняття амплітуди коливань, періоду та частоти коливань; ознайомити учнів з видами маятників; показати практичне застосування маятників у техніці, в побуті. Розвивати логічне мислення учнів, розширювати їх кругозір, виховувати інтерес до предмета.

Обладнання та наочність. Коливання вантажу на нитці та на пружині, запис коливального руху, механічний годинник із маятником.

Відеофрагмент. Коливання пружинного маятника, руйнування моста в Америці.

Презентація «Коливальний рух в природі і техніці»

Тип уроку: комбінований.

Перегляд файлу

1

 

УРОК 7 КЛАС

Тема уроку. Коливальний рух. Амплітуда коливань. Період і частота коливань. Маятники.

Мета уроку. Надати учням уявлення про коливальний рух, ввести поняття амплітуди коливань, періоду та частоти коливань; ознайомити учнів з видами маятників; показати практичне застосування маятників у техніці, в побуті. Розвивати логічне мислення учнів, розширювати їх кругозір, виховувати інтерес до предмета.

Обладнання та наочність. Коливання вантажу на нитці та на пружині, запис коливального руху, механічний годинник із маятником.

Відеофрагмент. Коливання пружинного маятника, руйнування моста в Америці.

Презентація «Коливальний рух в природі і техніці»

Тип уроку: комбінований.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

  1. Тестові завдання на комп’ютері (12 запитань)
  2. Гронування «Період обертання»
  3. Синквейн. Ключове слово «Лінійна швидкість»
  4. Домашнє експериментальне завдання: визначення періоду обертання і обертову частоту склянки з рідиною, що підігрівається у НВЧ-печі. Які вимірювання ви здійснили?
  5. Якісна задача:

- Чи з однаковою швидкістю під час добового обертання Землі рухаються точки на екваторі та в середніх широтах? Чому? (глобус)

- Задача ІІ етапу олімпіади. Супутники Марса Фобос і Деймос обертаються навколо нього в один бік. Але для спостерігача, що перебуває на Марсі, вони рухаються в різні боки. Чим обумовлений такий загадковий рух супутників?

ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ

  1. Встановити відповідність між позначенням фізичної величини та одиницею її вимірювання:
  1. Період обертання                       N                       с                
  2. Обертова частота                                            об/с
  3. Лінійна швидкість                      
docx
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 7 клас (Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Горобець Ю.І., Ненашев І.Ю., Кірюхіна О.О.; за редакцією Бар’яхтара В.Г., Довгого С.О.)
До уроку
§ 15. Коливальний рух. Амплітуда, період і частота коливань
Додано
27 березня 2018
Переглядів
1420
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку