Мета уроку. Надати учням уявлення про коливальний рух, ввести поняття амплітуди коливань, періоду та частоти коливань; ознайомити учнів з видами маятників; показати практичне застосування маятників у техніці, в побуті. Розвивати логічне мислення учнів, розширювати їх кругозір, виховувати інтерес до предмета.
Обладнання та наочність. Коливання вантажу на нитці та на пружині, запис коливального руху, механічний годинник із маятником.
Відеофрагмент. Коливання пружинного маятника, руйнування моста в Америці.
Презентація «Коливальний рух в природі і техніці»
Тип уроку: комбінований.
1
УРОК 7 КЛАС
Мета уроку. Надати учням уявлення про коливальний рух, ввести поняття амплітуди коливань, періоду та частоти коливань; ознайомити учнів з видами маятників; показати практичне застосування маятників у техніці, в побуті. Розвивати логічне мислення учнів, розширювати їх кругозір, виховувати інтерес до предмета.
Обладнання та наочність. Коливання вантажу на нитці та на пружині, запис коливального руху, механічний годинник із маятником.
Відеофрагмент. Коливання пружинного маятника, руйнування моста в Америці.
Презентація «Коливальний рух в природі і техніці»
Тип уроку: комбінований.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
- Чи з однаковою швидкістю під час добового обертання Землі рухаються точки на екваторі та в середніх широтах? Чому? (глобус)
- Задача ІІ етапу олімпіади. Супутники Марса Фобос і Деймос обертаються навколо нього в один бік. Але для спостерігача, що перебуває на Марсі, вони рухаються в різні боки. Чим обумовлений такий загадковий рух супутників?
ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ