Тема: Комп’ютерна графіка
Мета уроку:
Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь, навичок.
Перелік засобів навчання: IBM PC; підручник Інформатика (рівень стандарту): підруч. для 9-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Й.Я. Ривкінд [та ін.]. — Київ : Генеза, 2017. — 288 c. : іл.; мультимедійний проектор; сенсорна дошка; презентація PowerPoint.
Метод: лекція з елементами бесіди, демонстрація, практична робота.
Програмне забезпечення: Microsoft Office PowerPoint.
План уроку:
II. Актуалізація опорних знань 3 хв
IІІ. Мотивація навчальної діяльності 1 хв
ІV. Засвоєння нових знань 25 хв
V. Застосування знань, формування вмінь та навичок 13 хв
VI. Підбиття підсумків уроку і повідомлення завдання на самостійну підготовку 2 хв
ХІД УРОКУ
Шикування ліцеїстів, рапорт зам. командира взводу (командира відділення).
Перевірка ліцеїстів, привітання.
Сьогодні ми з вами продовжимо вивчення теми, з якою ви вже познайомились у попередніх класах.
Але для початку, спробуємо пригадати.
Можливості графіки безмежні. Завдяки комп’ютерній графіці ми можемо побачити яким світ був до нас, як виглядають далекі туманності, ми бачимо дивовижні речі та неймовірних істот.
Безперечно, робота з комп'ютерною графікою – один з найпопулярніших напрямків використання персонального комп'ютера, до того ж виконують цю роботу не тільки професійні художники і дизайнери. Без комп'ютерної графіки не обходиться жодна сучасна мультимедійна програма. На будь-яких підприємствах іноді виникає необхідність подачі рекламних оголошень в газетах і журналах або просто у випуску рекламної листівки або буклету.
ПЛАН ВИВЧЕННЯ ТЕМИ (слайди №2-32):
Практична вправа (Слайди №33-35).
Слайди №36
1