Тема уроку: Підсумковий урок з теми «Комп'ютерні презентації»
Урок-захист проектів
Ділова гра «Рекламне агентство»
Епіграф до уроку
Діяльність - єдина дорога до знань
Бернард Шоу
Мета:
Очікувані результати уроку:
Тип уроку: узагальнюючий урок.
Форма уроку: ділова гра.
Програмне забезпечення: відповідне програмне забезпечення (MS PowerPoint)
Обладнання: персональні комп’ютери, мультимедійний проектор.
Дидактичний матеріал та наочні посібники: картки для оцінювання робіт, картки для рефлексії.
Хід уроку
№п/п |
Етапи уроку |
Час, хв |
1 |
Організаційний момент |
5 |
2 |
Мотивація навчальної діяльності |
5 |
3 |
Актуалізація опорних знань |
5 |
4 |
Захист проектів. Ділова гра |
20 |
5 |
Взаємооцінка проектів |
3 |
6 |
Підбиття підсумків уроків |
3 |
7 |
Рефлексія |
4 |
І. Організаційний момент
Доброго всім дня!
Сьогодні у нас незвичайний урок. Урок, на якому ви покажете ваші уміння і знання, продемонструєте свої творчі наробки, а також зможете уявити себе співробітником успішних рекламних компаній. Я дуже сподіваюся, що ви цікаво проведете час, порадієте один за одного, і ми всі отримаємо масу задоволень від ваших робіт.
Отже, тема уроку захист проектів «Створення соціальної реклами засобами PowerPoint»
Сучасний світ бізнесу вимагає професійного знання інформаційних технологій. Яку прикладну програму ми з вами зараз вивчаємо?
(PowerPoint)
Нагадаємо правила поведінки у кабінеті інформатики та правила з ТБ на уроці.
Чи можна без дозволу вчителя включати ПК?
Чи можна торкатися тилу системного блоку та монітору, проводів?
Чи можна робити за ПК мокрими руками або в вологій одежі?
Чи можна без дозволу вчителя вставати з міста та ходити по класу?
Що потрібно зробити, якщо зламається ПК або ви почуєте запах гарі?
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Вивчення теми «Комп'ютерні презентації» ми завершуємо творчим проектом.
Проект - є результатна дія, він дозволяє перевірити та закріпити на практиці теоретичні знання
Проєкт – це 5«П»:
□ Постановка реальної, життєвої проблеми, яка має значущість для учня.
□ Пошук інформації з конкретної теми.
□ Планування роботи та застосування сформованих та набутих у процесі досягнення поставленої мети знань, умінь і навичок.
□ Продукт - реальний результат творчої, дослідницької або пошукової діяльності
□ Презентація - підбиття підсумків виконаної роботи, представлення свого результату.
Під час роботи над проектом ми вчимося:
III. Актуалізація опорних знань.
Вправа «Аукціон знань».
Ми з вами завершили вивчати тему «Комп’ютерні презентації». Тому зараз я проведу опитування по даній темі у вигляді аукціону: ви продаєте свої відповіді за бали, які зможете додати до оцінок ваших проектів.
Правильна і повна відповідь оцінюється в 1 бал, доповнення – 0,5 балів.
Умови проведення аукціону:
Питання:
ІV. Захист проєктів. Ділова гра «Інформаційне агентство».
Протягом декількох тижнів ви пройшли велику творчу дорогу. І ось він підійшов до кінця. На цьому занятті вас чекає підсумковий захист проекту, де ви представите нам розроблену вами соціальну рекламу.
Але для початку слід нагадати загальні вимоги та критерії оцінювання презентації:
Загальні рекомендації щодо оформлення презентації
Загальні критерії оцінювання презентації
ЗМІСТ
ДИЗАЙН
Критеріїї оцінювання мультимедійної презентації представлені в таблиці1.
Таблиця1
Критерії оцінювання мультимедійної презентації
Зміст |
Макс. кількість балів |
|
|
|
Відповідність темі |
10 |
|
|
|
Логіка викладення |
10 |
|
|
|
Сформульовані ідеї ясно викладені |
10 |
|
|
|
Наявність бібліографії |
5 |
|
|
|
ДИЗАЙН |
|
|
|
|
Загальний дизайн і графіка відповідають змісту |
10 |
|
|
|
Єдність стилю в оформлені різних частин роботи |
10 |
|
|
|
Чітке читання тексту, правильна організація тексту |
10 |
|
|
|
Налаштування анімації |
10 |
|
|
|
ОРГАНІЗАЦІЯ |
|
|
|
|
Виступ доповідача |
10 |
|
|
|
Відсутні граматичні та орфографічні помилки |
10 |
|
|
|
Прослідковується самостійна дослідницька робота |
10 |
|
|
|
Творчий підхід і оригінальність |
15 |
|
|
|
Всього |
120 |
|
|
|
Оцінювання результату виконаної рботи представлено в таблиці 2.
Таблиця 2
Оцінка результату
Кількість набраних балів |
Оцінювання за 9-бальною шкалою |
100 і більше |
9 |
80-99 |
8 |
70-79 |
7 |
60-69 |
6 |
50-59 |
5 |
40-49 |
4 |
30-39 |
3 |
З вимогами до робіт ви ознайомлені. У кожного з вас є критерії оцінювання.
Директори, будь ласка, представте своє агентство, тематику реклами, яку ви обрали.
Рекламне агентство «School-реклама»:
Тема проекту: «Врятуй життя – загаси сигарету»
Рекламне агентство «Інформатикус»:
Тема проекту: «Зателефонуйте батькам»
Рекламне агентство «SchoolPR»:
Тема проекту: «Захистіть тварин»
V. Взаємооцінка проектів
(Учні підраховують бали. Виставляють оцінки. Всі оцінні бланки передаються в розрахункову комісію – вчитель або незайнятий на конференції учень)
Інтерактивна гра «Інтерв'ю»
Учитель. Кожен з вас сьогодні представив свої презентації. Ви мали змогу за допомогою них розкрити певне питання. Скажіть, будь ласка:
Дякую за ваші змістовні виступи і переходимо до підбиття підсумків уроку.
VІ. Підбиття підсумків.
Учитель: Шановні учасники проекту! Ви плідно попрацювали, багато цікавого дізналися.
Ми переглянули різні презентації. Всі брали активну участь в дослідницькій роботі розробляючи проекти.
Тому оцінюємо вашу роботу так:
(на екрані таблиця оцінювання учнями роботи під час уроку)
Що нам дає робота над проєктом:
VІI. Рефлексія
Народна мудрість говорить: «Знання за плечима не носити». Від себе хочеться додати: «Знання, набуті уміння і навички за плечима не носити»
На нашому занятті був один віртуальний учень (плакат). Саме йому ми передамо життєвий досвід, отриманий на сьогоднішньому занятті, прикріпивши стікери на його рюкзак.
Хто з вас хоче озвучити те, що написав на стікері. Кілька учнів зачитують свої думки.
Урок закінчено. До побачення!