Урок "Комплексна підсумкова робота №4 по темі "Тепло: знайоме і таємниче"

Про матеріал
Ця робота створена з метою перевірки та засвоєння набутих знань, а також для розвитку критичного мислення та набутих компетентнісних навичок
Перегляд файлу

Комплексна підсумкова робота №4 по темі «Тепло :знайоме й таємниче»за групами результатів оцінювання

ГР1.Завдання. Дати відповіді на тести

  1. Занур одну руку в посудину з теплою водою, іншу — з холодною. Потімобидві руки опусти в посудину з водою кімнатної температури. Що ти відчуваєш?Поясни, чому врешті решт через деякий час обидві руки будуть відчувати однакову температуру.
  2.  Наведи приклади джерел займання та горючих речовин у будинку. ( не менше 3 приклади)
  3. Назви способи передавання тепла.
  4. Яка з величин, що ними характеризують речовину, не залежить від температури: маса молекул, об'єм, густиначишвидкістьруху молекул? Поясни чому.
  5. Познач твердження з якими погоджуєшся:

а) Найліпше передають тепло внаслідок теплопровідності металеві предмети, найгірше — гази.

б) Найліпше передають тепло внаслідок конвекції гази, у твердих тілах конвекція неможлива.

в) Сніговий покрив оберігає озимину від вимерзання, бо пухкий сніг містить повітря, яке погано проводить у цьому випадку тепло.

г) Якщо перенесення тепла відбувається за рахунок внутрішніх процесів, пов'язаних із рухом молекул — це конвекція, якщо тепло передається за рахунок руху шарів рідини чи газу — це теплопровідність.

ГР2. 6. З'ясуй, знижується чи підвищується температура рідини під час випаровування. Крапни на руку води з піпетки. Злегка подмухай на шкіру з краплиною води. Що відчуваєш?

7. Чим кипіння відрізняється від випаровування?

8.Тварини й рослини мають різні пристосування до теплових процесів на Землі). Знайди відповідність між механізмом пристосування та назвами зі списку: а) впадає у зимову сплячку; б) риє прохолодні нірки; в) для охолодження має збільшену площу поверхні шкіри з якої випаровується рідина; г) переміщується в місцевість із теплим кліматом; д) розпушують пір'я, хутро, бо повітря погано проводить тепло; е) перебуває у прохолодній воді; є) видозмінена форма листя; ж) сезоне скидання листя.

1.Бегемот   2. Дерево з колючками замість листя  3. Феньок ( вид лисички)   4. Листяне дерево  5. Лелека 6. Бурий ведмідь

7. Синичка.  8. Ящірка

ГР3.9.Опиши свої дії в таких ситуаціях:

1)твоя молодша сестричка доторкнулася до гарячої каструлі;

2)після тривалої прогулянки морозного дня в тебе аж до болю почервоніли щоки. Розкажи, яку допомогу надаси собі. Напиши інструкцію (розроби плакат, постер тощо) з правилами дії в разі теплового удару, для запобігання переохолодженню, для допомоги тваринам холодної пори й у спеку.

docx
Додав(-ла)
Тіщенко Тетяна
Додано
9 січня
Переглядів
5
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку