7 клас
Контрольна робота по темі: «ПЕРІОДИЧНИЙ ЗАКОН І ПЕРІОДИЧНА СИСТЕМА ХІМІЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ. БУДОВА АТОМА»
І – варіант
І - ІІ рівень
1. Установіть відповідність між назвою та формулою речовини. (2,5 бали)
Назва речовини |
|
Формула речовини |
1. кальцій (ІІ) оксид |
А. H2 |
|
2. палена магнезія |
Б. P2O5 |
|
3. фосфор (ІІІ) оксид |
В. P2O3 |
|
4. водень |
Г. CuO |
|
5. купрум (І) оксид |
Д. CaO |
|
6. сульфур (IV) оксид |
Е. SO2 |
|
7. купрум (ІІ) оксид |
Ж. SO3 |
|
8. сульфур (VI) оксид |
И. Cu2O |
|
9. фосфор (V) оксид |
К. MgO |
|
10. кальцій (ІІ) оксид |
Л. CaO |
2. Установіть відповідність. (2,5 бали)
1. хімія |
|
А. наука про речовини та їх перетворення |
2. прості речовини |
Б. число, яке записується перед формулою і позначає кількість молекул або атомів |
|
3.чисті речовини |
В. властивість атомів сполучатися з певним числом атомів |
|
4. індекс |
Г. речовини, що прискорюють хімічні реакції |
|
5. каталізатори |
Д. те, що має певну масу та о’бєм |
|
6. оксиди |
Е. реакція, під час якої утворюється декілька нових речовин |
|
7. коефіцієнт |
Ж. речовини, що складаються з частинок одного виду |
|
8. валентність |
И. речовини, утворені атомами одного хімічного елемента |
|
9. фізичне тіло |
К. число, яке вказує кількість атомів у хімічній сполуці |
|
10. реакція розкладу |
Л. складні речовини, утворені двома елементами, один з яких Оксиген |
ІІІ рівень
3. Здійснити перетворення, поставити коефіцієнти, назвати всі речовини та типи хімічних реакцій. (3 бали)
ІV рівень
4. Виведіть молекулярну формулу речовини, якщо W (S)=50% W (O)=50%. (4 бали)
7 клас
Контрольна робота по темі: «ПЕРІОДИЧНИЙ ЗАКОН І ПЕРІОДИЧНА СИСТЕМА ХІМІЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ. БУДОВА АТОМА»
ІІ – варіант
І - ІІ рівень
1. Установіть відповідність між назвою та формулою речовини. (2,5 бали)
Назва речовини |
|
Формула речовини |
1. кисень |
А. SiO2 |
|
2. цинк (ІІ) оксид |
Б. FeO |
|
3. негашене вапно |
В. ZnO |
|
4. сірчистий газ |
Г. Н2О |
|
5. чадний газ |
Д. SO2 |
|
6. вуглекислий газ |
Е. CO |
|
7. вода |
Ж. CO2 |
|
8. кварцовий пісок |
И. CaO |
|
9. ферум (ІІІ) оксид |
К. О2 |
|
10. ферум (ІІ) оксид |
Л. Fe2O3 |
2. Установіть відповідність. (2,5 бали)
1. речовина |
|
А. найдрібніша електронейтральна частинка |
2. атом |
Б. вид атомів із певним зарядом ядра |
|
3. хімічний елемент |
В. те, з чого складається фізичне тіло |
|
4. суміші |
Г. сукупність двох або більше речовин |
|
5. молекули |
Д. речовини, утворені атомами двох або більше різних хімічних елементів |
|
6. хімічна формула |
Е. реакція окиснення речовин із виділенням світла і тепла |
|
7. реакція сполучення |
Ж. реакція, що відбувається із виділенням тепла |
|
8. реакція горіння |
И. реакція об’єднання декількох речовин в одну |
|
9. реакція окиснення |
К. умовний запис складу речовини за допомогою символів та індексів |
|
10. складні речовини |
Л. найдрібніші частинки речовини, що зберігають її хімічні властивості |
ІІІ рівень
3. Здійснити перетворення, поставити коефіцієнти, назвати всі речовини та типи хімічних реакцій. (3 бали)
ІV рівень
4. Виведіть молекулярну формулу речовини, якщо W (С)=27,27% W (O)=72,73%. (4 бали)
клас
Контрольна робота по темі: «ПЕРІОДИЧНИЙ ЗАКОН І ПЕРІОДИЧНА СИСТЕМА ХІМІЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ. БУДОВА АТОМА»
МЕТА: 1) Навчальна: - Здійснити перевірку рівня якості на міцності засвоєних знань учнів по темі, а саме: знання термінів, правил, загальних формул хімічних сполук. Перевірити вміння записувати хімічні реакції, ставити коефіцієнти у схемах хімічних реакцій та розв’язувати розрахункову задачу на виведення формули речовини. Виявити рівень засвоєння знань учнів та здійснити систематизацію вивченого матеріалу.
2) Виховна: - Продовжувати виховувати почуття патріотизму (спілкування та письмо українською мовою), самодисципліни та самоконтролю (вміння розподіляти час на виконання завдань).
3) Розвиваюча: - Продовжувати розвивати вміння аналізувати, робити висновки, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї (при розв’язуванні задачі).
Ключові компетентності:
Тип уроку: урок контролю та корекції знань, умінь та навичок.
Метод уроку: метод контролю, практичний метод (виконання вправ).
Матеріали: індивідуальні картки із різнорівневими завданнями на два варіанти.
ХІД УРОКУ
І. Повідомлення теми та мети уроку.
ІІ. Перевірка знання матеріалу та основних понять.
Роздатковий матеріал (індивідуальні картки із різнорівневими завданнями на два варіанти).
7 клас
Контрольна робота по темі: «КИСЕНЬ»
І – варіант
І - ІІ рівень
1. Установіть відповідність між назвою та формулою речовини. (2,5 бали)
Назва речовини |
|
Формула речовини |
1. кальцій (ІІ) оксид |
А. H2 |
|
2. палена магнезія |
Б. P2O5 |
|
3. фосфор (ІІІ) оксид |
В. P2O3 |
|
4. водень |
Г. CuO |
|
5. купрум (І) оксид |
Д. CaO |
|
6. сульфур (IV) оксид |
Е. SO2 |
|
7. купрум (ІІ) оксид |
Ж. SO3 |
|
8. сульфур (VI) оксид |
И. Cu2O |
|
9. фосфор (V) оксид |
К. MgO |
|
10. кальцій (ІІ) оксид |
Л. CaO |
2. Установіть відповідність. (2,5 бали)
1. хімія |
|
А. наука про речовини та їх перетворення |
2. прості речовини |
Б. число, яке записується перед формулою і позначає кількість молекул або атомів |
|
3.чисті речовини |
В. властивість атомів сполучатися з певним числом атомів |
|
4. індекс |
Г. речовини, що прискорюють хімічні реакції |
|
5. каталізатори |
Д. те, що має певну масу та о’бєм |
|
6. оксиди |
Е. реакція, під час якої утворюється декілька нових речовин |
|
7. коефіцієнт |
Ж. речовини, що складаються з частинок одного виду |
|
8. валентність |
И. речовини, утворені атомами одного хімічного елемента |
|
9. фізичне тіло |
К. число, яке вказує кількість атомів у хімічній сполуці |
|
10. реакція розкладу |
Л. складні речовини, утворені двома елементами, один з яких Оксиген |
ІІІ рівень
3. Здійснити перетворення, поставити коефіцієнти, назвати всі речовини та типи хімічних реакцій. (3 бали)
ІV рівень
4. Виведіть молекулярну формулу речовини, якщо W (S)=50% W (O)=50%. (4 бали)
7 клас
Контрольна робота по темі: «КИСЕНЬ»
ІІ – варіант
І - ІІ рівень
1. Установіть відповідність між назвою та формулою речовини. (2,5 бали)
Назва речовини |
|
Формула речовини |
1. кисень |
А. SiO2 |
|
2. цинк (ІІ) оксид |
Б. FeO |
|
3. негашене вапно |
В. ZnO |
|
4. сірчистий газ |
Г. Н2О |
|
5. чадний газ |
Д. SO2 |
|
6. вуглекислий газ |
Е. CO |
|
7. вода |
Ж. CO2 |
|
8. кварцовий пісок |
И. CaO |
|
9. ферум (ІІІ) оксид |
К. О2 |
|
10. ферум (ІІ) оксид |
Л. Fe2O3 |
2. Установіть відповідність. (2,5 бали)
1. речовина |
|
А. найдрібніша електронейтральна частинка |
2. атом |
Б. вид атомів із певним зарядом ядра |
|
3. хімічний елемент |
В. те, з чого складається фізичне тіло |
|
4. суміші |
Г. сукупність двох або більше речовин |
|
5. молекули |
Д. речовини, утворені атомами двох або більше різних хімічних елементів |
|
6. хімічна формула |
Е. реакція окиснення речовин із виділенням світла і тепла |
|
7. реакція сполучення |
Ж. реакція, що відбувається із виділенням тепла |
|
8. реакція горіння |
И. реакція об’єднання декількох речовин в одну |
|
9. реакція окиснення |
К. умовний запис складу речовини за допомогою символів та індексів |
|
10. складні речовини |
Л. найдрібніші частинки речовини, що зберігають її хімічні властивості |
ІІІ рівень
3. Здійснити перетворення, поставити коефіцієнти, назвати всі речовини та типи хімічних реакцій. (3 бали)
ІV рівень
4. Виведіть молекулярну формулу речовини, якщо W (С)=27,27% W (O)=72,73%. (4 бали)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
ІV. Повідомлення домашнього завдання.
Повторити вивчені терміни із параграфів 17 – 21.
Творче завдання: скласти кросворд по темі: «Кисень».