5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Урок "Контрольна робота з теми "Держави Західної Європи у XVI - XVII ст.""

Про матеріал

На контрольній роботі діти повинні показати свої знання з розвитку країн Західної Європи. Визначити причини і наслідки революцій в Англії, Франції; встановити причини тридцятилітньої війни і створення Вестфальської системи.

Перегляд файлу

Варіант І

Рівень 1

Релігійні війни у Франції продовжувалися протягом:

а) 1562-1594 рр.;

б) 1566-1609 рр.;

в) 1524-1524 рр.

 

Рівень 2

Установіть відповідність між датами і подіями:

_ січень 1579 р.                    а) початок революції в Нідерландах;

_ 1609 р.                               б) поновлення війни між Іспанією та Нідерландами;

_ 1566 р.                               в) Утрехтська унія, створення Нідерландської республіки;

_ 1585 р.                               г) визнання Іспанією незалежності Голландії.

 

Рівень 3

   Прочитайте наведений уривок: «Лорд-адмірал приготував вісім із своїх найгірших кораблів. Обмазав їх...дьогтем, смолою, наповнив сіркої й іншими пальними матеріалами і послав їх у темряві ночі за вітром на іспанський флот. Коли іспанці побачили брандерів, що наблизились, і все море було освітлене їхнім полум ям , то вони...перелякані підняли якорі...і в панічному страху, з великою поспішністю і безпорядку вийшли в море...Тим часом Дрейк і Феннер пекуче обстрілювали своєю артилерією іспанський флот...весь іспанський флот протягом усього дня зазнавав найжахливіших бід».

   Про який бій йде мова? Хто переміг у битві?Чому?Які наслідки мав цей бій для країн, що брали у ньому участь?

 

Рівень 4

   Як ви гадаєте, чому одновічна боротьба Франції проти Габсбургів завершилася перемогою Франції в Тридцятилітній війні?

 

Варіант ІІ

Рівень 1

Єлизавета І правила:

а) у 1557-1602 рр;

б) у 1558-1603 рр.;

в) у 1558-1604 рр..

 

Рівень 2

Установіть відповідність між поняттями та визначеннями:

_ гугеноти;                                а) правлячий стан феодального суспільства;

_ дворянство;                            б) форма державного правління у Франції наприкінці ХVIст;

_ абсолютна монархія;             в) «міські жителі»;

_ буржуазія;                               г) французькі протестанти.

 

Рівень 3

   Прочитайте уривок з історичного документа: « Потрібно ще дуже багато зробити. Міста повинні бути покарані за бунтівництво; великі суми повинні бути витісненні з приватних осіб; повинна бути одержана згода [Генеральних] штатів країни на збирання постійних податків...Кожного необхідно примусити жити в постійному страху, що дах може звалитися на його голову».

   Кому належать ці слова? До жителів якої країни передбачалося застосувати переліченні заходи? До чого привела політика грабежу і терору?

 

Рівень 4

   Чи згодні ви з тим, що Тридцятилітня війна є першою загальноєвропейською війною? Обгрунтуйте свою точку зору.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Брижик Наталія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Всесвітня історія 8 клас (Сорочинська Н.М., Мартинюк О.О., Гісем О.О.)
Додано
5 листопада 2018
Переглядів
7901
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку