Діагностувальна різнорівнева робота з літературного читання
для 4 класу НУШ за підручником
О. Вашуленко « Українська мова та читання » Ч2
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом
«Дивовижний світ міфів»
П – рівень
Знайди одну правильну відповідь
а) оповідь; б) казка; в) пісня.
2. Міф відображає уявлення давніх людей про…
а)космос;
б) створення світу, виникнення життя на Землі, діяння богіва, житття героїв, фантастичних істот, дива;
в) підводний світ.
3.Чиї міфи ви читали у цьому розділі?
а) слов`янських народів;
б) Давнього Єгипту, слов`янських народів, Давньої Греції$
в) індійського народу.
С-рівень
Завдання на встановлення відповідності
4. Про що розповідається у кожній частині міфу «Створення світу»?
1. а) Дивовижна квітка лотоса
2. б) Великий птах Гоготун
3. в) водяний хаос Нун.
4. Розпізнай героїв міфу
Ра величезний змій, що уособлює морок і зло
Апоп бог сонця
6. Підкреслити уявлення слов`янськиї народів про створення світу
Квітка лотоса, велике дерево, світове яйце, річка Ніл, Першоптах,Бог створив людину із глини, Зевс оживив людину.
Д –рівень
Продовж думку
7. Вислів «скринька Пандори» означає ____________________________________________________________________
8.Втіленням одвічної мрії людства про крила став _________________________
9. На мою думку, секрет подібності міфів різних народів у _________________
В- рівень ТВОРЧА РОБОТА ( презентація індивідуального проєкту)
«Мій улюблений міфологічний герой» (Малюнок + розповідь, короткий опис героя, колаж…)