Урок корекції розвитку

Про матеріал
Розробка заняття з корекції розвитку у 2-му класі. Класифікація предметів та явищ за спільною ознакою.
Перегляд файлу

Конспект заняття з корекції  розвитку

2 клас

Тема: Класифікація предметів та явищ за спільною ознакою.

Мета: вчити учня визначати назви предметів за їх описом; виконувати  завдання за словесною інструкцією вчителя; розвивати  розумову діяльність у взаємозв’язку з мовленнєвим розвитком; розвивати наочно-образне мислення засобом конструювання; розвивати логічне мислення, пам'ять, уміння слухати, дрібну моторику рук; виховувати витримку, старанність, любов до природи.

 

Вид уроку: урок закріплення вивченого

Тип уроку: урок -гра.

Обладнання: малюнки, кубик , картки з малюнками сонечка, розрізні картки, мікрофон, кольорові олівці, комп’ютер, фонограма музики П.Чайковського. Пори року. «Осіння пісня».

 

Хід уроку

І. Загальнокорекційний етап

Створення психологічної готовності

  •                             Я бажаю тобі сьогодні хорошого настрою та гарної роботи!
  •                             Якщо тобі буде важко, я буду поруч і допоможу.

ІІ. Основна частина

1. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. (Музичний супровід).

- Відгадай загадку і ти дізнаєшся, хто до нас завітає на урок:

 

Прийшла до нас бабуся
у білому кожусі.
Поля причепурила –
Пухнастим снігом вкрила.
Відгадайте, хто вона,
Ця бабуся чепурна?

(Зима)

 

https://i.pinimg.com/736x/34/2c/ba/342cba32615e1b30d36f03c8ecef8315--coloring.jpg

  

- Але, подивись, наша Зимонька засмучена. Чому? (Вона не яскрава, не посмыхаэться, не красива). 

 

Ти будеш виконувати завдання і розфарбовувати частинки малюнка. Якщо встигнеш до кінця уроку розфарбувати увесь малюнок, Осінь тобі принесе подарунок.

- Сьогодні на уроці ми будемо розпізнавати й називати предмети за поданим описом. То ти маєш бути дуже уважним!

 

2. Вправа «Чарівний кубик»

Аналізуємо завдання «Чарівного кубика»:

- Алфавіт ( розказати алфавіт)

- Частини доби (назвати частини доби: ранок, день, вечір, ніч)

- Дні тижня (назвати дні тижня)

- Пори року (назвати пори року)

- Назви місяців (назви місяців кожної пори року відповідно до сезону)                    

- Чистомовка (повторити за вчителем чистомовку)

 

 

                                                                   

                       

 

 

 

! - Можеш розфарбувати першу частинку малюнка: капелюшок.(Музичний супровід).

 

3.  Дидактична гра «Знайди тінь».

https://www.zavuch.ru/uploads/methodlib/2011/11/21/%D0%BA%D0%B0.jpg

- Дивлячись на малюнок, назви ознаки зими! ( Опади у вигляді снігу, пониження температури повітря, день коротший, ніч довша, теплий одяг, ялинка, Новорічні свята і т.д)

 

solnychko.gif4.Робота за карткою.

Загадка: Із-за хмарки випливає,

Промінці ласкаві має,

Заглядає у віконце

Це яскраве кругле… (Сонце)

 

- А яке сонечко зимою? Воно таке ж гаряче та яскраве, як улітку?

 

 

- А зараз ти отримаєш картку, на якій зображено сонечко, а від нього йдуть промінчики. То ти маєш написати слова, які у тебе викликає сонечко.

(Дитина працює за карткою).

- То сонечко – тепле, яскраве, веселе, добре.

 

 !- Молодець! Ти впорався  із завданням й можеш розфарбувати наступну частинку малюнка: обличчя та волосся Зими. (Музичний супровід).

 

Фізкультхвилинка

 

 

https://naurok.com.ua/uploads/files/33951/102605/109384_images/16.jpg

 

5. Малюнковий диктант.

- А чим запасаються на зиму тварини? Послухай та намалюй.

 

У міцній хатинці 
Сидить по зернинці.
Спробуй-но дістати,
Будеш ласувати!
(Горіх)

https://i.pinimg.com/236x/74/96/2f/74962f3cf7dd6031b8f36ec15f617daa--walnut-kernels-meru.jpg

 

Він на дубі виростає,
Шапочку гарненьку має.
З дуба в землю упаде
І весною проросте.
(Жолудь)

 

https://st.depositphotos.com/1000141/3428/i/950/depositphotos_34288729-stock-photo-one-acorn.jpg

 

Лиш нога та голова,

Ані рук, ні ніг нема.

Щоб на нього подивитись

Треба низько уклонитись. (Гриб)

 

 

https://3.bp.blogspot.com/-mt4h4YLFaLQ/XI5YJFuGuaI/AAAAAAAAA1E/NRw8R9dztjkG-5XE1mbTtMOnL8xkytVFgCLcBGAs/s1600/23031372_524846577861377_1086734307631878464_n.jpg

 

 

 - Як можна назвати одним словом наші слова – відгадки?

- А які фрукти ти ще знаєш? А чим ще можуть запасатися звірі на зиму ? А які овочі ти знаєш ? Які твої улюблені ?

 

! - Можеш розфарбувати частинку сукні Зими. (Музичний супровід).

 

6. Дидактична гра «Хто зимує в ріднім краї?».

- З настанням осені деякі птахи відлітають у теплі краї, а деякі залишаються зимувати у нас. Давай дізнаємось, хто з птахів зимує у рідному краї?

polevoy-vorobey-zhenskogo-pola.jpg(Назвати (показати) птахів, відтворити звуконаслідування їх голосів.)

Хто це? (Горобець.) Як ми називаємо ласкаво? ( Горобчик.) Який горобчик? (Маленький, сірий, жвавий.) Що він робить? (Цвірінькає: «Цвірінь – цвірінь!».)

Без названия (4).jpgХто це? (Синичка.) Яка синичка? (Маленька, гарна, метушлива, із жовтим животиком та чорним комірцем.) Як подає голос синичка? (Вона цвірінчить.) Як цвірінчить синичка? («Цвінь-цвірінь!».)

images (4).jpgХто це? (Голуб.) Який він? (Великий, сірий.) Як подає голос голуб, що він робить? (Туркоче.) Як туркоче голуб? («Тур-р… Тур-р…».)

7.  Дидактична гра «Склади картинку».

- Як ти думаєш, чи легко буде птахам знайти їжу взимку, коли все вкриється снігом? Як їм допомогти? Що потрібно зробити, щоб годувати пташок узимку?

Скласти з частинок цілу картинку «Годівничка для птахів».

https://cs1.clodo.ru/v1/CLODO_d91c9134e75c9ddda296d624614f75d0/upload-9757a5486dd072a4bf22fa412c77a612/iblock/6ad/img001.jpg

- А чим можна годувати пташок? (Крихтами черствого хліба, крупами, несолоним салом, зернами соняшника, кукурудзи, насінням гарбуза та кабачків).

 

!- Молодець! Ти впорався  із завданням і можеш розфарбувати сукню до кінця. (Музичний супровід).

 

  8. Гра «У лісі».

- Відгадай загадки, і ти дізнаєшся, які звірі засинають на зиму:

волохатий, вайлуватий - ...ведмідь

колючий, маленький, сіренький – ...їжачок

 

-А які не сплять взимку:

 

полохливий, сіренький, довговухий – ...зайчик

хитра, руда, довгохвоста – ...лисичка

сірий, злий, хижий. голодний  – ...вовк

пухнаста, руда, працьовита -...білка

 

!- Молодець! Ти впорався із завданням й можеш розфарбувати останню частинку малюнка: черевички Осені! (Музичний супровід).

                          

ІІІ. Заключна частина

 

1. Вправи"Мікрофон", "Незакінчене речення"

- Ось і закінчується наш урок. Використовуючи мікрофон, продовж речення:

 - Ми говорили про …

 - Ми допомагали зібратися у лісі кому…

 - Мені найбільше сподобалося завдання…

 

- Ти добре працював на уроці, встиг розфарбувати весь малюнок, і на згадку про цей урок Зима  дарує тобі подарунок!

https://th.satko.pl/wpcontent/42810.jpg

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
18 лютого 2020
Переглядів
3611
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку