Урок "КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ "У СМАЙЛИКА НА ГОСТИНІ"

Про матеріал
Сприяти зниженню агресивності, тривожності, страху, розвитку комунікативних якостей дітей; - Стимулювати вміння дітей розпізнавати настрій інших; - Розвивати емоційну, когнітивну сферу дошкільників і дрібну моторику рук за допомогою вправ з елементами арт-терапії та пластикографії.
Перегляд файлу

КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ "У СМАЙЛИКА НА ГОСТИНІ"

/Files/images/razvivayushee-s-doshkolnikami-srednya-smaylik--1.jpg

Мета:

- Сприяти зниженню агресивності, тривожності, страху, розвитку комунікативних якостей дітей;

- Стимулювати вміння дітей розпізнавати настрій інших;

- Розвивати емоційну, когнітивну сферу дошкільників і дрібну моторику рук за допомогою вправ з елементами арт-терапії та пластикографії.

Хід заняття

1. Вітання

«В коло всі разом ставайте

Один одному всміхайтесь.

На сусіда подивіться

І йому ви посміхніться

І мені «Привіт» скажіть,

Руку дружби простягніть.

Психолог:

Від ваших добрих посмішок мені стало дуже тепло. А тепер подаруйте свої посмішки і частинку тепла свого серця нашим гостям.

(Діти посилають гостям повітряний поцілунок)

2. Бесіда психолога з дітьми «Гарний настрій, пригнічений настрій»

Психолог:

Сьогодні ми з вами потрапили в гості до незвичайного персонажа, його називають «Смайлик» і всі, хто потрапляє до нього в гості, отримують гарний настрій.

- Діти, а хто мені скаже, що таке «гарний настрій»?

Варіанти відповідей дітей:

- Коли мені весело.

- Коли я з татом і мамою.

- Коли я отримую подарунки.

- Коли зі мною мої друзі.

Психолог:

- Наш настрій залежить від наших думок. Тому, якщо хочете, щоб у вас був гарний настрій, намагайтеся думати тільки про хороше.

- Діти, а у вас буває пригнічений настрій? Коли таке відбувається?

Варіанти відповідей:

- Коли у мене хтось забирає іграшку.

- Коли я хворію.

- Коли мене мама забирає пізно з дитячого садка.

- Коли мені мама не купила те, що я просив (ла).

Так, настрій буває сумним, але все буде добре.

Вправа «Чарівні стаканчики»

Психолог:

Я пропоную позбутися негативних емоцій з допомогою чарівних стаканчиків. Сядьте за столик, посуньте стаканчики і щосили подуйте в трубочку. Відправте через трубочку всі свої образи і сумний настрій.

Отже, всі свої негативні емоції і пригнічений настрій ми залишили в минулому і тепер у нас є можливість розглянути кімнату Смайлика.

3. Дидактична гра «Кубик настрою»

Психолог:

- Подивіться, діти, який цікавий кубик. На ньому зображені обличчя з різними настроями. Ви по черзі будете кидати кубик, а ту картинку, яка опиниться нагорі, ви розглянете і охарактеризуєте настрій, який зображено на малюнку..

/Files/images/razvivayushee-s-doshkolnikami-srednya-smaylik--2.jpg

(Діти виконують завдання)

4. Малювання на склі (арт-терапія)

Психолог:

- Ми можемо поліпшити настрій, коли робимо щось цікаве, наприклад, малюємо, тому пропоную вам помалювати.

(На скляному мольберті над квітками потрібно домалювати веселку)

5. Дидактична гра «Кав'ярня настрою»

Психолог:

- Ох, який стіл чекає на нас. Я пропоную вам сісти за столик, закрити очі і уявити, що ви потрапили у дитяче кафе. Тут ми зможемо з вами насолодитися соковитими яблуками, смачним виноградом, запашними мандаринами і іншими чудовими фруктами.

Кожний настрій має свій смак і запах. Розкажіть, який настрій вам нагадує кожен фрукт. Отже, смачного! (Поставити на стіл фруктове асорті)

(Діти їдять фрукти і асоціюють їх смак з емоціями)

6. Релаксаційна вправа «Килим-літак»

- «Ми сідаємо на чарівний килим-літак. Килим плавно і повільно підіймається, несе нас до небес, тихесенько хитає, колише; вітерець ніжно обдуває обличчя, всі відпочивають ... Далеко внизу пропливають будинки, ліси, річки, озера ... Поступово килим-літак починає зниження і приземляється в нашій кімнаті (пауза) ...

Ласкаве сонечко доторкається до кожного з вас:

- Торкнулося очей (відкрийте очі).

- Торкнулося обличчя (поворушіть бровами).

- Торкнулося носа (поворушіть носом).

- Торкнулося губ (поворушіть губами).

- Підборіддя торкнулося (поворушіть щелепою).

- Торкнулося плечей (підніміть і опустіть плечі).

- Торкнулося рук (струсіть руками).

Сонячні промені погралися з вами і пішли далі. Потягніться, зробіть глибокий вдих і видих.

7. Виготовлення медальйонів з пластику

Психолог:

Ви знаєте, діти, Смайлик любить дарувати подарунки. Тому кожен раз він робить цікаві подарунки. Ось і на цей раз Смайлик хотів подарувати чарівні медальйони, але поспішав і не встиг їх допрацювати. Давайте допоможемо Смайликові їх доробити.

(Діти виготовляють медальйони із пластику, ставлять свої роботи в іграшкову духовку)

8. Дарування подарунків гостям

Психолог:

- Я, сподіваюся, що з нашої подорожі ви принесли з собою вогник гарного настрою. Передайте ці чудові емоції нашим гостям, подаруйте їм медальйони, які ми зробили.

Психолог:

Діти, а тепер станемо в коло, візьмемося за руки і поділимося своїми враженнями від сьогоднішньої подорожі.

Варіанти відповідей дітей:

- Сподобалося проганяти свою злість у стаканчики.

- Мені сподобалося, коли я пробував фрукти, ніби в цьому кафе.

- А мені сподобалося, коли я виготовляла прикраси.

- А мені сподобалося малювати на склі тощо.

 

docx
Додано
9 січня 2023
Переглядів
331
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку