Урок-космічні пригоди з навчання грамоти "Письмо великої букви Ч. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів , речень. Дивосвіт"

Про матеріал

Урок спрямований на ознайомлення учнів із великою буквою Ч, допоможе навчити дітей писати велику рукописну букву Ч , виділяти звук [ч] в словах; ознайомити із випадками написання букви Ч; розвивати фонематичних слух, мовлення учнів, вміння аналізувати, розвивати дрібну моторику руки; удосконалювати навички звуко-складового аналізу слів; виховувати охайність під час письма.

Перегляд файлу

Тема : Письмо великої букви Ч.  Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів , речень.

Мета: ознайомити учнів із великою буквою Ч, вчити писати велику рукописну букву Ч , виділяти звук [ч] в словах;  ознайомити учнів із випадками написання букви Ч; розвивати фонематичних слух, мовлення учнів, вміння аналізувати, розвивати  дрібну моторику руки; удосконалювати навички звуко-складового   аналізу  слів; виховувати  охайність під час письма.

Обладнання: лист картки з друкованою і великою рукописною буквою   «Ч» ,   предметні малюнки, індивідуальні картки.

 

Хід уроку

 

  1. Орг.. момент.
  2. Актуалізація опорних знань учнів.
  1. Бесіда
  • Сьогодні наш урок буде незвичайним. Ми здійснимо уявну подорож у космічний простір.
  • Дружба з буквами, вміння гарно писати допоможе вам здійснити цю цікаву мандрівку. А ще вашими помічниками мають стати уважність і кмітливість, старанність і наполегливість.
  1. Гра «Назви звук».
  • Насамперед, пригадаємо, які звуки дають літери, що ми вже вивчили.
  • Я показую вам букву, а ви називаєте звук:
  • Чим відрізняються літери чорні і червоні?
  1. Гра «Склади та запиши»
  • Давайте запишемо букви, що позначають голосні звуки.
  • Запишемо склади з цих букв.
  • Запишемо слова.
  • Молодці! Рушаймо у космос.
  1. Мотивація пізнавальної діяльності.
  1. Опрацювання вірша.
  • Дітки, подивіться, перед нами планета Сонячної системи Марс. Вона має червоно-оранжевий колір і названа іменем бога  війни.
  • Жителі цієї планети хочуть з нами познайомитися та перевірити чи добре ми знаємо рідну мову  та природу.
  • Вони посилають нам кодограму – лист із завданням.

Читання вірша вчителем ( зошит с. 4)

  • Вірно це синичка.

Черевце у неї лимонно-жовте. Білі щічки. Бігати не вміє, стрибає як горобець. Люблять співати у зимку. Вона знищує шкідників, що сховались на зимівлю у корі дерев та під опалим листям. Одна сім’я синиці захищає від шкідливих комах упродовж року аж сорок зрілих дерев. Тому треба оберігати синичок.

  1. Складання звукової моделі синичка.
  • Давайте, пригадаємо з якою буквою ми знайомилися на минулому уроці?
  • Молодці, летимо далі!
  1. Повідомлення теми та мети уроку.
  •                   Молодці! Сьогодні ми познайомимося з великою буквою Ч, навчимося її гарно писати.
  1. Вивчення нового матеріалу.
  1.               Гра «На що схожа»
  •                   Діти, на що схожа велика буква Ч?
  • Ой, обережно! Вдалині з’явилось величезне яскраве Сонце! До нього близько летіти не можна. Там вогонь. Бо Сонце – це «розжарена» вогняна куля.
  • Давайте краще з сонечком ми відпочинемо.
  •                    

Фізхвилинка.

 

  1.               Письмо великої літери Ч. ( 1-2 рядок)
  •                   Починаємо нижче міжрядкової ліній вести заокруглену лінію до міжрядкової, торкаємось їі ведемо до верхньої рядкової лінії пряму похилу лінію.
  •                   Заокруглюємо вправо і ведемо вгору знову до міжрядкової.
  •                   Ведемо вниз пряму похилу до нижньої рядкової, заокруглюємо праворуч.

Письмо на манці.

           

Фізхвиинка.

 

  1. Закріплення вивченого матеріалу.
  1.               Робота в зошиті ( 3-6 рядок).

Наша ракета летить далі у дивосвіт. І ось я бачу зірочки із завданням. Щоб полетіти далі, нам обов’язково їх треба виконати. 

Списування друкованих складів .

  • Молодці , ми можемо з вами подорожувати далі.
  1. Написання речень.
  • Чарівні зірки високо у небі.
  • Час нам з вами повертатися додому.

 

  1. Підсумок уроку.
  •                   З якою буквою ми познайомилися?
  •                   Зі скількох елементів вона складається?
  •                   Вам було важко чи легко її писати?
docx
Додано
11 липня 2018
Переглядів
1040
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку