План конспект уроку з використанням мультимедійних технологій дозволяє надати учням знання в систематизованій формі, спонукає їх до активного розвитку критичного мислення, самостійної пошукової діяльності в ході виконання випереджального завдання.
Історія України 8 клас
План конспет уроку «Козацько-селянські повстання 20–30-х років ХVІІ ст. Ординація Війська Запорозького».
Мета уроку:
Учні знають:
–дати , лідерів та наслідки козацько-селянських повстань 20-30х. років. Чинності «Ординації Війська Запорозького»;
Розуміють:
– місце козацтва в захисті національних інтересів українського суспільства наприкінці XVI – у першій половині XVII ст.;
– причини козацьких воєн (повстань);
Уміють:
– розташувати в хронологічній послідовності відомості про формування козацтва як окремого соціального стану;
– визначити причини та наслідки козацько-селянських повстань 1620–1630-х років.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання уроку: мультимедійний проектор, ноутбук, колонки.
Хід уроку
І Організаційний момент.
ІІ Актуалізація опорних знань учнів.
Методичний прийом «Історична математика». Учні виходять до дошки і вираховують завдання. Клас перевіряє правильність виконання та коментар учня щодо історичного значення кінцевої події.
Подія |
Дата |
«+» «-« |
Дата |
Подія |
Видання «Апостол» І. Федоровим |
|
-18 |
|
|
Підписання Люблінської унії |
|
+9 |
|
|
Берестейська унія |
|
+25 |
|
|
ІІІ Мотивація. Аналіз історичних джерел. Соціально-політичний стан українського населення.
ІV Оголошення теми. Завдань теми.
V Вивчення нового матеріалу.
Під час уроку учні складають опорну таблицю «Козацько-селянські повстання 20–30-х років ХVІІ ст.»
Рік |
|
|
|
|
Лідер |
|
|
|
|
Передумови повстання |
|
|
|
|
Результати |
|
|
|
|
Метод « Коло думок». Учитель пропонує заповнити « Коло думок» відносно питання: « Чому всі повстання не мали великих успіхів?» Учні обговорюють в робочих парах та по черзі висувають свої думки.
Які наслідки мали ці повстання?
Метод обговорення з виділенням головних аспектів на дошку.
Домашнє завдання.
Прочитати § 17, вивчити дати.
Відвідати Віртуальну екскурсія Дніпропетровським національним історичним музеєм ім. Д.І.Яворницького (Зала 2. Запорозьке козацтво)
http://incognita.day.kiev.ua/museums/dnipro-2/
Розповісти про експонати що представлені в розділі козацькі повстання.