Урок "Козацько-селянські повстання 20–30-х років ХVІІ ст. Ординація Війська Запорозького".

Про матеріал

План конспект уроку з використанням мультимедійних технологій дозволяє надати учням знання в систематизованій формі, спонукає їх до активного розвитку критичного мислення, самостійної пошукової діяльності в ході виконання випереджального завдання.

Перегляд файлу

Історія України 8 клас

План конспет уроку «Козацько-селянські повстання 20–30-х років ХVІІ ст. Ординація Війська Запорозького».

Мета уроку:

Учні знають:

–дати , лідерів та наслідки козацько-селянських повстань 20-30х. років. Чинності «Ординації Війська Запорозького»;

Розуміють:

 місце козацтва в захисті національних інтересів українського суспільства наприкінці XVI – у першій половині XVII ст.;

 причини козацьких воєн (повстань);

Уміють:

 розташувати в хронологічній послідовності відомості про формування козацтва як окремого соціального стану;

 визначити причини та наслідки  козацько-селянських повстань 1620–1630-х років.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання уроку: мультимедійний проектор, ноутбук, колонки.

Хід уроку

І Організаційний момент.

ІІ Актуалізація опорних знань учнів.

Методичний прийом «Історична математика». Учні виходять до дошки і вираховують завдання. Клас перевіряє правильність виконання та коментар учня щодо історичного значення кінцевої події.

Подія

Дата

«+»

«-«

Дата

Подія

Видання «Апостол»

І. Федоровим

 

-18

 

 

Підписання Люблінської унії

 

+9

 

 

Берестейська унія

 

+25

 

 

ІІІ Мотивація. Аналіз історичних джерел. Соціально-політичний стан українського населення.

ІV Оголошення теми. Завдань теми.

V  Вивчення нового матеріалу.

Під час уроку учні складають опорну таблицю «Козацько-селянські повстання 20–30-х років ХVІІ ст.»

Рік

 

 

 

 

Лідер

 

 

 

 

Передумови повстання

 

 

 

 

Результати

 

 

 

 

  1. Козацьке повстання під проводом Марко Жмайло. Робота з картою. Учні опрацьовують матеріал на карті, записують результати в таблицю.
  2. Повстання Т. Федоровича. Учні переглядають уривок з відео. Заповнюють таблицю.
  3. Повстання Івана Сулими. Учні виконували випереджальне завдання. Учні готували невеликі доповіді про Фортецю Кодак та виступ Сулими та відправляли їх учителю в спільну групу  або на поштову скриньку. Кращі доповіді учитель використовує на уроці. Учні самостійно заповнюють таблицю.
  4. Робота з підручником. Прочитайте текст на ст. 125. Дайте відповідь на питання: Чим відрізняється це повстання від інших? Заповнення таблиці.
  5. Робота з писемними джерелами « Ординація Війська Запорозького». Обговорення наслідків ординації для козацтва.

Метод « Коло думок».  Учитель пропонує заповнити « Коло думок» відносно питання: « Чому всі повстання не мали великих успіхів?» Учні обговорюють в робочих парах та по черзі висувають свої думки.

Які наслідки мали ці повстання?

Метод обговорення з виділенням головних аспектів на дошку.

Домашнє завдання.

Прочитати § 17, вивчити дати.

Відвідати Віртуальну екскурсія Дніпропетровським національним історичним музеєм ім. Д.І.Яворницького (Зала 2. Запорозьке козацтво)

http://incognita.day.kiev.ua/museums/dnipro-2/

Розповісти про експонати що представлені в розділі козацькі повстання.

 

docx
Додано
24 липня 2018
Переглядів
2930
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку