Урок «Креслярські шрифти їх види, співвідношення розмірів. Букви, цифри і знаки на кресленнях»

Про матеріал
Мета уроку: Навчальна: навчити розрізняти види креслярських шрифтів; навчити визначати співвідношення розмірів; ознайомити учнів зі значенням креслення в житті людини. Виховна: Виховувати естетичний смак, культуру праці; Формувати такі якості особистості як охайність та самостійність; Розвивальна: звернути увагу на важливість дотримання співвідношення розмірів; розвивати моторику рук, наочно-дійове мислення; розвивати вміння аналізувати, порівнювати нові дані; Основні поняття теми: шрифт, кут нахилу;
Зміст архіву
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Перегляд файлу

1

 

 

 

РОЗРОБКА ПЛАНУ–КОНСПЕКТУ УРОКУ ЗАКРІПЛЕННЯ УМІНЬ І НАВИЧОК З КРЕСЛЕННЯ

на тему:

http://ivankivzosh1.at.ua/katalogfailyv/kreslenya/kreslennja.jpg«Креслярські шрифти їх види, співвідношення розмірів. Букви, цифри і знаки на кресленнях»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета уроку: Закріпити і поглибити знання, уміння і навички по виконанню написів креслярським шрифтом.

Зміст: Виконати графічну роботу, передбачену програмою, виконання напишу креслярським шрифтом.

Обладнання: для вчителя – зразок графічної роботи, а для учнів – картки-завдання для індивідуальної роботи, посібник.

Рекомендації по проведенню уроку

Перевірка знань учнів проводиться за такими питаннями:

1. Що ж таке «креслярський шрифт»?

2. Чим визначається розмір шрифту?

3. Чому дорівнює висота малих літер шрифту розміру 10?

4. Чим визначається нахил кута?

5. Чому важливо дотримуватись вимог до креслярських шрифтів?

Проглянути виконання домашнього завдання. Дати короткий аналіз робіт, виконаних на попередньому уроці.

Графічна робота. Роздати учням індивідуальні завдання (ДОДАТОК А до уроку), як приклад рис. 1. Запропонувати їм, керуючись наочними посібником та готовими графічними роботами, виконати завдання передбачені картками-завдання.

_____________________________________________________________

ВАРІАНТ № 2

Леся Українка

КОРОЛІВНА

– Королівно, ясна панно,

ви себе навік згубили!

Що з’єднало вас зо мною,

вбогим лицарем без спадку?

(1901, Кімполунг)

- Princess, clear panels

you yourself forever ruined!

Connecting you with me,

poor knight without inheritance?

 

Рис. 1. Приклад індивідуального завдання для виконання графічної роботи

Продемонструвати зразок виконання роботи (рис. 2).

В ході самостійної роботи вчитель стежить за виконанням завдання, надає необхідну допомогу. В кінці уроку роботи збираються для перевірки.

 

https://pp.vk.me/c636321/v636321313/3693/skoPLplLPMw.jpg

 

Рис. 2. Приклад виконання роботи

 

Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
zip
Додано
31 січня 2019
Переглядів
1832
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку