7 клас
Тема: Куляста форма Землі та її географічні наслідки.
Очікувані результати: учень знає і уявляє форму Землі, знаходить на карті екватор, лінії тропіків і полярні кола;пояснює вплив форми Землі на природу материків і океанів; оцінює і характеризує наслідки форми Землі.
Мета: розвивати допитливість, уміння аналізувати і систематизувати , робити висновки і узагальнення
Виховувати повагу до людських знань, прагнення проводити власні дослідження, робити власні відкриття.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: підручники, атласи, фізична карта світу,телурій, глобус, мультимедійна презентація
Тип уроку: засвоєння нових знань
Форма проведення: урок з використанням евристичної бесіди
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент (1хв)
Привітання
Пролунав уже дзвінок
Починається урок
Побажаю всім натхнення
За роботу , в добрий час.[1]
Присутні учні- відмітити в журналі
Самопочуття учнів
ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів та актуалізація опорних знань, умінь і навичок (9 хв)
Сьогодні на уроці ми пригадаємо все, що знаєте ви про форму і розміри Землі та поглибимо ці знання
ІІІ. Вивчення нового матеріалу (25хв)
Учитель. Отже, Земля має кулясту форму.
То які ж наслідки кулястості Землі?
Давайте назвемо і запишемо їх:
Працюємо з таблицею на сторінці 14 підручника Пестушко, Уварова.
Наслідки:
ІV. Закріплення вивченого матеріалу(7хв)
Бліцопитування
«Мої дослідження»
Здійсніть уявну подорож зі своїм другом. Вийшовши з однієї точки, що розташована на 45 паралелі, і рухаючись по одному і тому самому меридіану, нехай твій друг вирушить до Північного полюса, а ти – до екватора. Чи одночасно ви досягнете своєї мети? Якщо ні, то чому і хто з вас прийде раніше?
V. Підсумок уроку(1хв)
Висновки про наслідки кулястості Землі (якщо учні самі не зможуть – учитель допомагає)
VІ. Домашнє завдання. Вивчити §3, підготуйте повідомлення про види рухів Землі (по бажанню)
Використані джерела: