Гра-квест «Стежками рідної країни»
Мета. Продовжувати знайомство з квестом як активною формою роботи; розвивати пізнавальний інтерес до вивчення рідної землі , її історії та звичаїв; формувати вміння учнів орієнтуватися та читати маршрут за допомогою плану місцевості; виховувати почуття патріотизму та любові до рідної землі, почуття взаємодопомоги.
Обладнання: маршрутні листи, підписи станцій, конверти із завданнями, монети для нагородження за правильні відповіді, грамоти, скринька зі «скарбом».
Розпочинається квест у вестибюлі школи. У квесті беруть участь 2 команди учнів 2 – 4 класів. За допомогою карти учні мають пройти 8 станцій (у приміщенні школи та поблизу неї), на кожній чекають різні завдання . Виконавши ці завдання, команда отримує бали (у вигляді монет) і дозвіл рухатися до наступної станції.
Ведучі .
- Доброго дня, шановні гості та учасники квесту «Стежками рідної країни».
- Ми раді вас вітати сьогодні!
Живе у серці стільки літ
Ота стежина в нашім краї,
Одним одна біля воріт.
Хоч біля серця стелить слід
Ота стежина в нашім краї,
Одним одна біля воріт.
- Сьогодні наші команди здійснять цікаву подорож. Будь ласка, команди представте себе.
1.Козачата
Девіз: Ми веселі і завзяті українські козачата.
2.Патріот
Девіз: В нас усіх одна дорога,
Де чекає перемога!
Станція 1. «Літературна стежинка» (бібліотека)
1 завдання.
Впізнати казкового героя за малюнком.
2 завдання.
Із розсипаних слів скласти прислів’я .
( Вітчизни, без, соловей, Людина, як, пісні, без).
3 завдання.
Розгадати ребус.
|
|
1 |
к |
о |
л |
о |
б |
о |
к |
|||||||||
|
2 |
р |
у |
к |
а |
в |
и |
ч |
к |
а |
|
|||||||
3 |
в |
о |
в |
к |
|
т |
а |
|
к |
о |
з |
е |
н |
я |
т |
А |
||
|
4 |
к |
о |
л |
о |
с |
о |
к |
|
|||||||||
5 |
к |
о |
т |
и |
г |
о |
р |
о |
ш |
к |
о |
|||||||
Станція 2. «Музична стежинка» (кабінет музики)
Дітям пропонується прослухати уривки мінусовок пісень. Треба впізнати пісню.
Станція 3. «Стежинка народознавча» (кабінет самоврядування)
1 завдання. Обрати квіти для українського віночка та прикрасити його.
2 завдання. Сплести косу зі стрічок.
Станція 4. «Смачна стежинка» (їдальня)
1.Відповісти на запитання:
2. Із поданих овочів обрати потрібні на борщ, довести свою думку. (Буряк,гарбуз, морква, картопля, огірок, перець, цибуля, капуста, квасоля, помідор)
Станція 5. «Пізнавальна стежинка» (кабінет ГПД)
Завдання. Відповісти на запитання вікторини:
1. Які ви знаєте національні символи – обереги? (вінок, рушник ,вишита сорочка).
2. Скільки квітів та стрічок має бути в українському віночку?( По 12 ).
3. Назвіть українські символи Різдва. (Дідух, 8-кутна Зірка).
4. Назвіть деталі жіночого національного вбрання.(Сорочка-вишиванка; запаска; плахта – верхня спідниця; спідниця – нижній одяг до кофти під плахту чи запаску; кептарик – безрукавка;попередниця – пояс; червоні або чорні чобітки; намисто; хустка)
5. Назвіть деталі чоловічого одягу. (Сорочка – вишиванка, шаровари, пояс, жупан, чоботи, бриль або картуз).
6. Назвіть види розфарбованих великодніх яєць. (Крашанка, писанка, крапанка, дряпанка).
Станція 6. «Стежинка майстрів» (кабінет трудового навчання)
Завдання. На шаблон обрати та наклеїти заготівки великодніх прикрас для святкового яйця.
Станція 7. «Спортивна стежинка» (спортивна зала)
Завдання 1. Знайди відповідність .
Портрети відомих українських спортсменів та знаряддя стосовно їхнього виду спорту.
(В. Кличко, Р. Пономарьов, В. Вірастюк, Л. Підкопаєва)
Завдання 2. «Влуч у ціль». (Попасти м’ячем у кошик)
Станція 8. «Вірю не вірю» (кабінет історії)
- День Незалежності України 24 серпня
- Наша область розташована в центрі України
- У нашому районному центрі є пам’ятник Т. Г. Шевченку
- У затоці Чорного моря водяться крокодили
- Область, у якій ми живемо, називається Волинською
- У нашій місцевості є родовище кам’яного вугілля
- У нашому краї вирощують соняшник
- У нашій місцевості переважають болота
- У наших степах водяться лисиці, зайці, вовки
- Засновником нашого краю є князь Григорій Потьомкін
1