Урок – квест для 4 класу "Кодування та декодування інформації"

Про матеріал
Урок - квест для учнів 4 класу. Використовувати як підсумковий урок при вивченні теми "Кодування та декодування інформації"
Перегляд файлу

Кодування та  декодування інформації

(урок – квест для учнів 4-х класів)

З досвіду роботи

вчителя ІІ кваліфікаційної категорії

Новоград – Волинської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 3

Житомирської області

Мета:

 - систематизувати і узагальнити  знання учнів з даної теми;

- активізувати пізнавальну, пошукову діяльність учнів;

- формувати вміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки;

- розвивати почуття відповідальності за виконуване завдання, готовність працювати в групі;

- виховувати інформаційну культуру; інтерес до вивчення інформатики; повагу до думки інших, відповідальність;

Програмне забезпечення: мережа Інтернет, Power Point.

Тривалість: 45 хв.

Місце проведення: кабінет інформатики

Обладнання: комп’ютери, проектор, мультимедійна дошка, завдання на картках, маршрутна карта.

 

 

Хід квесту

  1. Організаційний момент.

Добрий день, шановні учні, гості!

Вітаю всіх, хто  виявив бажання зіграти у квест – подорожуючи  незвичайною країною Шифрувальник! Сьогодні у квесті будуть змагатися команди четвертого класу. Об’єднаємося в команди (на листочках  написані назви команд, учні по черзі витягують листочки з скриньки). Коли команди сформовані, вони обирають свого капітана.

 

  1.            Сприймання та осмислення правил гри.

Ознайомлення з правилами квесту.

Квест – гра - пригода, яка орієнтована на розвиток пізнавальної, пошукової діяльності учнів. 

 Наш урок буде проходити під девізом:

БУТИ

К – кмітливими,

В – веселими,

Е – енергійними,

С – старанними,

Т – творчими).

Сьогодні ми працюємо у  командах (групах), тому робота має бути злагоджена, допомагайте один одному у виконанні завдань. 

Капітан оголошує кінцевий результат виконаного завдання.

Під час гри потрібно поважати кожного члена команди.

Ви легко і швидко справитеся з  завданнями, якщо не будете забувати про девіз нашого уроку.

 

III. Основна частина.

Виконання завдань.

Клас об’єднується  в 3 команди: «Детектив», «Шифрувальник», «Таємний агент».

  1.               Кожна команда отримує своє перше завдання  і виконує кодування або декодування повідомлення. Далі команди переходять від одного завдання до іншого відповідно до маршрутної карти (Додаток1).
  2.               На кожному етапі команда отримує 10 балів (оцінюється швидкість, правильність відповіді та командна робота!!!)
  3.               Останнім  етапом  роботи  є  створення презентації  (в програмі Power Point), в якій буде висвітлено інформацію про дані способи кодування (коротко). За презентацію будуть нараховані додаткові бали (від 5 до 15 балів). Презентацію надіслати  на адресу електронної скриньки вчителя. 

Інформацію можна знайти за посиланнями:

https://cutt.ly/kjbncGW

https://cutt.ly/jjbnDOW

https://cutt.ly/8jbnCyZ

Команди повинні пройти 3 станції.

  1.               Азбука Морзе.
  2.               Квадрат Полібія
  3.               Кодування Юлія Цезаря

Команда «Детектив» розпочинає з Азбуки Морзе, «Шифрувальник» з Квадрата Полібія, «Таємний агент» з кодування Юлія Цезаря.

Завдання:

1) За допомогою Азбуки Морзе потрібно  закодувати  назву своєї команди.

2) За допомогою кодування Юлія Цезаря  та Квадрата Полібія декодувати вислови (Додаток 1)

Правильна  відповідь (кодування Юлія Цезаря ):

«Дружба – велика сила».

Правильна  відповідь (кодування за допомогою квадрата Полібія):

«Без вірного друга – велика туга».

Переможе та команда, яка  першою виконає правильно всі завдання! Бажаю всім успіху!!!

 

IV. Підсумок гри.

Наш  урок добігає до  завершення.

Оцініть свою роботу (смайлики  знаходяться у дітей на партах).

Потрібно підняти  зображення того смайлика, який  характеризує оцінку вашої роботи. Кожен учень оцінює себе самостійно.

 

 

 

Недостатньо старались

в  роботі

Працювали достатньо гарно

Чудово справилися з завданнями

IQnit - С 22 июля до 22 августа IQnit проводит конкурс... | Facebook 

Анимация гиф картинка смайлик. С Днем улыбки! Улыбается зеленоглазый смайл  скачать. Гифки анимации смайлики картинки 

 

 

 

 

Картинки смайлики | andrey-eltsov.ru

 

Питання до учнів:

• Що вам сподобалося найбільше?

• Яку подорож ви ще б хотіли здійснити?

• Які ваші плани на майбутнє?

 


Додаток

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання для команд:

morse.jpg 

doc
Додано
15 лютого 2021
Переглядів
729
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку