З досвіду роботи
вчителя ІІ кваліфікаційної категорії
Новоград – Волинської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 3
Житомирської області
Мета:
- систематизувати і узагальнити знання учнів з даної теми;
- активізувати пізнавальну, пошукову діяльність учнів;
- формувати вміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки;
- розвивати почуття відповідальності за виконуване завдання, готовність працювати в групі;
- виховувати інформаційну культуру; інтерес до вивчення інформатики; повагу до думки інших, відповідальність;
Програмне забезпечення: мережа Інтернет, Power Point.
Тривалість: 45 хв.
Місце проведення: кабінет інформатики
Обладнання: комп’ютери, проектор, мультимедійна дошка, завдання на картках, маршрутна карта.
Хід квесту
Добрий день, шановні учні, гості!
Вітаю всіх, хто виявив бажання зіграти у квест – подорожуючи незвичайною країною Шифрувальник! Сьогодні у квесті будуть змагатися команди четвертого класу. Об’єднаємося в команди (на листочках написані назви команд, учні по черзі витягують листочки з скриньки). Коли команди сформовані, вони обирають свого капітана.
Ознайомлення з правилами квесту.
Квест – гра - пригода, яка орієнтована на розвиток пізнавальної, пошукової діяльності учнів.
Наш урок буде проходити під девізом:
БУТИ
К – кмітливими,
В – веселими,
Е – енергійними,
С – старанними,
Т – творчими).
Сьогодні ми працюємо у командах (групах), тому робота має бути злагоджена, допомагайте один одному у виконанні завдань.
Капітан оголошує кінцевий результат виконаного завдання.
Під час гри потрібно поважати кожного члена команди.
Ви легко і швидко справитеся з завданнями, якщо не будете забувати про девіз нашого уроку.
III. Основна частина.
Виконання завдань.
Клас об’єднується в 3 команди: «Детектив», «Шифрувальник», «Таємний агент».
Інформацію можна знайти за посиланнями:
Команди повинні пройти 3 станції.
Команда «Детектив» розпочинає з Азбуки Морзе, «Шифрувальник» з Квадрата Полібія, «Таємний агент» з кодування Юлія Цезаря.
Завдання:
1) За допомогою Азбуки Морзе потрібно закодувати назву своєї команди.
2) За допомогою кодування Юлія Цезаря та Квадрата Полібія декодувати вислови (Додаток 1)
Правильна відповідь (кодування Юлія Цезаря ):
«Дружба – велика сила».
Правильна відповідь (кодування за допомогою квадрата Полібія):
«Без вірного друга – велика туга».
Переможе та команда, яка першою виконає правильно всі завдання! Бажаю всім успіху!!!
IV. Підсумок гри.
Наш урок добігає до завершення.
Оцініть свою роботу (смайлики знаходяться у дітей на партах).
Потрібно підняти зображення того смайлика, який характеризує оцінку вашої роботи. Кожен учень оцінює себе самостійно.
Недостатньо старались в роботі |
Працювали достатньо гарно |
Чудово справилися з завданнями |
|
|
|
Питання до учнів:
• Що вам сподобалося найбільше?
• Яку подорож ви ще б хотіли здійснити?
• Які ваші плани на майбутнє?
Додаток
Завдання для команд: