Урок-квест на тему: "Патріотом бути просто"

Про матеріал
Мета: формувати в учнів свідоме розуміння понять «патріот», поширювати їх уявлення про риси характеру патріотів; сприяти виникненню почуття гордості за свою країну, бажання бути корисним для інших, допомагати тим, хто цього потребує; формувати патріотичну свідомість, розвивати пізнавальні інтереси учнів.
Перегляд файлу

Розробка першого уроку

Урок-квест на тему:

«Патріотом бути просто»

Мета: формувати в учнів свідоме розуміння понять «патріот», поширювати їх уявлення про риси характеру патріотів; сприяти виникненню почуття гордості за свою країну, бажання бути корисним для інших, допомагати тим, хто цього потребує; формувати патріотичну свідомість, розвивати пізнавальні інтереси учнів.

Обладнання: мультимедійна дошка, проектор, презентація, дидактичний матеріал.

Хід уроку

                                               «Може, десь земля є краща  й вища,

а над нею – небо золоте,

та мені найкраща та, де вишня, 

та, де вишня мамина цвіте. »

Богдан Радиш

  1.                Організація класу до уроку

Щиро вітаю з Днем знань – справжнім всенародним святом мудрості, доброти і людяності. Цей день завжди особливо урочистий і хвилюючий, адже саме з нього починається незвіданий, цікавий і, водночас, нелегкий шлях до пізнання, до нових звершень, до самостійного життя. Кожен наступний клас – це новий щабель вашого розумового, морального зростання, яке не відбувається само собою, для цього потрібна праця розуму, серця, м’язів. Бажаю усім Вам на цьому шляху не зупинятися, а підкорювати нові вершини знань, зустрічати добрих і надійних друзів та досягати омріяної мети.

Переконана, ваші здібності, наполегливість стануть запорукою визначних успіхів у цьому навчальному році.

Отже, вітаю вас з початком навчального року.

  1.               Актуалізація опорних знань учнів (слайд 2)

У всіх людей одна святиня,

Куди не глянь, де не спитай,

Рідніша їм своя пустиня,

Аніж земний в чужині рай.

Їм красить все їх рідний край.

Нема без кореня рослини,

А нас, людей, без Батьківщини.

  1.          Повідомлення теми

Учитель:

Що таке квест? Квест – це командна гра, в нас буде 5 команд.

Квест – це виконання кількох завдань за маршрутним листом. У нашому квесті їх також 5 (Слайд 2). Для того, щоб переїхати на наступну станцію, вам потрібно буде виконати завдання.

Тема нашого уроку «Патріотом бути просто». Чи задумувалися ви, яких людей можна вважати патріотами?

(відповіді дітей)

Патріот – це людина, яка любить свою Батьківщину, йде на подвиг за неї, віддана своєму народові.

Патріот, на мою думку, це людина, яка любить свою Батьківщину насамперед за те, що він тут народився, або живе тут. За те що вона існує, за мову, культуру, історію. Мабуть патріот також не повинен кричати про свій патріотизм. Така людина ніколи не зробить шкоду для суспільства, ніколи не стане ображати іншу національність.

Тож запрошую вас на потяг, який відвезе нас в країну, де всі знають, що патріотом бути просто. Пропоную зайняти вагончики (поділитися на 5 груп). Рушаймо!

ІV. Основна частина

Станція «Затишок» (слайд 3)

Переглянути відео, чи доречно воно до теми сьогоднішнього уроку? Звичайно, так, адже, патріот буде завжди дбати про свою землю і не буде дозволяти забруднювати її.

Завдання: (слайд 4)

Кожна група повинна заповнити свою корзинку та сказати скільки там предметів.

Станція «Єдність» (слайд 5)

Завдання: (слайд 6)

Роздати кожній групі дітей пазл, та зібрати його на швидкість. Після того як пазл буде зібраний діти повинні сказати, що на ньому зображено.

Станція «Гордість» (слайд 7)

Завдання: (слайд 8)

На слайді представлений шифрувальник, за допомогою якого потрібно розкодувати слово.

Після того як слово розкодовано діти висловлюють своє розуміння даного поняття.

Патріотизм – це почуття любові до рідної землі, прагнення зберегти її мову, культуру, готовність діяти в інтересах своєї країни та захищати її від ворогів.

Станція «Відданість» (слайд 9)

Завдання: (слайд 10)

Фізкультхвилинка. Діти за вчителем повторюють руханку, потім включається музика і учні відтворюють, те що запам’ятали.

Я тримаю у руці (стискати й розтискати долоні, руки підняті вгору)
Кольорові олівці. (витягнути руки вперед і розкрити долоні)
Хочу я намалювати (хитяння голови вгору-вниз-вгору-вниз)
Кримські гори і Карпати. (розведення рук у сторони)
Степ і пагорби Дніпрові, (потягнутися вгору)
І озера, і діброви, (торкнутися руками підлоги, ніби зечерпунвши воду)
І веселку, і калину, (потягнутися вгору)
Чорне море і Дунай – (торкнутися руками підлоги, ніби зечерпунвши воду)
Все це наша Україна, (покружляти на своєму місці)
Наш чудовий рідний край!(руки в боки, стрибають ні місці)

Станція «Любов» (слайд 11)

Завдання: (слайд 12)

Вам потрібно відгадати символи України, вони представлені у вигляді ребуса. У кожної команди свій ребус.

1.Національний символ України. Його дарують, ним обмінюються у Великоднє свято. (Писанка)

2.Дерево, яке оспівано у народних піснях, у віршах. Воно освячується в церкві перед Пасхою, як засіб від злих сил. (Верба)

3.Кущ оспіваний в українських народних піснях, символ дівочої вроди. (Калина)

4.Чим прикрашають голову українські дівчата. (Вінок)

5.Національний символ України. Матері дарують його своїм дітям на щастя, на долю, відряджаючи у далеку дорогу. (Рушник)

V. Підсумок уроку (слайд 13)

Ось ми і прибули до місця призначення. Хто може дати відповідь на питання

– а що воно таке – патріотизм? Кого можна вважати справжнім патріотом?(слайд 14)

(Відповідь учнів)

На жаль, зараз в сучасній України багато "rope-патріотів". Вони говорять так багато слів про долю народу, бажання допомогти йому, але нічогісінько для цього не роблять. То ж будемо справжніми патріотами, а для цього допомагатимемо один одному та іншим, любитимемо та захищатимемо свій рідний край, шануватимемо наші українські традиції, нашу мову та нашу Україну.

Визначення переможців. Привітання.

docx
Додано
10 вересня 2019
Переглядів
1280
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку