Урок-квест на тему "Україна"

Про матеріал

Квест складається з семи станцій. Клас поділений на команди,

які проходять квест за маршрутним листом. Виграє та команда, яка виконає швидше всі завдання.В кінці гри всі одержать свою винагороду.

Перегляд файлу

Тема: Урок – квест. Україна

Мета: повторити вивчений матеріал на уроках природознавства і навчитися

використовувати його в нестандартних формах;

розвивати культуру спілкування в груповій роботі: вміння вислуховувати, доброзичливо і коректно вести дискусію, гідно радіти перемозі і приймати поразку; вміння критично мислити, застосовувати набуті на уроках знання

виховувати любов до рідного краю, бережливе ставлення до природних багатств.

Місце проведення: класна кімната

Тип уроку: урок-квест

Механіка гри: квест складається з семи станцій. Клас поділений на команди,

які проходять квест за маршрутним листом. Виграє та команда, яка виконає швидше всі завдання.В кінці гри всі одержать свою винагороду.

Оцінювання: для того,щоб рухатись вперед, потрібно правильно виконати

завдання.

Маршрут: у кожної команди маршрутний лист зі списком усіх зупинок, які

команда отримує на початку гри.

Обладнання: маршрутний лист, конверти із завданнями, предметні малюнки, пазли і необхідні атрибути для квесту.

 

Хід квесту

І. Організація роботи

- Сьогодні я пропоную вам здійснити пригодницьку подорож у формі квесту.

А подорожувати ми будемо надзвичайною, чарівною країною. Якою саме – ви зараз скажете,  відгадавши  загадку-акровірш.

У нашій господі

Калинонька росте,

Рясним та білим цвітом весною зацвіте.

А гарная вербиця над річкою стоїть.

Її осіннє листя летить, летить, летить…

Назвати цю країну ви мусите скоріш,

А в цьому допоможе чудовий акровірш! (Україна)

  • Молодці! Дійсно, сьогодні ми мандруватимемо рідною Україною!
  •  

1.Ознайомлення з маршрутним листом

-  Мандруватимемо за вказаним маршрутом, зупиняючись на зупинках.

Зупинка 1 " Розумнички "

Зупинка 2 " Пазл"

Зупинка 3 " Коштовності фольклору "

Зупинка 4 " Розсипаночка"

Зупинка 5 "Символи"

Зупинка 6 "Багатства України"

Зупинка 7 "Павутинка"

 

2. Повторення правил роботи в групі та проведення квесту

- Під час проходження маршруту ви будете рухатися командами, тобто працювати в групах.

- Яких правил слід дотримуватися під час роботи в групах? (Відповіді учнів)

- Квест вимагає чітких відповідей. До наступного етапу команда переходить виконавши запропоноване завдання.

Учні – помічники стежать за правильністю виконання завдання. Виконання завдання оцінюється ключом з буквою.

1.Ознайомлення з правилами квесту

*Квест – це командна гра. Усі повинні сприяти досягненню спільної мети під час виконання завдань.

*Для квесту відводиться певний час (35 хвилин).

*Капітан відповідає за роботу команди.

*Правило піднятої руки (якщо хтось підняв руку, то всі повинні припинити розмови і уважно послухати).

*Під час гри потрібно поважати усіх членів команди.

*Завдання легко можна пройти за допомогою кмітливості  та спостережливості.

 

  • Виграє та команда, яка виконає швидше всі завдання.

ІІ. Реалізація квесту

1.Формування команд

- оберіть картинку;

- об’єднайтеся в групи за обраною картинкою;

- виберіть капітана.

2. Вручення командам маршрутних листів

   Зупинка 1  " Розумнички "

 

1)  У якій державі ви живете? (В Україні).
2)  Яке місто є столицею України? (Київ).
3)  Яка найбільша річка України? (Дніпро).
4)  Що є символом держави? (Герб, прапор, гімн).

5)  Велике зібрання творів Т. Шевченка. (Кобзар).

6)  Які кольори державного прапора України? (Синій,жовтий).

7) Найвищі гори України? (Карпати).
8)  Кущ, оспіваний в українських народних піснях, символ дівочої вроди. (Калина).

9)  Розписане різноманітними символами яйце. (Писанка).

10)Хліб та сіль на ньому - ознака гостинності українського народу. (Рушник).

11)Сплетені в коло квіти,ним прикрашають голову.(Вінок).

 

  Зупинка 2 " Пазл "

 

(Із пазлів скласти малюнок, на якому зображено частинку історії рідного краю.)

Результат пошуку зображень за запитом "хмельниччина туристична"

 

  Зупинка 3 " Коштовності фольклору "

 

(З'єднати прислів'я.)

 

Батьківщина-мати,                                         Українська  держава.

Всюди добре,                                                  немає України.

Рідна земля – мати,                                       земний рай.

Рідний край –                                                  умій за неї постояти!

Без верби і калини                                         а вдома найліпше.

 Наша слава –                                                   а чужа – мачуха. 

 

Зупинка 4 " Розсипаночка"

(З розсипаних слів скласти прислів'я.)

 

Людина без Вітчизни як соловей без пісні.

 

Зупинка 5  "Багатства України"

Зєднайте назву корисної копалини з її символічним

позначенням. 

 

 

 

Зупинка 6 "Символи"

Виступ учня: Священні символи Вкраїни

Для кожного як оберіг.

У кожну мить і кожну днину

На них не вплине часу біг.

В них туга й радість всенародна,

В них гордість нашої землі.

І хай співа на ній свобода,

Яку відвоювать змогли.

Завдання- із паличок і папірців (жовтого і синього)  за допомогою клею зробити прапор України.

 

Зупинка 7 "Павутинка"

 

Складіть «павутинку», з якими державами межує Україна.

Румунія                 Угорщина                  Словаччина

                            Україна                            Росія

Польща                Білорусь                          Молдова    

 

ІІІ. Підсумок гри

  • Ось і закінчився маршрут нашої подорожі.

Усі ви сьогодні були активними, кмітливими, спритними. Тож усі ми маємо об’єднатися в одну команду – українців, які багато знають про рідну країну, шанують її символи, завжди підтримують одне одного!

Вправа «Емоційний ланцюжок»

  • Покладіть ліву руку на плече сусіда і по черзі один за одним подякуйте сусідові ліворуч за хорошу роботу, позитивні емоції, висловіть побажання.

Нагородження команд

Інтерактивна гра «Мікрофон»

  • Що було виконувати важко?
  • Якими враженнями поділитесь з батьками вдома?
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Докучаєва Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Природознавство, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 листопада 2018
Переглядів
1166
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку