Урок розроблено у формі квесту, мета: перевірити знання, уміння та навички з предмета, спонукати до самостійного опанування учнями інформатики; формувати навички командної гри у процесі спільної діяльності;
Мета:
Обладнання: карта, картки з завданнями, ребуси.
Хід уроку-квесту:
І. Організаційна частина.
1. Привітання.
2. Перевірка присутніх.
3. Перевірка готовності до уроку.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми і мети уроку.
Дорогі третьокласники!
Вітаємо на сьогоднішньому уроці! У нас зараз навчання немає, тому що злий чарівник із Темного лісу викрав дуже важливу інформацію. А ми дуже хочемо вчитися, і просимо допомогти. Інформація знаходиться у зеленій папці. Якщо ви її повернете, навчання продовжиться. Є дві дороги до Темного лісу, тому краще поділитися на дві групи. Вас чекатимуть різні випробування. А щоб їх подолати потрібно дотримуватися правил:
Отже, візьміть з собою уважність, старанність, спостережливість, уяву, фантазію і – вирушаймо!
ІІІ. Основна частина.
Умови та правила гри:
Не галасувати!
Працювати старанно.
Допомагати один одному.
Прислухатися до думки іншого.
Карта до Печери чарівника.
Випробування 1 “Велика галявина”
А ось і перше випробування - розшифрувати ребуси.
Комп’ютер
Комп’ютер
Молодці! Справилися! Рушаймо далі!
Випробування 2 “Широке поле”
Дане випробування містить певні комбінації букв. Вам потрібно скласти з них терміни з інформатики і пояснити їх значення.
1 команда 2 команда
РЕЦПІЗЕНАТЯ РУДАЕГНЯНВА
ЯІНААМЦІ ЙДИАЗН
ЛЙСАД КОАЗП
ЛОЗАОГКОВ КАСВАТВ
Відповіді: презентація, анімація, слайд, заголовок, редагування, дизайн, показ, вставка.
Випробування 3 “Високі гори”
Завдання даного випробування полягає в тому, щоб мімікою і жестами показати для першої команди – комп’ютер працює і завис, а для другої – показ презентації.
Випробування 4 “До вовків”
Перед вами розповідь про створення презентації. Уважно прочитайте і визначте, скільки помилок допущено і які саме.
Я вмію створювати презентацію, і вважаю, що найкраще для цього підходить текстовий редактор Paint. Його можна знайти на локальному диску або викликавши контекстне меню, натиснувши ліву клавішу миші. Головним елементом презентації є проектор. Його можна створити трьома способами. Також презентація містить об’єкти – монітор, дизайн і зошит. Нажаль, в цій програмі не можна форматувати текст.
Я вмію створювати презентацію, і вважаю, що найкраще для цього підходить редактор презентації. Його можна знайти на Робочому столі або викликавши головне меню, натиснувши Пуск. Головним елементом презентації є слайд. Його можна створити трьома способами. Також слайд містить об’єкти – текстові, графічні і мультимедійні.. В цій програмі можна форматувати текст.
Випробування 5 “Край лісу”
Дане випробування містить запитання, які по черзі спочатку отримує перша команда, потім друга.
1 команда.
2 команда
Випробування 6 “Печера”
Молодці! Ми подолали усі випробування і знаходимось біля печери. Щоб забрати необхідну нам інформацію потрібно кожній команді пригадати правила безпечної роботи за комп’ютером.
IV. Підсумок уроку.
1