Урок-квест "Редактор презентацій"

Про матеріал

Урок розроблено у формі квесту, мета: перевірити знання, уміння та навички з предмета, спонукати до самостійного опанування учнями інформатики; формувати навички командної гри у процесі спільної діяльності;

Перегляд файлу

Мета:

  • навчальна: перевірити знання, уміння та навички з предмета, спонукати до самостійного опанування учнями предмета; формувати навички командної гри у процесі спільної діяльності;
  • розвивальна: розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, здатність швидко реагувати у нестандартних ситуаціях; 
  • виховна: виховувати інтерес до предмету, повагу до однокласників.

Обладнання: карта, картки з завданнями, ребуси.

Хід уроку-квесту:

І. Організаційна частина.

1. Привітання.

2. Перевірка присутніх.

3. Перевірка готовності до уроку.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми і мети уроку.

  • Діти, погляньте, до нас прийшло повідомлення з ЛІСОВОЇ ШКОЛИ.

Дорогі третьокласники!

Вітаємо на сьогоднішньому уроці! У нас зараз навчання немає, тому що  злий чарівник із Темного лісу викрав дуже важливу інформацію. А ми дуже хочемо вчитися, і просимо допомогти. Інформація знаходиться у зеленій папці. Якщо ви її повернете, навчання продовжиться. Є дві дороги до Темного лісу, тому краще поділитися на дві групи. Вас чекатимуть різні випробування. А щоб їх подолати потрібно дотримуватися правил:

  1. Не галасувати!
  2. Працювати старанно.
  3. Допомагати один одному.
  4. Прислухатися до думки іншого.

Отже, візьміть з собою уважність, старанність, спостережливість, уяву, фантазію і – вирушаймо!

ІІІ. Основна частина.

  • Дітки, ви хочете допомогти учням Лісової школи? Тому на сьогоднішньому уроці, щоб пройти усі випробування і допомогти звірятам, вам необхідно пригадати усі визначення, поняття і показати свої вміння з теми “Cередовище створення презентації”.

Умови та правила гри:

  1. Клас ділиться на дві команди.
  2. Необхідно дотримуватися правил:

Не галасувати!

Працювати старанно.

Допомагати один одному.

Прислухатися до думки іншого.

  1. Обов’язково пройти всі випробування.

Карта до Печери чарівника.

Результат пошуку зображень за запитом "всеволод нестайко пригоди в лісовій школі карта"

Випробування 1 Велика галявина

А ось і перше випробування - розшифрувати ребуси.

Результат пошуку зображень за запитом "ребус слова комп'ютер"

Компютер

Результат пошуку зображень за запитом "ребус слова комп'ютер"

Компютер

 Молодці! Справилися! Рушаймо далі!

Випробування 2 Широке поле

 Дане випробування містить певні комбінації букв. Вам потрібно скласти з них терміни з інформатики і пояснити їх значення.

1 команда                                                               2 команда

РЕЦПІЗЕНАТЯ        РУДАЕГНЯНВА

ЯІНААМЦІ               ЙДИАЗН

ЛЙСАД                      КОАЗП  

ЛОЗАОГКОВ            КАСВАТВ                             

Відповіді: презентація, анімація, слайд, заголовок, редагування, дизайн, показ, вставка.

Випробування 3 “Високі гори”

 Завдання даного випробування полягає в тому, щоб мімікою і жестами показати для першої команди – комп’ютер працює і завис, а для другої – показ презентації.

Випробування 4 “До вовків”

Перед вами розповідь про створення презентації. Уважно прочитайте і визначте, скільки помилок допущено і які саме.

Я вмію створювати презентацію, і вважаю, що найкраще для цього підходить текстовий редактор Paint. Його можна знайти на локальному диску або викликавши контекстне меню, натиснувши ліву клавішу миші. Головним елементом презентації є проектор. Його можна створити трьома способами. Також презентація містить обєкти – монітор, дизайн і зошит. Нажаль, в цій програмі не можна форматувати текст.

 

Я вмію створювати презентацію, і вважаю, що найкраще для цього підходить редактор презентації. Його можна знайти на Робочому столі або викликавши головне меню, натиснувши Пуск. Головним елементом презентації є слайд. Його можна створити трьома способами. Також слайд містить обєкти – текстові, графічні і мультимедійні.. В цій програмі можна форматувати текст.

 

Випробування 5 Край лісу

Дане випробування містить запитання, які по черзі спочатку отримує перша команда, потім друга.

1 команда.

  1. Що таке презентація?
  2. Один кадр на екрані монітору.
  3. Як створити слайд?
  4. Редагування – це…
  5. За допомогою яких клавіш можна здійснювати перехід між слайдами?
  6. Який слайд називають титульним?
  7. Що відносять до графічних об’єктів слайда?

2 команда

  1. Що таке комп’ютерна презентація?
  2. Що таке слайд?
  3. Які об’єкти має слайд?
  4. Форматування – це…
  5. Яку клавішу потрібно натиснути, щоб перейти до Показу слайдів? (F5)
  6. Як додати до слайда малюнок?
  7. Що відносять до мультимедійних об’єктів слайда?

 

Випробування 6 Печера

 Молодці! Ми подолали усі випробування і знаходимось біля печери. Щоб забрати необхідну нам інформацію потрібно кожній команді пригадати правила безпечної роботи за комп’ютером.

  • Ви пройшли всі випробування, подолали Злого чарівника і забрали папку з інформацією. А чи хотіли б ви поглянути, що саме в ній знаходиться?
  • У папці – практична робота, яку учні Лісової школи підготували для вас. Отже, на наступному уроці вам потрібно буде створити презентацію про дружбу.

IV. Підсумок уроку.

  • Які завдання сподобалися найбільше?
  • Виконання яких завдань у вас викликали труднощі?

 

 

 

1

 

docx
Додано
16 липня 2018
Переглядів
1011
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку