Урок-квест "Тварини." (до теми "Організм і середовище існування")

Про матеріал
Урок- квест розроблено для підсумкової роботи з теми "Організм і середовище існування". Можна використати як урок-узагальнення для 7 класу вкінці навчального року.
Перегляд файлу

     Тема: ОРГАНІЗМ І СЕРЕДОВИЩЕ ІСНУВАННЯ (КВЕСТ ДЛЯ УЧНІВ 7 КЛАСУ)
Мета: навчальна: поглибити основні знання з біології, географії, формувати в учнів пізнавальні інтереси, потребу у глибокому і творчому оволодінні знаннями; формувати вміння аналізувати, узагальнювати, порівнювати, синтезувати знання, отримані при вивченні біології;розвиваюча: розвивати творче мислення, пізнавальний інтерес; самоосвітню, інформаційну і життєву компетенції;виховна: Виховувати тактовність у спілкуванні, інтерес до колективної роботи, підвищити загальний рівень ерудиції та розвитку логічного мислення серед учасників квесту, створювати умови для самореалізації.

Обладнання:  малюнки, таблиці, емблеми команд, карта світу, інші реквізити для уроку-гри.
Учасники квесту: у квесті беруть участь учні 7 класу.Склад команди – 4 особи (1 – капітан, 3 – членів команди).
Умови гри:Квест (від англ. quest — пошук) — жанр інтелектуально-логічних ігор. Для учнів гра відбувається на етапі уроку: закріплення і систематизація знань з теми «ОРГАНІЗМ І СЕРЕДОВИЩЕ ІСНУВАННЯ». Доцільно для проведення гри розділити клас на групи по 4 учнів. Виконання завдань оцінюється відповідною кількістю балів. Перемагає та група, яка набере більшу кількість балів та розгадає загадки першою.
Порядок проведення квесту:

  1. У встановлений час старту учасники команди отримують завдання (карту маршруту, за яким повинні пройти всі станції.
  2. Маршрут квесту складається з 7 станцій. Для проходження маршруту команда зобов’язана відвідати всі станції згідно зі своїм маршрутним листом.
  3. Команди рухаються за визначеним маршрутом по станціях, виконуючи завдання та отримуючи за правильні відповіді бали.
  4. Журі вирішує будь-які спірні питання, які виникли під час квесту.
  5. Після закінчення квесту команди повертаються на старт і віддають представникам Оргкомітету свої маршрутні листи з балами для підрахунку їх кількості.
  6. Після підрахунку проводиться церемонія нагородження переможців призами.

    ПОЧАТОК ГРИ-КВЕСТУ

Місце збору - шкільний спортивний майданчик.

Місце проведення квесту - шкільний сад¸приміщення школи¸ шкільна їдальня.

Етап І  "Візитна картка"

На майданчику шикуються команди. Кожна команда має свій колір, у кожного учасника кольорова хустинка, або кепка. Ведучий проголошує вступне слово  про тему¸порядок проведення і правила квесту. Кожна станція має назву певної частини світу. Завданням команди буде визначити тварину-жителя цієї частини світу з допомогою загадки -завдання (скласти пазл і впізнати ї ї ¸чи з допомогою QR кодуа потім заповнити інформацію про неї згідно таблиці. Учасники отримують різну послідовність станцій. Гра починається з урочистого привітання команд учасників. Команди  презентують свою назву і гасло.

Правила гри

Для успішного руху команди вперед і подолання перешкод на окремих етапах дійте почергово і дотримуйтесь правил.

  • Отримайте маршрутний лист. Розгадайте шифр і заповніть вільні клітинки відповідями. Таким чином ви дізнаєтесь, яким маршрутом будете пересуватися.
  • Починаючи подорож, не забувайте про правила вихованості та почуття такту до своїх суперників. За виконані завдання отримуйте жетони.
  • Застосовуйте при виконанні завдань всю вашу енергію та креативність! У вас все вийде, рухайтесь далі та перемагайте!
  • Відвідуйте станції суворо за порядком, написаним в вашому маршрутному листі.

Етап ІІ - "На старт! Увага! Руш!"

Після привітання команди отримують маршрутні листи, де за допомогою шифру зашифровані назви станцій, якими будуть подорожувати класи. Діти розшифровують написи і готуються до початку подорожі. Подається умовний сигнал і команди рушають в путь.
І. Станція «Європа (Україна)» (кабінет української мови.Варіант шифру про частину світу:«Ця країна знаходиться в географічному центрі Європи.»)

ІІ. Станція  "Азія"(бібліотека.Варіант шифру:«Ця частина світу, найбільша за територією і кількістю населення (60% всього населення світу) досі залишається найзагадковішою частиною світу, розкрити таємниці якої вже багато століть намагаються вчені з різних країн світу. Кожна країна в цій частині світу, кожне плем'я і народність має давні історичні традиції, зрозуміти які європейцям часто дуже складно. Тут заховані усі таємниці світу)

ІІІ. Станція  "Африка" (спортивний майданчик.Варіант шифру:«Це найбільш «центровий» материк світу, який перетинає водночас нульовий меридіан і екватор¸ найжаркіший континент світу¸тут знаходиться найбільша пустеля світу.» )

ІV. Станція  "Австралія і Океанія " (кабінет першого класу. Варіант шифру:«У державному гербі цієї країни закладений особливий сенс. Справа в тому, що на ньому зображені кенгуру і ему¸ які не можуть рухатися назад, що символізує курс держави — тільки вперед. А щоб знайти місце її розташування вам потрібно знати¸ що це одна з наймолодших держав. »)

V. Станція   "Північна Америка»" (кабінет англійської мови. Варіант шифру:«Цю частину світу було відкрито 1492 році¸корінних жителів називають індіанцями¸а от домінуючою на території є англійська мова, принесена колонізаторами та ранніми переселенцями із Британських островів»).

VІ. Станція   «Південна Америка» (шкільний сад або кабінет хімії. Варіант шифру:«Там дивні рослини, там міднії гори, А річка тече, широченна, як море.Конкістадори шукали шукали на цьому материку Ельдорадо – міфічну країну золота. Надра материка дуже багаті на різноманітні копалини. Тут розташовуються важкопрохідні сельва́си (від ісп. selvas) — вічнозелені вологі екваторіальні ліси »).
VІІ. Станція   «Арктика і Антарктида» (шкільна їдальня¸холодильник. Варіант шифру:«Це найхолодніше місце на планеті-температури, які в період з 2004 по 2016 роки кілька разів досягали −98 градусів за Цельсієм.Тварини пристосувалися до суворих умов за рахунок товстого шару підшкірного жиру і густого хутра.»)

VІІІ. Станція  «Фініш»  (перевірка маршрутних листів і визначення команди- переможців)


Для прикладу:перелік тварин для станції«Європа (Україна)»-їжак вухатий ¸ заєць білий¸  ведмідь бурий ¸ корсак¸   рись ¸ афаліна ¸ зубр ¸ лелека чорний¸  тушканчик великий¸  ящірка зелена ¸  аурелія ¸ коренерот¸ європейська медична п'явка¸   рапана  ¸ ставковик великий¸  краб волохатий¸ ра́к широкопа́лий ¸ каракурт¸  аргіопа тигрова¸ тарантул південноруський¸павук-сріблянка¸ кільчаста сколопендра ¸ коромисло зелене ¸ махаон ¸ стрілка ліндена¸  красотіл пахучий ¸ турун ештрайхера¸  плавунець широкий ¸ жук-олень ¸ аполлон ¸ поліксена ¸ бражник мертва голова ¸ саламандра вогняна¸ тритон карпатський¸  білуга звичайна ¸стерлядь прісноводна¸ гадюка степова¸полоз ескулапів¸гекон середземноморський


  Список використаних джерел та літератури:
1.Вікіпедія. Вільна енциклопедія  [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://wikipedia.org
2.Сокол І. М. Квест : метод чи технологія [Електронний ресурс] / І. М. Сокол // Комп'ютер у школі та сім'ї. – 2014. – № 2 (114).
3. Біологічна гра-квест «Юні зоологи» 7 клас - Всеосвіта

4. Урок-квест "Птахи-наші пернаті друзі" для 7 класу - На Урок

5. Біологічний квест «Біологічний крос» - На Урок


МАРШРУТНИЙ ЛИСТ
 

Ознака

Істанція

ІІстанція

ІІІстанція

ІVстанція

Vстанція

станція

VІІстанція

Розшифрована станція

 

 

 

 

 

 

 

Представник цієї станції

 

 

 

 

 

 

 

Тип тварини

 

 

 

 

 

 

 

Середовище існування¸необхідні умови

 

 

 

 

 

 

 

Пристосування для життя на даній території

 

 

 

 

 

 

 

Чим живиться

 

 

 

 

 

 

 

особливості даної тваринки

 

 

 

 

 

 

 

Поширеність на даній території

 

 

 

 

 

 

 

Статус охорони

 

 

 

 

 

 

 

Цікавий факт про тварину

 

 

 

 

 

 

 

 


 

docx
Додано
14 березня 2022
Переглядів
603
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку