Квест для учнів 5 класу. У квесті вміщено різноманітні завдання з тем "Алгоритми та програми" та "Текстовий процесор". Використані онлайн-завдання, робота з картками та qr-кодами. Всі посилання активні та готові до використання.
Клас: 5 Дата: Предмет: Інформатика
Тема уроку: Урок узагальнення та систематизації знань за ІІ семестр
Мета уроку: перевірити якість засвоєння вивченого матеріалу; розвивати логічне мислення учнів, вміння застосовувати свої знання на практиці. виховувати відповідальність, чесність, вимогливість до себе, наполегливість, охайність, старанність.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:
Знати: правила складання алгоритмів з розгалуженням та повторенням, правила роботи з текстовим процесором
Вміти: створювати проекти у середовищі Scratch, редагувати та форматувати тексти
Обладнання: картки з кодами, фішки, комп’ютери, картки для резерву часу
Тип уроку: урок-квест
ХІД КВЕСТУ
І. Організаційна частина.
II. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.
III. Хід квесту
Підготовка до квесту:
1. Учні встановлюють на телефон сканер qr-кодів.
2. Учитель готує роздатковий матеріал – різнокольорові фішки, qr-коди, маршрутний лист для команд, нагороди для учнів.
3. Учитель переходить за посиланням та відкриває вправу на комп’ютері. Ховає картки з завданнями для роботи за партою (резерв часу) у відповідних місцях кабінету.
Кожен учень витягує фішку відповідного кольору. Після цього, відповідно до обраного кольору, учні об’єднуються в чотири команди. Кожна з команд отримує по 1 qr-коду, який перенаправляє на сайт з задачею. Відповідь до задачі – порядковий номер комп’ютера. На кожному комп’ютері відкрите окреме завдання для кожної команди. Після виконання завдання учні демонструють результат учителю та отримують наступний qr-код. Перемагає команда, яка першою виконає всі завдання.
Завдання
Команда 1
Завдання 1
Якщо тихенько підкрастися до дідуся і батька ззаду і несподівано крикнути: «Ура!», тато підскочить на 12 см. Дідусь, який у тяжкі роки пережив і не таке, підскочить тільки на 5 см.
На скільки сантиметрів вище дідуся підскочить тато, який почув раптове «Ура!»?
(7)
Завдання на комп’ютері:
https://learningapps.org/7071347
Завдання 2
Саша Чернов сів робити домашнє завдання і сидів за столом 2 години. 20 хвилин він колупав в носі і думав про морозиво. 10 хвилин шукав у ящику столу гумку, щоб стерти з підручника географії карикатуру на однокласника, на малювання якої витратив перед цим 35 хвилин. Решту часу Саша розв’язував задачі. Скільки задач виконає Саша, якщо на кожен він витратив 25 хвилин? (3)
Завдання на комп’ютері:
https://learningapps.org/view7071444
Завдання 3
Заховане завдання:
Наступне завдання ти знайдеш, відгадавши пристрій. Часто цей пристрій плутають зі принтером, хоча він і виконує протилежну дію. Якщо покласти йому «до рота» малюнок, то вмить той опиниться у комп’ютері. (сканер)
У текстовому редакторі надрукували слово ІНФОРМАТИКА. Яке слово отримаємо, виконавши такий алгоритм:
Команда 2
Завдання 1
Під час сильного дощу на зупинці автобуса стояли 10 чоловік. Під’їхав автобус і забризкав брудом п'ятьох. Решта встигла пострибати в колючі кущі.
Скільки подряпаних пасажирів поїде в автобусі, якщо відомо, що троє так і не змогли вибратися з колючих кущів? (2)
Завдання на комп’ютері:
Відредагуй вірш:
— От на лижах я спустився !
Мчав. як тільки міх!
та упав і Провалився
По коліна в сніх,,,
- А чого ж в снігу шапчина
Йочіповнісліз?
— Проваливсь я по коліна ...
Гоооловою вниз!
Завдання 2
Двадцять дві дівчинки, гуляючи в лісі, знайшли 88 грибів, а потім половина дівчаток загубилася.
У скільки разів кількість знайдених у лісі грибів більше, ніж кількість дівчаток, що там загубилися? (8)
Завдання на комп’ютері:
https://learningapps.org/view7071594
Завдання 3
Заховане завдання:
Відгадай місце, про яке йде мова і саме там знайдеш наступне завдання: «За нею учні змушені «нудитися» до самого вечора. Від сидіння за ними у них болять спини. А за першою з них ще й не можливо списати» (парта біля вчителя)
Вася надрукував у документі всі цифри від 1 до 5, а тоді виконав данступні дії:
Backspace
Backspace
Home
Delete
Ctrl + А
Ctrl + С
End
Ctrl +V
Backspace
Home
Delete
Delete
Delete
Delete
Ctrl + Z
Ctrl + Z
End
Backspace
Яке число отримав Вася?
Команда 3
Завдання 1
На шиї артиста цирку Худющенка сидять його дружина Ельвіра, дві дорослих доньки - Ася і Тася і двоє малолітніх синів – Міша та Гриша.
Скільки людей сидить на шиї артиста цирку? (5)
Завдання на комп’ютері:
Із запропонованих блоків склади проект, у якому метелик буде рухатися по сцені у випадковому напрямку. Якщо ж він доторкнеться до квітки, то змінить свій колір.
Відповідь:
Завдання 2
У кухні знаходиться 39 мух. 8 мух п'ють чай з калюжі на столі, 22 літають навколо лампочки, інші йдуть пішки по стелі.
Скільки мух йде пішки по стелі? (9)
Завдання на комп’ютері:
https://learningapps.org/view7071876
Завдання 3
Заховане завдання:
Відгадай місце, про яке йде мова і саме там знайдеш наступне завдання: «Предмет, який навряд залишиться чистим до кінця уроку. Саме він бачив багато зляканих обличь, чув багато віршів, терпів помилки, затирання рукою та мокрими ганчірками» (дошка)
У текстовому редакторі надрукували слово КАЛЬКУЛЯТОР. Яке слово отримаємо, виконавши такий алгоритм:
Команда 4
Завдання 1
На педраді зібралися 30 суворих вчительок, і всі стали по черзі лаяти одного сумного третьокласника. Кожна вчителька лаяла бідолаху по 12 хвилин.
Скільки годин лаяли сумного третьокласника? (6)
Завдання на комп’ютері:
https://learningapps.org/view7072678
Завдання 2
Рятуючись від такси Дуськи, 40 бабусь залізли на гіллясте дерево. У дерева 18 гілок, на кожній гілці сидить по дві бабусі.
Скільки бабусь гойдається на самій верхівці? (4)
Завдання на комп’ютері:
https://learningapps.org/view7111935
Завдання 3
Заховане завдання:
Відгадай місце, про яке йде мова і саме там знайдеш наступне завдання: «Говорять, що вони вміють виробляти кисень. Саме вони радують око та душу. За найбільшим з них ти знайдеш наступне завдання»
(Квітка)
Знайдіть помилки введення тексту та поставте біля них номери. Запишіть, у чому, на вашу думку, помилка.
Хортиця -найбільший острів на Дніпрі ,розташований у районі м.Запоріжжя нижче Дніпрогэсу, унікальний природний й історичний комплекс. Хортиця є одним із семи чудес України. Острів має довжину 12,5км, ширину в середньому 2 ,5 км, і площу приблизно 3 0 0 0 га.
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
ІV. Підсумки квесту.