Квест: "Узагальнення та систематизація знань за ІІ семестр"

Про матеріал

Квест для учнів 5 класу. У квесті вміщено різноманітні завдання з тем "Алгоритми та програми" та "Текстовий процесор". Використані онлайн-завдання, робота з картками та qr-кодами. Всі посилання активні та готові до використання.

Перегляд файлу

Клас: 5                                      Дата:                                        Предмет: Інформатика

Тема уроку: Урок узагальнення та систематизації знань за ІІ семестр

Мета уроку: перевірити якість засвоєння вивченого матеріалу; розвивати логічне мислення учнів, вміння застосовувати свої знання на практиці. виховувати відповідальність, чесність, вимогливість до себе, наполегливість, охайність, старанність.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

Знати: правила складання алгоритмів з розгалуженням та повторенням, правила роботи з текстовим процесором

Вміти: створювати проекти у середовищі Scratch, редагувати та форматувати тексти

Обладнання: картки з кодами, фішки, комп’ютери, картки для резерву часу

Тип уроку: урок-квест

 

ХІД КВЕСТУ

І. Організаційна частина.

 

II. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

 

III. Хід квесту

Підготовка до квесту:

1. Учні встановлюють на телефон сканер qr-кодів.

2. Учитель готує роздатковий матеріал – різнокольорові фішки, qr-коди, маршрутний лист для команд, нагороди для учнів.

3. Учитель переходить за посиланням та відкриває вправу на комп’ютері. Ховає картки з завданнями для роботи за партою (резерв часу) у відповідних місцях кабінету.

 

Кожен учень витягує фішку відповідного кольору. Після цього, відповідно до обраного кольору, учні об’єднуються в чотири команди. Кожна з команд отримує по 1 qr-коду, який перенаправляє на сайт з задачею. Відповідь до задачі – порядковий номер комп’ютера. На кожному комп’ютері відкрите окреме завдання для кожної команди. Після виконання завдання учні демонструють результат учителю та отримують наступний qr-код. Перемагає команда, яка першою виконає всі завдання.

 

Завдання

Команда 1

Завдання 1

Якщо тихенько підкрастися до дідуся і батька ззаду і несподівано крикнути: «Ура!», тато підскочить на 12 см. Дідусь, який у тяжкі роки пережив і не таке, підскочить тільки на 5 см.

На скільки сантиметрів вище дідуся підскочить тато, який почув раптове «Ура!»?

(7)

 

C:\Users\123\Desktop\5 клас коди квест\7.png

 

Завдання на комп’ютері:

https://learningapps.org/7071347

 

Завдання 2

Саша Чернов сів робити домашнє завдання і сидів за столом 2 години. 20 хвилин він колупав в носі і думав про морозиво. 10 хвилин шукав у ящику столу гумку, щоб стерти з підручника географії карикатуру на однокласника, на малювання якої витратив перед цим 35 хвилин. Решту часу Саша розв’язував задачі. Скільки задач виконає Саша, якщо на кожен він витратив 25 хвилин? (3)

C:\Users\123\Desktop\5 клас коди квест\3.png

 

Завдання на комп’ютері:

https://learningapps.org/view7071444

 

 

Завдання 3

Заховане завдання:

Наступне завдання ти знайдеш, відгадавши пристрій. Часто цей пристрій плутають зі принтером, хоча він і виконує протилежну дію. Якщо покласти йому «до рота» малюнок, то вмить той опиниться у комп’ютері. (сканер)

 

У текстовому редакторі надрукували слово ІНФОРМАТИКА. Яке слово отримаємо, виконавши такий алгоритм:

  1. Натиснути клавішу End
  2. Натиснути 4 рази клавішу Backspace
  3. Натиснути клавішу Home
  4. Натиснути 3 рази клавішу Delete
  5. Натиснути клавішу з літерою К
  6. Натиснути клавішу
  7. Натиснути Shift + (виділити літеру Р)
  8. Натиснути Ctrl + X (або кнопку «Вирізати»)
  9. Натиснути 2 рази клавішу
  10. Натиснути Ctrl + V (або кнопку «Вставити)

 

 

Команда 2

Завдання 1

Під час сильного дощу на зупинці автобуса стояли 10 чоловік. Під’їхав автобус і забризкав брудом п'ятьох. Решта встигла пострибати в колючі кущі.

Скільки подряпаних пасажирів поїде в автобусі, якщо відомо, що троє так і не змогли вибратися з колючих кущів? (2)

 

C:\Users\123\Desktop\5 клас коди квест\2.png

 

Завдання на комп’ютері:

Відредагуй вірш:

 

— От на лижах я спустився !

Мчав. як тільки міх!

та упав і Провалився

По коліна в сніх,,,

- А чого ж в снігу шапчина

Йочіповнісліз?

— Проваливсь я по коліна ...

Гоооловою вниз!

 

 

Завдання 2

Двадцять дві дівчинки, гуляючи в лісі, знайшли 88 грибів, а потім половина дівчаток загубилася.

У скільки разів кількість знайдених у лісі грибів більше, ніж кількість дівчаток, що там загубилися? (8)

C:\Users\123\Desktop\5 клас коди квест\8.png

 

Завдання на комп’ютері:

https://learningapps.org/view7071594

 

 

Завдання 3

Заховане завдання:

Відгадай місце, про яке йде мова і саме там знайдеш наступне завдання: «За нею учні змушені «нудитися» до самого вечора. Від сидіння за ними у них болять спини. А за першою з них ще й не можливо списати» (парта біля вчителя)

 

Вася надрукував у документі всі цифри від 1 до 5, а тоді виконав данступні дії:

Backspace

Backspace

Home

Delete

Ctrl + А

Ctrl + С

End

Ctrl +V

Backspace

Home

Delete

Delete

Delete

Delete

Ctrl + Z

Ctrl + Z

End

Backspace

 

Яке число отримав Вася?

 

 

Команда 3

Завдання 1

На шиї артиста цирку Худющенка сидять його дружина Ельвіра, дві дорослих доньки - Ася і Тася і двоє малолітніх синів – Міша та Гриша.

Скільки людей сидить на шиї артиста цирку? (5)

 

C:\Users\123\Desktop\5 клас коди квест\5.png

 

Завдання на комп’ютері:

Із запропонованих блоків склади проект, у якому метелик буде рухатися по сцені у випадковому напрямку. Якщо ж він доторкнеться до квітки, то змінить свій колір.

 

Відповідь:

 

Завдання 2

У кухні знаходиться 39 мух. 8 мух п'ють чай з калюжі на столі, 22 літають навколо лампочки, інші йдуть пішки по стелі.

Скільки мух йде пішки по стелі? (9)

C:\Users\123\Desktop\5 клас коди квест\9.png

 

Завдання на комп’ютері:

https://learningapps.org/view7071876

 

 

Завдання 3

Заховане завдання:

Відгадай місце, про яке йде мова і саме там знайдеш наступне завдання: «Предмет, який  навряд залишиться чистим до кінця уроку. Саме він бачив багато зляканих обличь, чув багато віршів, терпів помилки, затирання рукою та мокрими ганчірками» (дошка)

У текстовому редакторі надрукували слово КАЛЬКУЛЯТОР. Яке слово отримаємо, виконавши такий алгоритм:

  1. Натиснути клавішу Home
  2. Натиснути 4 рази клавішу Delete
  3. Увести літеру О
  4. Натиснути клавішу End
  5. Натиснути клавішу 3 рази
  6. Натиснути клавішу Delete
  7. Натиснути клавішу
  8. Увести літеру И

 

 

Команда 4

Завдання 1

На педраді зібралися 30 суворих вчительок, і всі стали по черзі лаяти одного сумного третьокласника. Кожна вчителька лаяла бідолаху по 12 хвилин.

Скільки годин лаяли сумного третьокласника? (6)

 

C:\Users\123\Desktop\5 клас коди квест\6.png

 

Завдання на комп’ютері:

https://learningapps.org/view7072678

 

 

 

Завдання 2

Рятуючись від такси Дуськи, 40 бабусь залізли на гіллясте дерево. У дерева 18 гілок, на кожній гілці сидить по дві бабусі.

Скільки бабусь гойдається на самій верхівці? (4)

C:\Users\123\Desktop\5 клас коди квест\4.png

 

Завдання на комп’ютері:

https://learningapps.org/view7111935

 

Завдання 3

 

Заховане завдання:

Відгадай місце, про яке йде мова і саме там знайдеш наступне завдання: «Говорять, що вони вміють виробляти кисень. Саме вони радують око та душу. За найбільшим з них ти знайдеш наступне завдання»

(Квітка)

 

Знайдіть помилки введення тексту та поставте біля них номери. Запишіть, у чому, на вашу думку, помилка.

 

 Хортиця  -найбільший острів на Дніпрі  ,розташований у районі м.Запоріжжя нижче Дніпрогэсу, унікальний природний й історичний комплекс. Хортиця є одним із семи чудес України. Острів має довжину 12,5км, ширину в середньому 2 ,5 км, і площу приблизно 3 0 0 0 га.

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

8

 

 

ІV. Підсумки квесту.

 

 

 

docx
Додано
13 квітня 2019
Переглядів
1819
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку