А ще я впевнена, діти, що ця подорож буде не тільки цікавою, а ще й дуже небезпечною. Під час подорожі ви зустрінетеся з різними перешкодами і вам доведеться показати свої знання та вміння, щоб подолати їх. Відправлятися в подорож поодинці дуже небезпечно, то ж давайте об’єднаємося в чотири команди за геометричними фігурами. У кого фігури більшого розміру – це капітани.
- Діти, сьогодні вранці, по дорозі до школи, листоноша вручив мені ось цього листа для вас. Прочитаємо?«Любі діти! Ми потрапили у біду. Зла відьма зачарувала нас. Порожньо, сумно стало в нашій країні. Всі жителі країни, звертаються до вас по допомогу. Знаємо, що завдяки вашій кмітливості, розуму, бажанню допомогти – ви обов’язково нас визволите! Поспішіть, бо часу дуже мало »
Дивно,діти, але лист без підпису! Мабуть, дуже вже поспішали бідолашні.- Як добре, правда ж , діти, що ці загадкові жителі звернулися саме до нас по допомогу.- Як ви гадаєте чому? - Діти, як ви гадаєте, а хто це може бути? - Отже, діти, треба негайно вирушати. - Я хочу, діти, вас попередити, що під час нашої подорожі ви зустрінете багато перешкод. Та команда, яка здолає їх першою, отримуватиме фішки. Максимальну кількість фішок, яку можна отримати за завдання – 4, мінімальна - 1. Відповідно,та команда, яка отримає найбільшу кількість фішок, стане переможцем, бо врятує найбільшу кількість героїв. Але, пам’ятайте, якщо ви будете порушувати порядок, заважатиме іншим командам, може бути штраф.- Тож чи готові ви, діти, до рятувальної місії? Не боїтеся? Добре, тоді починаймо!
Завдання 2. Щоб, дізнатися куди ми сьогодні вирушимо та кого будемо рятувати, нам допоможе наступне завдання нашого квесту. Підказку ви знайдете у вазі з квітами.(Капітани команд беруть смужки паперу, на яких, щоб прочитати назву країни, необхідно розв’язати математичний вираз){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}То як називається країна, в яку ми вирушаємо, щоб врятувати її мешканців від чар злої відьми? А мешканці цієї країни, що потребують нашої допомоги? - Діти, який вид транспорту оберемо, щоб швидше дістатися країни Мультляндії?
Зупинка 1. От ми , діти і на місці! Треба бути дуже обережними, бо зла відьма на сторожі. Щоб вона ще й нас не зачаклувала! Капітани команд отримайте маршрутні листи нашої рятувальної операції. Маршрутний лист команди № зупинки Назва зупинки. Відмітка про відвідування. Кількість фішок1.«Селище математичних визначень» 2.«Ліс Задач» 3.«Пустеля Виразів» 4.«Математичний океан» 5.«Місто скарбів» Усього:
Перша наша зупинка – це селище Математичних визначень. Кого ж ми зараз будемо рятувати? Завдання ви знайдете під столами. Завдання 1. З’єднайте вираз з його визначенням, і ви дізнаєтеся кого у цьому селищі зачаклувала зла відьма.45-13 30+15 Вираз зі змінною. Сума Різниця. Вираз з дужками r
Зупинка 3. Отже, наша рятувальна місія продовжується. Стає, діти, дуже спекотно. Перед нами пустеля Виразів. Завдання, щоб визволити наступних героїв, знаходиться на моніторі комп’ютера у папці «Пустеля Виразів». Розв’язуючи вирази, ви складете пазл з портретами героїв, які потребують вашої допомоги.
Завдання 4. Впишіть у кожну перлинку правильні відповіді: Перша - не чорна, і не біла, а такого кольору, як океан. Друга – найбільше кругле двоцифрове число. Третя – Найменше двоцифрове число, що записується однаковою кількістю одиниць та десятків. Четверта – Геометрична фігура, у якої всі сторони рівні. П’ята – кількість людей у класі.
Завдання 5. Склади з геометричних фігур та ґудзиків знайомий тобі предмет ( У конверті геометричні фігури та 12 різнокольорових ґудзиків) Вчитель. Діти, у мене є до цього завдання підказка. Але та команда, яка скористається цією підказкою отримає мінус 1 фішку. Хто бажає скористатися підказкою?ppt_x
Діти, годинник означає, що наша пригода підходить до завершення. Подивіться, кому ви допомогли повернутися у своє місто. Хто це? З якого мультфільму? Це герої мультфільму «Качині історії» Скрудж Макдак – найбагатший качур в світі, його племінники – Біллі, Віллі, Діллі, місіс Клювдія та її онучка Поночка)
Команди, в залежності від того, як справилися із завданням, отримайте фішки та покладіть їх у свою скарбничку. А команда, яка першою виконала останнє завдання, отримує ключ та шукає двері, які б можна було відчинити цим ключем)Спробуйте знайти двері, що відчиняються цим ключем. За дверима на вас чекає сюрприз від найбагатшого в світі качура, у знак вдячності за звільнення героїв Мультляндії від чар злої відьми.
Заключна частина. Діти, а чи хочете ви дізнатися, хто ж зачарував усіх наших героїв?У скриньці є записки з ім’ям цієї лиходійки. Використавши дзеркальце ви прочитаєте у дзеркальному відображенні її ім’я. Зла відьма використала магію вогню, щоб знищити записки, але я впевнена, діти, що ви зможете назвати ім’я відьми, що зачаклувала усіх мультиплікаційних героїв.
Рятувальна місія добігає кінця Визначається переможець гри – та команда, яка отримала найбільшу кількість фішок, відповідно врятувала найбільшу кількість мультгероїв. От і закінчилася наша з вами пригода. Наша рятувальна місія завершена. Завдяки вашій згуртованості, вмінню працювати, ви врятували героїв Мультляндії, вони повернулися до своїх мультфільмів, у свою країну. Але, щоб їх врятувати, ви, діти, потратили багато сил та енергії. Відновити сили вам допоможуть монетки-шоколадки з чарівної скриньки Скруджа Макдака. Дякую вам, діти за роботу!