Розробка лабораторної роботи з фізики для учнів з особливими освітніми потребами (порушення слуху) 8 клас згідно програми авт.Бондаренко О.В. (НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ГЛУХИХ ДІТЕЙ). Розробка містить: активне посилання на відео виконання досліду із субтитрам, створеними вчителем для учнів 8 класу, активне посилання на програму Фізика,7-10 класи; посилання на презентацію до уроку.
Розробка лабораторної роботи з фізики в 8 класі за темою
«Визначення частоти обертання тіла»
Підготувала вчителька фізики КЗ «ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР Шаповалова Н.Л.
Програмове забезпечення: навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей. Фізика. Я7-10 класи. Укладач: Бондаренко Олександр Володимирович, вчитель ІІ категорії Комунального закладу освіти «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр» Дніпропетровської обласної ради. Київ- 2016
Методичні рекомендації: розробка лабораторної роботи складена таким чином, що може використовуватись під час дистанційного навчання учнями з особливими освітніми потребами (порушення слуху). До матеріалів, що застосовані під час уроку належить відео з субтитрами, адаптованими до учнів з порушеннями слуху; презентація з покроковою інструкцією щодо виконання роботи.
Мета уроку:
• повторити основні характеристики обертального руху;
• вчити учнів працювати самостійно за допомогою відео сервісів;
• вчити учнів застосовувати при навчанні смартфони у якості лабораторного обладнання;
• розвивати письмову мову;
• розширювати словниковий запас;
• виховувати самостійність, охайність.
Словник: радіус, довжина, тіло, рулетка, метр, сантиметр, секундомір, оберт, частота.
Обладнання: смартфон, ПК (ноутбук).
План уроку
І. Актуалізація опорних знань
1) повторити словник (пояснити значення слів)
2) повторити основні терміни та формули ( N, t, r)
ІІ. Теоретична частина роботи
1)ознайомлення з темою та метою лабораторної роботи
3) первинний перегляд відео досліду
4) запис в зошит теми, мети, обладнання роботи
5) креслення в зошит таблиці для заповнення під час виконання роботи
ІІІ. Експериментальна частина роботи
1) перегляд відео виконання лабораторної роботи
3) обчислення частоти обертання тіла
ІV. Підсумок
1) повторити основні етапи досліду
2) ознайомлення з питаннями до висновку
3) запис висновку.
Посилання:
1. Навчальна програма Фізика, 7-10.
2. Презентація до уроку Лабораторна робота