Урок "Lebensmittell kaufen"

Про матеріал
Конспект уроку з німецької мови в 7 класі (3 -й рік навчання) за підручником С.Сотникової.
Перегляд файлу

Урок за підручником Сотникова С., Білоусова Т. Німецька мова 7 клас (3 –й рік вивчення)

Підготувала вчитель німецької мови ОЗ «Горьківський ЗПЗСО Каланчацької селищної ради Херсонської області» Тасжанова С.М.

Lebensmittel kaufen – Купувати продукти

 

Мета: розшрювати словниковий запас учнів; тренувати учнів у діалогічних і монологічних висловлюваннях за темою, використовуючи структури , які необхідні для спілкування у процесі купівлі продуктів харчування; навчити учнів правильності вживання сполучення «man kann»; формувати соціокультурну компетенцію, уміння правильно реагувати на висловлювання опонента; виховувати толерантне ставлення до культурних реалій, пов’язаних із повсякденним життям.

Методи роботи: робота в парах, групах.

Обладнання: комп’ютер (картинки з продуктами харчування), аудіозапис, підручник.

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1.  Організаційний момент, вітання.

Guten Tag, Kinder! Wer hat heute Klassendienst? Welcher Tag ist heute ? Welches Datum ist heute? (Учні записують число).

2. Повідомлення теми та мети уроку.

L.: Wir arbeiten am Thema  Lebensmittel kaufen. Lebensmittel sind nötig fǘr unser Leben. Stimmt das? Wir gehen jeden Tag auf den Markt oder ins Lebensmittelgeschȁft, um etwas zu kaufen. Wir kaufen Brot, Eier, Fisch und Fleischproduktion, Milchprodukte und auch Sǘβigkeiten.

3. Подання лексичного матеріалу (запис у словники, аудіо прослуховування і повторення нових слів).

das Lebensmittelgeschȁft (-e) – продуктовий магазин,  der Paprika (-s) - паприка,

das Brötchen (-) - булочка, die Dose (-n) - банки, die Packung (-en) - пакунки, sonst – інакше.

4. Мовна розминка

Учні виконують впр.1 стор.58 в парах. [i:] oder [i]? Teile die Worter in zwei Gruppen.

 

ІІ. Основна частина уроку

  1. Пояснення вчителя про сполучення «man kann».

 Неозначений займенник man утворився з іменника Mann унаслідок послаблення лексичного значення. Його граматичні функції дуже обмежені. Він уживається лише в називному відмінку і виконує функцію підмета у неозначено-особових реченнях. Займенник man не відмінюється. В українській мові немає відповідного займенника. Дієслово, що вживається з неозначеним займенником man, стоїть у 3-й особі однини,
а на українську перекладається дієсловом у 3-й особі множини. З модальними дієсловами займенник man утворює сталі словосполучення з особливим модальним значенням, які українською перекладаються безособовими зворотами: man kann — можна, можливо; man darf — можна, дозволяється; man soll — слід; man muss — потрібно, украй потрібно; man will — хочеться; man braucht — потрібно.

  1. Впр.2, стор.58. Wo kann man Lebensmittel kaufen? Erganze die Satze und finde die passenden Bilder dazu.

Man kann Lebensmittel auf dem Markt (Bild 3),  im Supermarkt (Bild 1) und  im Lebensmittelgeschaft (Bild 1) kaufen.

  1. Робота в групах.  Wo kann man die Gesprache hören: in einem Supermarkt, in einem Lebensmittelgeschȁft oder auf dem Markt? Höre zu und ergȁnze. (Тексти на партах).

Situation 1

— Guten Tag. Was wǘnschen Sie?

— Geben Sie mir bitte 200 Gramm Butter, eine Packung Milch und 300 Gramm Wurst.

— Welche Wurst?

— Salami bitte.

— Hier bitte. Sonst noch was?

— Nein, danke.

— Das macht 5 Euro 67.

Situation 2

— Was kosten Ihre Erdbeeren?

— Ein Euro 19.

— Ist das fur ein Kilo?

— Nein, das ist fur eine Packung.

— Sind das Ihre Kirschen?

— Ja, die gehören mir auch.

Situation 3

— Sagen Sie mir bitte: Wo ist hier die Abteilung fur Milchprodukte?

— Die ist da vorne, das vierte Regal rechts.

— Danke.

— Bitte sehr.

 

  1. Робота з малюнками. Wie heisen die Lebensmittel? Ordnet zu zweit die Wörter den Bildern zu.

Аuf Bild 1 ist der Kȁse. Auf Bild ... ist/sind ... .  

 

  1. Робота в парах. Впр.5а, стор.59. Hört das Gesprach in einem Lebensmittelgeschaft. Spielt den Dialog.

 

  1. Розвиток навичок комунікації. Робота в парах. (Завдання на партах). Spielt ȁhnliche Dialoge mit dem Wortmaterial.

1) 400 Gramm Salami/1 kg Paprika/200 Gramm Butter/1 Packung Milch;

       2) 1 Packung Tee/500 Gramm Quark/500 Gramm Sahne/1 kg Birnen;

       3) 1 Schwarzbrot/600 Gramm Wurst/800 Gramm Gurken/1 kg Mehl;

       4) 5 Brotchen/300 Gramm Kase/1 kg Tomaten/1 Flasche Mineralwasser;

       5) 1 Kohlkopf/1 kg Fleisch/1 Flasche Limonade/1 Liter Ol;

       6) 1 kg Bananen/1 Packung Sahne/1 Dose Erbsen/1 Flasche Apfelsaft.

 

  1. Робота в зошитах. Впр.6, стор.60 за зразком.

ІІІ. Заключна частина уроку.

  1. Підведення підсумків уроку (оцінювання роботи учнів).

Was haben wir heute gelernt?

Ihr habt gut gearbeitet.ihr bekommt gute Noten. Gibt′s Fragen?

  1. Домашнє завдання. Впр.7, стор.60, вивчити нові слова теми.
docx
Додано
28 квітня 2021
Переглядів
889
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку