Публікація містить програму фронтального опрацювання матеріалу згідно Комбінованої системи М.П. Гузика, тобто вправи і завдання, які учні мають виконати під час уроку самостійно або колективно. Також урок містить цікаву нестандартну задачу з теми.
«Хай з любов'ю все робиться в вас!»
1 послання ап. Павла до коринтян 16:14
Фронтальне опрацювання матеріалу
Лінійні нерівності з однією змінною
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
Завдання 2.
Усно розгляньте приклади розв’язування нерівностей і порівняйте ці розв’язання:
Завдання 3.
Усно виконайте вправу:
ІІ. Відпрацювання умінь і навичок розв’язування вправ
Завдання 3.
Письмово виконай вправи, стор. 44 – 46 підручника: 178, 184, 202, 206 (1, 3).
ІІІ. Відпрацювання умінь розв’язування нестандартних вправ та задач
Завдання 4.
В автомобіль слід завантажити спочатку 5 ящиків з яблуками, а потім – мішки з цукром. Маса одного ящика з яблуками дорівнює 35 кг, одного мішка з цукром – 50 кг. Яку найбільшу кількість мішків із цукром можна завантажити в автомобіль, якщо загальна маса вантажу не має перевищувати 2 т?