Урок "Малювання геометричних примітивів в середовищі програмування Лазарус"

Про матеріал
Оскільки тема припала на квітень, було вирішено об'єднати її з тематикою космонавтики. Здобувачі освіти дізнаються цікавинки про космос та космонавтів, повторять тему, яку вивчають та намалюють в середовищі програмування Lazarus ракету. Під час виконання практичної роботи згадають такі поняття, як Декартова система координат та координати точок, вписане коло та правила правопису англійських слів (кольорів).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ДЕНЬ КОСМОНАВТИКИСтворення малюнків в середовищі програмування Lazarus

Номер слайду 2

ДЕНЬ КОСМОНАВТИКИ 12 квітня в Україні святкують День працівників ракетно-космічної галузі та Міжнародний день авіації та космонавтики.

Номер слайду 3

Міжнародний день польоту людини в космос Святкування Міжнародного дня польоту людини в космос відбувається щорічно, 12 квітня.12 квітня 1961 року радянський космонавт Юрій Гагарін на космічному кораблі «Восток» з космодрому «Байконур» вперше у світі зробив орбітальний обліт Землі, який тривав 108 хвилин.12 квітня 1981 стартував перший пілотований політ за американською програмою «Шаттл».

Номер слайду 4

ЦІКАВІ ФАКТИ ПРО КОСМОНАВТІВ1. У всьому світі більше 500 чоловік (космонавтів) вже побували в космосі. 2. У космосі космонавти можуть рости вище, через відсутність гравітації. 3. 2008 року чоловіком з найдовшим загальним часом у космосі був Сергій Крикальов — 803 доби 9 годин 39 хвилин, або 2,2 року, в космосі4. За даними до 2004 року, з 439 астронавтів 11 загинули під час тренувань, 18 — під час нещасних випадків під час старту, і лише 3 людини — команда Союзу-11 — померли безпосередньо в космосі. Георгій Добровольський, Віктор Пацаєв і Владислав Волков загинули від розгерметизації корабля, яка сталася в результаті відділення модуля в 1971 році.

Номер слайду 5

Практичне завдання. Намалювати в середовищі програмування космічний корабель.

Номер слайду 6

Графіка в Lazarus. У Lazarus для промальовування різних елементів графіки використовується спеціальний клас TCanvas. Поверхні, на яку програма може виводити графіку, відповідає властивість Canvas. У свою чергу, властивість canvas — це об'єкт типу TCanvas.

Номер слайду 7

Малювання ліній{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Canvas. Move. To (x, y) Canvas. Line. To (x, y) Вибір на формі точки малювання ліній (x, y), з якої буде розпочинатися малювання. Малювання відрізка від останньої точки, у якій відбувалось малювання, до точки (х, у).

Номер слайду 8

Малювання прямокутника. Canvas. Rectangle (х1, у1, х2, у2) Малювання прямокутника, у якого протилежні вершини розміщені в точках (х1, у1) та (х2, у2), а сторони паралельні осям координат.

Номер слайду 9

Малювання овала. Canvas. Ellipse (х1, у1, х2, у2) Малювання еліпса, вписаного у прямокутник, у якого протилежні вершини розміщені в точках (х1, у1) та (х2, у2), а сторони паралельні осям координат. Прямокутник при цьому не відображається.

Номер слайду 10

Малювання сектора еліпса. Canvas. Pie (х1, у1, х2, у2, х3, у3, х4, у4) Малювання замкненої фігури - сектора еліпса. Точки (х1, у1) та (х2, у2) задають прямокутник, у який вписано еліпс.

Номер слайду 11

Малювання ламаної лініїCanvas. Poly. Line ([Point (x1,y1), Point(x2,y2), …]); Малювання ламаної лінії. Метод Роlу. Lіnе малює ламану лінію за точками, що задані масивом точок.

Номер слайду 12

Малювання багатокутника. Canvas. Polygon([Point (x1,y1), Point(x2,y2), …]); Малювання багатокутника по точкам, заданим в масиві. Кінцева точка з'єднується з початковою і багатокутник заповнюється пензлем. Для креслення без заповнення використовується метод ламаної лінії.

Номер слайду 13

Властивості{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Властивість. Призначення та приклади значень. Значення за замовчуванням. Canvas. Pen. Color. Колір лінії контуру. Чорний. Canvas. Pen. Width. Товщина ліній контуру1 піксель. Canvas. Brush. Color. Колір заливки внутрішньої областіБілий

Номер слайду 14

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Номер слайду 15

РАКЕТА

Номер слайду 16

РАКЕТА

Номер слайду 17

РЕФЛЕКСІЯНа наступному уроці я хочу…Тепер я можу…Я тепер розумію, що…Змінилося моє ставлення до…Найбільший мій успіх - це…Які завдання викликали труднощі?Найбільше мене сподобалося…

Номер слайду 18

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯНамалювати ракету.

pptx
До підручника
Інформатика 8 клас (Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
3 травня 2021
Переглядів
1289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку