Урок "Мандрівка до Чорного моря"

Про матеріал
Інтегрований урок "Подорож до Чорного моря" (тиждень "Ми - мандрівники") - це урок - подорож, із цікавими завданнями, що інтергуються навколо однієї теми. Урок розроблено за вимогами організації навчання дітей в НУШ, з використанням презентацій, коротких відеосюжетів по темі. На уроці використовуються різні форми та методи роботи з учнями : робота в групах, колективом, завдання з використанням LEGO, колективна творча робота.
Перегляд файлу

Тема тижня            

 

Тема дня

 

Описание: Похожее изображение 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                            СТОЛЯРОВА Тетяна Василівна  

вчитель 1 класу

Павлоградської  загальноосвітньої школи

             І-ІІІ ступенів № 8

 

 

 

Описание: Картинки по запросу летючий корабель                             Ранкова зустріч

 (на  інформаційному стенді картинка з казки «Летючий корабель» )

  1. Привітання «Добрий ранок» в різних країнах

  Доброго ранку, діти! Такий чудовий ранок,

і здається все навколо вітається з нами :

- «доброго ранку»  шепоче сніжинка, що впала на наш одяг,

   «доброго ранку»  чується  у  лагідному  «м’яв»  кішки,

  «доброго ранку»  відчувається   в  пощипуванні морозцю  за щічки…Тож і нам час привітатись один з одним, але по особливому. В кожній країні є свої звичаї для вітання, тож спробуємо і ми відтворити у своєму дружньому ранковому колі  «міжнародний вітальний калейдоскоп». (діти стають в два кола, обличчям один до одного, утворюючи пари)

                 Доброго ранку, доброго дня   так ми вітаємо друзів щодня,

                   Ірландці – на серці рука і в стискання ( потискання рук, 1 – на серці)

      Японці – вклоняються низько  в вітання (поклін)

       В Замбезі    всі плескають і присідають  (присідання з хлопками)

     В Єгипті  ось так вас усіх привітають (прикладають  долоню до чола, повертають її в бік того, з ким вітаються)

    В Іспанії  вам доведеться обнятись ( обіймаються)

     В Кореї  та Індії треба вклонятись  (не низький уклін(

    У Франції -  щічка  до  щічки   в вітанні (торкаються щічками)

     В країнах Європи – рукопотискання (тиснуть руки, утворюють одне коло)

Учитель  Якщо ви забудете    жести ці, друзі, не  варто  втрачати  надію

             Усім нам знайома посмішка щира, вона  - шлях до здійснення мрії.

            Всміхніться праворуч, всміхніться ліворуч, хай посмішка всюди засяє.

           І де б ти не був на планеті Земля, усмішка   всіх  об’єднає!

Чудово, коли всі навколо посміхаються!

Учитель.  Діти, скажіть мені, будь ласка,  а від чого залежить настій людини? А яким буває настрій?  А який у вас сьогодні настрій? ( Куточок настрою)

Визначивши  настрій, можемо вирушати до нашого інформаційного стенду і дізнатись щоденні новини.  Дитиною дня сьогодні буде __________________

  2.Щоденні новини   

   Дитина.   Доброго дня!   Сьогодні: (день, число, місяць).

     Погода в нашому місті  прохолодна, зимова, все засніжене, морозне. Погода чудова для катання на санчатах, ковзанах, для зимових розваг.  Але  у  Єгипті в цей час ви можете покупатись в теплому морі, погрітись на теплому піску.

Учитель.  Які цікаві сьогодні новини.   Як ви гадаєте, а як ми можемо дізнатись про життя людей інших країн чи міст? (телепередачі, книги, Інтернет,  розповіді дорослих, подорожі до цих країн).

    Молодці, всі ваші відповіді правильні. І  самий ефективний спосіб отримання інформації – це самому побачити і  почути. Тому люди і полюбляють мандрувати різними містами, країнами, континентами.

                       (звертає увагу на картинку  «летючого корабля»)

3 Обмін інформацією

   Учитель.  Погляньте, яка цікава картина в нашому інформаційному куточку. Що це? Це вигадка чи реальність? Десь ми з вами вже зустрічали цей вид транспорту?  (в казці «Летючий корабель»)  Пригадайте, навіщо було змайстровано це диво? (для подорожі).  Невже ми з вами теж можемо ним скористатись для подорожі? (відповіді дітей)  А яким же транспортом можемо сьогодні подорожувати ми? Спробуємо відгадати загадки від Летючого корабля

(  учитель читає загадки на звороті картини або перегляд відео загадок)

Пасажирський чи товарний   Металевий він і гарний.

Все ховає у вагонах  і стає лиш на перонах  (Потяг)

Від села і до села, де дорога пролягла,

Перевозить дім людей – і дорослих, і дітей.  (Автобус)

 

     Є великий, є малий, з  вантажами, і  легковий.

По дорогах поспішає, у  собі людей катає. (Автомобіль)

 

  Сил багато птах цей має,  у  повітрі він літає

Возить у собі людей: татусів, матусь, дітей… (Літак)

 

Руль, колеса і педалі в  дальній путь разом помчали. (Велосипед)

 

Через море – океан, в сильний шторм чи ураган

Впевнено вперед прямує, а на ньому люд мандрує (Корабель)

 

     Учитель. Ось скільки транспорту для мандрівки можна використати, і це ще не весь. Давайте у грі «Мікрофон» поділимось  думками « Я хотів би подорожувати на ….» 

 

4. Групове заняття.

Учитель.  Давайте спробуємо  назвати вид транспорту,  я буду називати 2 слова з яких вам потрібно утворити одне, будьте уважні:

 

  • сам, кататися -  самокат
  • пара, плавати – пароплав
  • всюди ходити – всюдихід
  • молоко, возити – молоковоз
  • пара, возити  -  паровоз

Учитель. Молодці. А хто був уважний, на якому із транспорту, що ми назвали, не можна подорожувати ? ( самокат, молоковоз)

 

   Гра «Обери транспорт для подорожі»

(назвати транспорт за вказаною кількістю мандрівників)

           (учні  стають в коло,  а за колом  ходить  один учень із  «рулем» Учні , стоячи на місці промовляють слова, а дитина з «рулем» ходить за колом, і ставить «руль» комусь із  друзів)

               Ми – малі мандрівники, ми – мандруєм  залюбки,

               Пішки ходимо у гори,  потяг нас везе на море,

               Нас літак на Південь мчить, тільки як нас полічить?

               Будь уважнім,  не зівай, чим мандрує, називай?

 

    ( діти перевіряють в кого руль за спиною, піднімають, і  той учень відповідає)

          учитель подорожуючих 10 учнів  (відповідь – автобус, маршрутка, літак, потяг)

            гра продовжується декілька разів, учень, що відповідав, виходить за коло з рулем) і т.д.

Учитель: Молодці,  транспорт для подорожі обрали, залишилось вам роздати квитки і можна вирушати. На  кожному столику є номер, як у вагоні потягу,  а на вашому квитку теж цифра. Роздивіться і присідайте на місця, відповідно до квитка. ( можна дати  елементарний приклад, рішення його – номер столика)

 (учні сідають за столики, поділившись на групи)

 Як  ви  вже здогадались, у нас сьогодні урок – мандрівка. А для того, щоб дізнатись якою країною ми будемо мандрувати, потрібно розв’язати приклади, що на дошці, якщо кожна команда правильну дасть відповідь, то частинка перевернеться у утвориться мапа нашої мандрівки.

               (учні почергово вирішують приклади і перевертають частинки мапи)

Учитель. Що за мапа перед нами? (Україна)Яка столиця нашої держави?

                   Які ще міста Украйни ви знаєте?  Що означає на карті кожен колір?(синій  річки, моря; зелений – суша,  коричневий чи жовтий – гори). Я пропоную вам сьогодні подорож до Чорного моря. Давайте ми з вами, як то роблять мандрівники, зберемо рюкзак  для подорожі.

Гра «Зберемо рюкзак» (вчитель показує предметну картинку, діти фішками визначають              - не потрібно для подорожі,             - кладемо в рюкзак. Картинки, що поклали в рюкзак викладаються на дошці, перевіряються після гри)

Гра зі словами «Стіна слів мандрівника»

  • назвіть слова, які починаються на   –К-;
  • назвіть слова, які містять а собі  букву –А--;
  • назвіть слова, які починаються на –к-;
  • назвіть слова, які  мають 2 склади:

 

Робота в групах.

Гра з лего  «Я  - мандрівник»                                                                                             (на  дошці  макет  лего  із голосними. На кожному столі схеми слів із пропущеними голосними. В  учнів – набори лего . Потрібно вибрати  лего, що відповідає пропущениі букві)

Учитель: Молодці, а зараз закрийте на мить очі і послухайте ці звуки ( включає шум моря). Відкривайте оченята, що то були за звуки?

                 Презентація «На  чорному морі»   (бесіда)

 -  Яких мешканців моря ви запам’ятали?

-  Хто вам сподобався найбільше?

 - Як називають рослини моря?

 

Колективна робота  «Задачі  в морі» (на слайдах задачі з рибками, діти показують цифру – відповідь)

КОЛЛАЖ   «Спогади про мандрівку до моря»

doc
Пов’язані теми
Я у світі, Розробки уроків
Додано
28 лютого
Переглядів
141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку