"Урок-мандрівка"Ознайомлення з поняттям і терміном «задача» .Структурні елементи задачі .Процес розв’язування задачі. Складання і розв’язування задачі на знаходження суми.

Про матеріал
Урок математики доступний і цікавий для дітей певного віку.Учні швидко засвоюють поняття і термін "задача",швидко лічать до 10 в прямому і зворотньому порядку,обчислюють суму і різницю зручним способом,роз в!язують завдання ,пов!язані з життєвими ситуаціями.
Перегляд файлу

                                                                 Математика

Тема:Ознайомлення з поняттям і терміном «задача» .Структурні елементи задачі .Процес розв’язування задачі.Складання і розв’язування задачі на знаходження суми.

Мета: Ознайомити дітей із задачею, її структурними частинами, учити складати задачі на знаходження суми; вчити відрізняти задачу від розповіді, загадки; формувати навички розв’язувати такі задачі, розвивати логічне мислення, пам'ять, швидкість обчислення, виховувати самостійність, охайність ,любов до природи почуття доброзичливості.

Обладнання: малюнок бджілки, набір геометричних фігур, квіткова галявин, квіти від бджілки.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

                                                                    ПЕРЕБІГ УРОКУ

I  Організація  класу.

Встаньте всі рівненько

Вийдіть із-за парт

Урок математики

Час нам розпочать

Я всміхаюсь сонечку

здрастуй золоте!

Я всміхаюсь квіточці

Хай вона росте!

Я всміхаюсь друзям

Зичу їм тепла!

Гостям усміхаюся

Зичу їм добра!

II Актуалізація опорних знань.

-Сьогодні у нас урок незвичний, це буде математична мандрівка  до квіткової галявини. Але успіх залежить від вас. А ось хто супроводжуватиме нас, ви здогадаєтесь, коли розв’яжемо приклади(з кодами)

1+4       3+0      1+6     4-4     1+0    3+3      2-0

Б           Д          Ж         І           Л         К          А

0-і    1-л     2-а    3-д    5-б    6-к    7-ж

-Вірно. Це бджілка-трудівниця, яка щоразу у сонячну погоду літає до квітів і збирає нектар. І сьогодні вона це робить з маленькими відеречком. Заглянемо, що у ньому?

 Усне опитування

1 Назвати сусідів числа 8 ,5

2 Попереднє число до 6,3

3 Наступне до 9,1

4 Порівняти числа 6і7,9і5,4і4.

5 Полічити до 10,від 10 до1

6 Скільки днів у тижні?

7 Третій день тижня

8 Який сьогодні день?

-Молодці, бджілка поспішає на сонячну галявину до вулика.

 III Вивчення нового матеріалу.

-Ось і сонячна галявина .Тут ми навчимось складати і розв!язувати задачі . А поки ми з вами поспішали, вона вже принесла відеречка і не може їх порахувати.                                                                                               

 

 

 

Картинки по запросу квітиКартинки по запросу квіти

-Що робила бджілка?

-Що означає число 1?

-Що означає число 2?

-Чи можна порахувати всі відеречка?

-Як?(Щоб дати відповідь до задачі, ЇЇ розвязати)

-А як її розвязати? (Скласти приклад на додавання)

Замість відеречок викладемо приклад за допомогою цифр(1+2=3)

-То скільки відеречок нектару принесла бджілка?

-Як про це можна розказати?

-Яке запитання поставимо?

-То за допомогою якої діі ми розв!яжемо задачу?

ОТЖЕ,задача містить в собі такі частини:

Умова

Запитання

Розвязання

Відповідь

Умова-це те,що відоме в задачі.

Запитання-те, що треба визначити і знайти.

Полетіла бджілка далі. Картинки по запросу бджілка

IV Фізхвилинка(Жу-жу-жу маленька бджілка)

-На які ж квіти сіла бджілка?

Загадки

Лист зелений і міцний

Холод йому не страшний

А коли весну стрічає

Сині очі розкриває(барвінок)

 

Хто з вас діти нас не знає.

Ми у лісі проживаєм,

Дзвоном сонце зустрічаєм

Маєм гарні сині очка, називаємось (дзвіночки)

 

Наче сонце серединка,

 пелюстків біла хустинка,

знає бджілка і мурашка,

що звуть квіточку( ромашка)

-Як можна назвати одним словом?

Зупиняємось на квітковій галявині.

 скільки квітів, але вони чомусь не розпустились, бо ми маємо попрацювати з підручником

Робота з підручником

У кошику 3 кошенят

А скільки біля кошика?

Про що можна запитати?

-Як скласти приклад?

-Яка умова у цій задачі?

-А запитання?

(Скільки всього кошенят?)

Розвязання

3+2=5(к)

Відповідь ( 5 кошенят)

Хто зможе скласти задачу за такою рівністю                                     

                                              +                    =

 

4+5=9(груш)

Віршик про задачу

Для кмітливих я задача

Бо така вже в мене вдача

Всім, хто слуха мою мову,

Люблю ставити умову,

А до неї запитання

І чекаю розв’язання

Якщо відповідь здобудеш

То успішним завжди будеш

Робота в зошиті

Зошит свій я відкриваю

Косо я його кладу

Ручку я ось так тримаю

Сяду рівно не зігнусь

Буду я писати вправно

До роботи я берусь.

-Ми сьогодні знайомимось із задачами на знаходження суми.

Що ж таке сума?

Щоб знайти в задачі суму

не потрібно страху й суму

слід доданки всі додати

а що вийде записати

Завдання2

-Яка умова задачі?

-Яке запитання?

-Що означає число 3,а 2?

-За допомогою якої дії ми розвяжемо задачу?   3+1=4(к)

Завдання3

3+3=6(ов.)

Відповідь :6 овечок.

Логічні завдання .

 

 

 

 

-Які дві палички забрати, щоб утворився прямокутник?

Робота з геометричним матеріалом.

Бджілка назбирала багато нектару, а нести забула куди.

-Куди залітають бджілки?(у вулик)

Давайте допоможемо їй і складемо вулик з геометричних фігур.

V Підсумок уроку.

Бджілки за нектаром літали,

На уроці майже не бували.

-Давайте їм розкажемо все, що запамятали.

-Я гарно працював…….

Мені сподобалось……..

Я знаю, що задача-це……

Я зможу скласти задачу…

-Молодці мої малята,

Любі хлопчики й дівчата.

Усі завдання розв’язали, бо бджілці ми допомагали. Картинки по запросу дитячі розмальовки бджілки

(Розмальовки бджілки)

docx
Додано
21 листопада 2019
Переглядів
1620
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку