Урок "Математичний диктант. Обчислення значень виразів. Порівняння і розв'язування задач. Побудова відрізків"

Про матеріал

Урок - подорож країною Математика. Урок насичений різними інноваційними вправами та завданнями. До уроку створена презентація і складена карта по якій майдрують учні протягом уроку.

Перегляд файлу

Урок – подорож

Математика 1 клас

Тема. Математичний диктант. Обчислення значень виразів. Порівняння і розв'язування задач. Побудова відрізків

Мета:  вдосконалювати обчислювальні навички учнів, уміння порівнювати і розв'язувати задачі; вчити будувати відрізки;  розвивати увагу, логічне мислення;  виховувати аку­ратність, працьовитість, повагу до українських традицій та цікавість до їх вивчення.

Обладнання: телевізор, презентація, карта.

Тип уроку: урок формування вмінь і навичок.

Вид уроку: урок-подорож.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Любі діти, у наш клас 
Завітали гості щирі, 
Привітайте в добрий час 
Гостей посмішкою й миром!     (Слайд 1)

 

Всі сідайте тихо, діти, 
На уроці - не шуміти, 
Руку гарно піднімати. 
Чітко всім відповідати. 

Перегляньте все на парті:

Є підручник, зошит, картки,

Є пенал, лінійка,олівці…

Бачу всі готові! Молодці!    (Слайд 2)

 

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ

- Сьогодні на уроці ми будемо подорожувати.

- А подорожувати ми будемо до країну Математики. (Показувати на плакаті.)

- Підчас подорожі ми будемо розв’язувати різні завдання, а саме ми повторимо як обчислювати вирази, будемо малювати відрізки і багато ще цікавого.

 

ІІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Галявина цифр    (Слайд 3)

- Перше куди ми попадаємо – це на галявину цифр.  

  •                    Знайдіть суму чисел 10 і 4.    (Слайд 4)
  •                    Знайдіть різницю чисел 10 і 4.
  •                    17 збільшити на 1.
  •                    12 зменшити на 1.
  •                    «Сусіди» числа 19.
  •                    Від 12 відняти 10.
  •                    До 17 додати 2.

- Перевіримо!    (Слайд 5) 

2. Стежинка «Плутанка» (Слайд 6)

(Слайд 7)

 

3. Місток «Віконечко»  (Слайд 8)

1 дм 3 см     11см                 20 см        2 дм                             1см       1 дм     (Слайд 9)

19 см      2 дм                       10 см        1 дм                             15 см     17 см

 

IV. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ. РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ (с. 102)

1. Селище «Відповідність»    (Слайд 10)

- Розгляньте малюнок. Яка іграшка з якої коробки?

- Запишіть приклади у три стовпчики: 1-й стовпчик — з відповіддю 10, 2-й — з відповіддю 20,

3-й — з відповіддю 17.

- Скільки прикладів у кожному стовпчику?

2 .Гори «Відрізкові»    (Слайд 11)

- Якої довжини перший відрізок? Якої довжини другий відрізок? Накресліть ці відрізки.

Фізкультхвилинка    (Слайд 12)

Всі піднесли руки – раз!

На носках стоїть весь клас,

Два присіли, руки вниз,

На сусіда подивись та усміхнись.

Будем дружно ми вставати,

Щоб ногам роботу дати.

Раз – присіли, два – піднялись.

Хто старався присідати,

Може вже відпочивати.

3. Хутір «Порівняння»    (Слайд 13)

- Порівняйте і розв’яжіть задачі.

- Скільки журналів «Пізнайко» у Славка? Скільки журналів «Стеж­ка» у Олега? Яке запитання першої задачі? Скажіть розв’язання і відповідь. Яке запитання другої задачі? Скажіть розв’язання і відповідь. Порівняй­те умову, запитання, розв’язання і відповідь.

 

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Країна «Математики»    (Слайд 13)

- Відкрийте зошити на с. 36. Вам необхідно виконати завдання на цій сторінці. Можна працювати у парі. Пара, яка виконала – піднімає ручки.

 

VI. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

- Що дізналися нового?

- Що сподобалося найбільше?

- Чи все у вас вийшло?

- Чи всім задоволені?    (Слайд 14)

- Можливо , хтось із вас уже зараз зачарований математикою і у майбутньому стане великим математиком.  Ви можете займатися й іншими справами , але якщо не будете зачаровані цією наукою , в математиці нічого не досягнете

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 березня 2018
Переглядів
1547
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку