Урок математики 1 клас "Натуральні числа від 1- 10 та число 0. Узагальнення та систематизація знань".Презентація до уроку.

Про матеріал

Мета:узагальнити й систематизувати знання учнів з даної теми; розвивати увагу, мислення, навички самостійної роботи; формувати вміння вчитися: самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії, проектувати стратегії власної діяльності з урахуванням інтересів і потреб інших,стимулювати розвиток умінь учнів аргументувати власну відповідь; виховувати старанність, бажання до самовдосконалення.

Очікувані результати:

Після проведення уроку

учні знають:

- натуральні числа від 1 - 10 та вказують їх розташування;

- склад чисел;

учні вміють:

  • -організувати робоче місце;
  • -висловлювати свою думку по темі;
  • -лічити об'єкти навколишнього світу,порівнювати їх;
здійснювати обчислення зручним для себе способом, вимірювати та креслити відрізки
Перегляд файлу

Підручник: Ф.М.Рівкінд, Л.В. Оляницька

Автор уроку: Юрченко Оксана Костянтинівна, вчитель початкових класів Романовобалківської ЗОШ І–ІІІ ступенів, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист.

Предмет:математика.

Клас: 1.

Тема: Натуральні числа від 1 – 10 і число О. Узагальнення та систематизація знань.

Мета:узагальнити й систематизувати знання учнів з даної теми; розвивати увагу, мислення, навички самостійної роботи; формувати вміння вчитися: самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії, проектувати стратегії власної діяльності з урахуванням інтересів і потреб інших,стимулювати розвиток умінь учнів аргументувати власну відповідь; виховувати старанність, бажання до самовдосконалення.

Очікувані результати:

Після проведення уроку

учні знають:

- натуральні числа  від 1 - 10 та вказують їх розташування;

- склад чисел;

учні вміють:

  •                   організувати робоче місце;
  •                   висловлювати свою думку по темі;
  •                   лічити об’єкти навколишнього світу,порівнювати їх;
  •                   здійснювати обчислення зручним для себе способом, вимірювати та креслити відрізки.

Обладнання:ноутбук, мультимедійна презентація, кульки  з завданнями, числові «віяри», набір чисел

Тип уроку:узагальнення та систематизації знань.

Форма проведення уроку: урок з використанням інтерактивних технологій та ІКТ.

Методи і прийоми: слово вчителя, розповідь, бесіда,  робота в парах, вправи «Мікрофон», «Незакінчене речення», «Сніжинки», гра «Так чи ні?»,

 

Хід уроку

І. Мотиваційний етап.

1. Забезпечення емоційної готовності до уроку.

 

Слово вчителя (Слайд 1)

  • Скажіть, який сьогодні день?
  • Число?  Яка пора року прийшла?

Я знаю, ви дуже давно її чекаєте. Чекаєте зиму справжню, зі снігом, завірюхою,а  не лише за календарем. Я хочу здійснити ваші бажання. Ви знаєте, я чарівниця!!!

 

 Вправа «Сніжинка»(Слайд 2)

  • Заплющте оченята. Чуєте, яка завірюха. Простягніть долоньки, зараз Вам на руки будуть падати сніжинки!!!
  • Подивіться на свою сніжинку, подумайте про те, що Вас непокоїть, не дає налаштуватися на роботу і здуйте їх , а разом з ними нехай летять від нас всі негаразди,негативні думки. А до нашого уроку візьміть наполегливість, старанність, працьовитість і тоді в кінці уроку на вас чекатиме успіх!?

 

2.Актуалізація суб’єктного досвіду і опорних знань учнів.

Бесіда

  •                   Скажіть, а з приходом зими якого свята всі діти чекають?
  •                   Хто ж є головною красунею Нового року?
  •                   Я приготувала вам теж ялиночку.  Я її не рубала в лісі, а чому?
  •                   Ось тільки моя ялиночка ще зовсім не прикрашена. Допоможете мені її прикрасити?

 

 Слово вчителя   (Слайд 4)

  • Але кульки не прості, а з завданнями. Виконаєте їх, тоді і можна ними прикрасити ялинку. Згодні?
  •              Отже, на уроці ми повторимо та закріпимо вивчений матеріал. І я пропоную Вам попрацювати усно, записати математичний диктант, виконати завдання зимового гостя, попрацювати з підручником, попрацювати в парах. Треба поспішати, щоб встигнути прикрасити ялинку.

 

ІІ.Етап цілевизначення і планування діяльності.

1.  Вправа «Незакінчене речення»

     -  Але перед тим подумайте, яких результатів ви хочете досягти на сьогоднішньому уроці. Закінчте речення.

 

 

- На уроці я хочу…;

 

Учитель підсумовує відповіді учнів.

ІІІ.  Повторення та закріплення вивченого.

1.Усна лічба

Вправа «Портфелики»

  • Викласти числа від 1 до 10;  3 до 7;  5 до 8;
  •  Від 5 до 2, 8 до 4;
  • Викласти: 4 і 7,   3 і 9,   10 і 6.

Вправа «Віяри»

  • Число, що передує 6, 4
  • Число, яке йде за 5, наступне 3,
  • Число між 3 і 5, сусідів 7,
  • Число, скільки сторін має трикутник.

Веселі задачі

Горобець і три синиці

Он летять до годівниці.

Скільки пташок, підкажіть.

Будуть вдячні за обід?   (6)

 

Були у пташиному дворі

Два горобці, чотири снігурі.

Хто може скласти лік птахам,

Всім горобцям і снігурам.  (6)

 

Три ворони посварились,

Бо зернят не поділили.

На їх шум ще три примчало.

Скільки пташок разом стало?  (6)

 

  • Як ви рахували?
  • Як називаються числа при додаванні?
  • Запишемо каліграфічно це число.  Розкажіть про нього (одноцифрове, парне)

 

Вправа «Конкурс красунь»

 

Пишемо цифру  - 6;

 

                                                      ВІШАЄМО КУЛЬКУ

 

2. Математичний диктант

 

  • Запишіть числа 6,8,2,10,5.
  • Перший доданок -4, другий – 1. Знайти суму.
  • Від 9 відняти 1
  • Від 7 відняти 7
  • До 5 додати 4

 

                                                      ВІШАЄМО КУЛЬКУ

3. Порівняти

 

До ялинки летів снігур, ніс іграшку. Своїми крильцями змахнув і здув знаки. Допоможіть їх поставити знову.

 

2 і 7         5 і 1          

10 і 5        6 і 6

0 і 8          3 і 9

                                                         ВІШАЄМО КУЛЬКУ

 

4. Гра «Дні тижня»

 

Кидаємо кубик , яка цифра випадає – називаємо день тижня.

( 1 – понеділок, 2 – вівторок …)

 

                                                         ВІШАЄМО КУЛЬКУ

 

5.Робота з підручником

Задача сторінка 57 №6

                                                          ВІШАЄМО КУЛЬКУ

6. Обчислити

 

Сніговичок прислав вам свої  іграшки і хоче, щоб ви ними прикрасили ялинку.         (На екрані)                     ВІШАЄМО КУЛЬКУ

7. Геометричний матеріал

 

До ялинки поспішає  Зайчик. Йому ще зовсім мало зосталось дійти. Всього 3см. Накреслимо цей шлях.

                                                             ВІШАЄМО КУЛЬКУ

8. Робота в парах

Сніжинки розлетілись по класу і принесли завдання в парах.

 

ІV. Рефлексивно-оцінювальний етап.

  1.                    Слово вчителя.
  • Ми виконали всі завдання, а тому  подивіться, яка гарна ялинка.
  • 2.Вправа  «Мікрофон».

 

  •      Що було для вас найважчим?

-  Чи знадобляться вам знання, здобуті на уроці, в житті?

 -  Чи сподобався вам урок?

 

                                   Прикрасьте і ви  своїми кульками ялинку.

 

 Молодці, я гадаю, що зима все ж таки завітає до нас.

 

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

УСНИЙ РАХУНОК

Номер слайду 4

Математичний диктант

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Порівняти

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Робота з підручником Сторінка 56, №6

Номер слайду 9

Накресли шлях

Номер слайду 10

Пограйте зі мною

Номер слайду 11

МОЛОДЦІ!!!!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сметанюк Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
30 травня 2018
Переглядів
4289
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку