Урок математики 1 клас. Все навкруги - математика

Про матеріал
Крок передбачає закріпити знання учнів про склад чисел; удосконалювати вміння дітей додавати і віднімати числа, складати і розв'язувати рівності та нерівності за малюнками. Розвивати увагу, логічне мислення учнів. Виховувати інтерес до математики через гру.
Перегляд файлу

Тема. Все навкруги – математика. Числа 

Мета: закріпити знання учнів про склад чисел; удосконалювати вміння дітей додавати і віднімати числа, складати і розв'язувати рівності та нерівності  за малюнками. Розвивати увагу, логічне мислення учнів. Виховувати інтерес до математики через гру.

Обладнання: казковий герой,  квіти з числами, лабіринт, геометричні фігури (трикутник, прямокутник, квадрат, коло, круг, відрізок, пряма), годинник, лінійка, магнітні числа, картки для рефлексії

 

ХІД УРОКУ

І. Організація початку уроку

У – увага

Р – розум

О – охайність

К – кмітливість

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні до нас завітав казковий герой – Михайло Потапович. У нього накопичилося багато лісових справ. Допоможемо йому впоратися з ними?

ІІІ. Контроль , корекція і закріплення знань

  1. Усна лічба

А) Гра «Збери мед»

- Перше завдання ведмедика – дізнатися, як вилізти на ялинку, щоб зібрати мед

789

Б) Гра «Живий букет»

Йшов  Михайло Потапович лугом та й назбирав квітів. Що це за квіти?

Результат пошуку зображень за запитом мак малюнок"Результат пошуку зображень за запитом ромашка малюнок"Результат пошуку зображень за запитом соняшник малюнок"Результат пошуку зображень за запитом волошка малюнок"Результат пошуку зображень за запитом дзвіночок квітка малюнок"Результат пошуку зображень за запитом мальви малюнок"

 

Кому Михайло Потапович може подарувати цей букет?

  • Розташуйше квіти від більшого числа до меншого (від меншого до більшого)

В) Гра «Проклади маршрут» (робота в парах)

Наш Михайло Потапович запасся медом, квітами та й вирішив відвідати білочку, яка живе в сусідньому лісі.

Допоможіть йому прокласти маршрут

Результат пошуку зображень за запитом ведмедик малюнок"

 

Результат пошуку зображень за запитом лабіринт" 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом білочка малюнок"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

  1. Робота за підручником

Ведмедик просить вас допомогти йому скласти рівності

А) Складання рівностей за малюнками (с.37, № 1)

Скільки полуниць зліва? Скільки полуниць справа? Скільки полуниць разом? Який приклад складемо?

(2+4=6)

Скільки скріпок було? Декілька скріпок забрали. Скільки стало скріпок?  Стало більше чи менше? Який приклад складемо?

(5-2=3)

Б) Робота з геометричним матеріалом (с.37, №2)

Михайло Потапович зовсім розгубився, забув назви геометричних фігур. Допоможемо йому!

Скільки геометричних фігур зображено на малюнку? Назвіть їх.

Що зображено другим? Четвертим? Шостим?

Яких фігур найбільше? Яких фігур найменше?

В)Складання нерівностей за малюнком (с.37, №3)

Ведмедик довго гостював у білочки, що додому йому прийшлося повертатися вночі. А вночі деякі тварини не сплять. Подивіться на малюнок та скажіть, які тварини не сплять уночі?

Скільки їжачків не спить? Скільки сов не спить? Лисичок? Кажанів?

Які нерівності можна скласти за малюнком?

Г) Робота з годинником (с.37, № 4)

Котра година на годиннику зараз? На яке число вкаже маленька стрілочка наступної години? А вказувала попередньої години?

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

  1. Робота в зошиті з друкованою основою (с.25)

Михайло Потапович ще не виконав завдання в зошиті

А) Робота в парі (с.25, №1)

Розфарбуй таку кількість предметів, якій відповідає кожне число( 2хв)

Обміняйтеся зошитами, зробіть взаємоперевірку

Б) Завдання на вимірювання предметів(с.25, № 2)

За допомогою чого ми вимірюємо предмети?

Від якої цифри починаємо вимірювати?

Виміряй і запиши  довжину кожного овоча

В) Самостійна робота (с.25, №3)

Яких комах зображено?

Скільки комах на кожному з малюнків порахуйте і запишіть самостійно.

Складемо рівності та нерівності за цими малюнками?

ІV. Підсумок уроку

  • З ким ми подорожували на уроці?
  • Які завдання вам сподобались?
  • Що розкажете вдома батькам?
  • Що було найцікавішим?

Самооцінювання. Оцініть свою роботу на уроці за допомогою карток

Результат пошуку зображень за запитом картки для рефлексії ромашка"

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
6 листопада
Переглядів
31
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку