урок математики, 5 клас "Узагальнення та систематизація знань з теми " Множення десяткових дробів"

Про матеріал
Розробка уроку математики по узагальненню та систематизації знань учнів з теми " Множення десяткових дробів "
Перегляд файлу

 

   ТЕМА:   УЗАГАЛЬНЕННЯ  ТА  СИСТЕМАТИЗАЦІЯ  ЗНАНЬ  З  ТЕМИ
                           « МНОЖЕННЯ  ДЕСЯТКОВИХ  ДРОБІВ»
 

Формування  компетентностей:

    • предметна  компетентність:  узагальнити  та  систематизувати  знання 

       учнів  з  теми  «Множення  десяткових  дробів»;  удосконалити  вміння  

       розв’язувати  задачі  з  цієї  теми;  розвивати  логічне  мислення  учнів;

       діагностика  навичок  множення  десяткових  дробів.

    ключові  компетентності:

      спілкуватися  державною  мовою  -  розуміти,  пояснювати  і   

        перетворювати  тексти  математичних  задач  ( усно  і  письмово);

      уміння  вчитися  впродовж  життя  -  визначати  мету  навчальної 

        діяльності  для  досягнення  цієї  мети;  прагнути  до  вдосконалення

        результатів  своєї  діяльності.

 Тип  уроку:  узагальнення  та  систематизація  знань  учнів.

Обладнання  та  наочність:   1.  Картки  для  роботи  в  парах .

                                                       2.  Картки  для  самостійної  роботи.

                                                       3.  Смайлики.

                                          Хід  уроку

І.   Організаційний  етап

ІІ.  Повідомлення  теми,  мети  та  завдань  уроку

ІІІ.  Перевірка  домашнього  завдання

      Учитель  пропонує  учням  ознайомитися  із  записами  на  дошці  або   

      продемонстрованими  на  слайдах  розв’язками  домашнього  завдання.

      Якщо  виникають  запитання,  то  вчитель  відповідає  на  них.

ІV. Узагальнення  та  систематизація  знань

     Запитання  для  учнів

  1. Яким  правилом  користуються  при  множенні  десяткових  дробів?
  2. Як  помножити  десятковий  дріб  на  10; 100; 100…?
  3. Як  помножити  десятковий  дріб  на  0,1; 0,01; 0,001…?
  4. Які  властивості  множення  використовуються  для  десяткових  дробів?

 

Робота  в  парах

     Обговоріть  план  виконання  завдань.  Розподіліть,  хто  буде  виконувати

     завдання  варіанта 1,  а  хто – варіанта 2.  Розв’яжіть  та  здійсніть

     взаємоперевірку.

                       Варіант  1                                                     Варіант  2

                           Виконайте  множення  зручним  способом    

  1. ( 0,2 ∙ 12 ) ∙ 50;                                                         1)  ( 0,8 ∙ 0,12 ) ∙ 125;
  2. 7,42 ∙ 3,4 + 7,42 ∙ 6,6.                                             2)  74,1 ∙ 5,16 – 64,1 ∙ 5,16.

Виконання  усних  вправ

              1.     1) 4,5 ∙ 10;                   3)  4,5 ∙ 1000;               5)  4,5 ∙ 0,01;

        2)4,5 ∙ 100;                 4)  4,5 ∙ 0,1;                  6)  4,5 ∙ 0,001.

 

2.     1)0,2 ∙ 5;                      3) 0,125 ∙ 8;                   5)  0,4 ∙ 2,5;  

         2) 0,5 ∙ 20;                   4) 2,5 ∙ 4;                       6)  50 ∙ 0,2.

V.  Розв’язування  задач  та  вправ

        1. Робота  з  підручником.

        2. Додаткові  вправи:

             1)  Виконайте  множення:

                   5,3 ∙ 0,8;           12,4 ∙ 1,6;           0,8 ∙ 0.16.

             2) Знайдіть  значення  виразу:

а) 7,4 ∙ 3,2 – (6,7 – 3,5);

б) ( 9,6 – 7,8 ) ∙ ( 1,3 + 0,67);

в) 0,536а + 0,25в,  якщо  а = 10,  в = 0,1.

             3)  Самостійна  робота:

                   Варіант  1                                                 Варіант  2

  1. Обчисліть:

          а) 4,35 ∙ 18;                                                     а)  2,17 ∙ 31;

          б) 6,25 ∙ 1,08;                                                  б)  4,48 ∙ 2,25;

           в)  126, 385 ∙ 10.                                            в)  131,43 ∙ 10.

                                   2. Знайдіть  значення  виразу:

           а)  ( 0,05 ∙ 21 ) ∙ 200;                                       а)  ( 0,04 ∙ 1,7 ) ∙ 2,5;

           б)  5,61 ∙ 3,17 + 5,61 ∙ 6,83.                           б)  64,31 ∙ 3,2 + 64,31 ∙ 6,8.

                                    3. Розв’яжіть  задачу:

                                   Швидкість  пішохода

              6,2 км/год                                                         5,8 км/год

                         Яку  відстань  він  пройде  за  0,8  год?

VІ. Підбиття  підсумків  уроку

      Рефлексія

  1.  Чотири  «що»
  • Що  сподобалося  найбільше?
  • Що  було  найскладнішим  при  виконанні  завдань?
  • Що  нового  дізналися  на  уроці?
  • Що  потрібно  іще  вивчити  вдома?
  1.  За  допомогою  смайликів  дайте  відповідь  на  запитання.

Чи  зрозуміли  ви  дану  тему?

   VІІ. Домашнє  завдання

          Завдання  за  підручником.

 

 

docx
Додано
24 березня
Переглядів
220
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку