Урок математики для 1 класу

Про матеріал
Розробка уроку з математики для 1 класу за науково-педагогічним проєктом "Інтелект України" Тема. Число та цифра 5. Склад числа 5. Умова й запитання задачі.
Перегляд файлу

1-Г клас, математика

Тема. Число та цифра 5. Склад числа 5. Умова й запитання задачі

Мета: вдосконалювати знання здобувачів освіти про число та цифру 5; формувати уявлення про склад числа 5; закріплювати знання про назви компонентів дії додавання та складові задачі; вчити складати задачі, застосовувати таблицю додавання числа 5 для обчислення виразів; розвивати мислення, увагу, математичне мовлення; формувати в учнів математичну компетентність, уміння вчитися, громадянську та здоров’язбережувальну компетентності; виховувати інтерес до математики.

Очікувані результати: учні розуміють, що цифри – це знаки для запису чисел; позначають числа цифрами; визначають кількість елементів у групі; пишуть цифри у клітинках; розуміють суть дії додавання.

Методи:

  •          Метод вправ
  •          Метод практичних робіт
  •          Самостійна робота учнів
  •          Робота з друкованими зошитами
  •          Метод проблемного навчання
  •          Усне опитування
  •          Бесіда
  •          Частково-пошуковий метод

Прийоми:

  •          Рольова гра «Учитель для Поспішайка»
  •          Гра «Фотоапарат»
  •          Гра «Я знаю»
  •          Прийом «Навчаючи, вчуся»
  •          Рефлексія

 

Хід уроку

I. Вступ

1. Привітання

2. Девіз уроку

- Математика – це гімнастика для розуму. Згодні?

II. Повідомлення теми і мети уроку

Тема уроку: « Число та цифра 5. Склад числа 5. Умова й запитання задачі».

Протягом уроку ми згадаємо, що число 5 позначається цифрою 5; повторимо склад числа 5; повторимо таблицю додавання числа 5; згадаємо, з яких частин складається задача та попрацюємо над складанням задач.

III. Основна частина

Робота у друкованому зошиті на с.66-67.

1. Завдання 8.  Усний рахунок. Гра «Фотоапарат»

- Перегляньте презентацію та пригадайте таблицю додавання числа 5. Таким чином ми проведемо усний рахунок.

1) Перегляд презентації

2) Опитування

2. Гра «Я знаю…»

- Пограємо в гру «Я знаю». Пригадаємо, як називаються компоненти  дії додавання?

- З яких частин складається задача?

3. Фізкультхвилинка

4. Завдання 11. Гра «Учитель для Поспішайка»

- До нас завітав Поспішайко. Він теж полюбляє уроки математики, особливо  складати вирази. Поспішайко складав рівності, але на них впали зірочки та закрили знак і число. Давайте допоможемо.

1) 1 * * = 6                                           3) 5 * * = 10

2) 4 * * = 8                                            4) 3 * * = 5.

5. Повідомлення учителя

- А зараз обведіть у кружечок  наступні завдання:

9 – допоможіть Кнопочці дописати невідомий доданок та заповнити таблицю;

11 – допишіть невідомі доданки;

14  та 15 – складіть умову задачі за малюнками та обведіть запитання.

6. Самостійне опрацювання завдань учнями. Практична робота

- А зараз вимкніть камеру та мікрофон

1) Каліграфічна хвилинка

- Відкрийте червоний зошит на сторінці 6.Виконайте 1 - 3завдання на цій сторінці.

2) Робота у друкованому зошиті.

- Після цього  попрацюйте над завданнями, які ми обвели у зошиті,  самостійно. Я з вами, тому, кому необхідна допомога, звертайтеся.

3) Самостійне опрацювання

- Хто справився із завданнями та перевірив їх, відкрийте далі червоний зошит на сторінці 7 та виконуйте завдання.

7. Гімнастика для очей. Нейробіка «Накресли у повітрі обома руками одночасно геометричну фігуру»

IV. Підсумок

1. Перевірка завдань для самостійного опрацювання.

Завдання 9, 11, 14, 15

2.Співання  «Пісеньки про математику»

3. Рефлексія

- Що сьогодні ми робили під час уроку?

- Для чого необхідно вивчати математику?

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 жовтня
Переглядів
139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку