1-Г клас, математика
Тема. Число та цифра 5. Склад числа 5. Умова й запитання задачі
Мета: вдосконалювати знання здобувачів освіти про число та цифру 5; формувати уявлення про склад числа 5; закріплювати знання про назви компонентів дії додавання та складові задачі; вчити складати задачі, застосовувати таблицю додавання числа 5 для обчислення виразів; розвивати мислення, увагу, математичне мовлення; формувати в учнів математичну компетентність, уміння вчитися, громадянську та здоров’язбережувальну компетентності; виховувати інтерес до математики.
Очікувані результати: учні розуміють, що цифри – це знаки для запису чисел; позначають числа цифрами; визначають кількість елементів у групі; пишуть цифри у клітинках; розуміють суть дії додавання.
Методи:
Прийоми:
Хід уроку
I. Вступ
1. Привітання
2. Девіз уроку
- Математика – це гімнастика для розуму. Згодні?
II. Повідомлення теми і мети уроку
Тема уроку: « Число та цифра 5. Склад числа 5. Умова й запитання задачі».
Протягом уроку ми згадаємо, що число 5 позначається цифрою 5; повторимо склад числа 5; повторимо таблицю додавання числа 5; згадаємо, з яких частин складається задача та попрацюємо над складанням задач.
III. Основна частина
Робота у друкованому зошиті на с.66-67.
1. Завдання 8. Усний рахунок. Гра «Фотоапарат»
- Перегляньте презентацію та пригадайте таблицю додавання числа 5. Таким чином ми проведемо усний рахунок.
1) Перегляд презентації
2) Опитування
2. Гра «Я знаю…»
- Пограємо в гру «Я знаю». Пригадаємо, як називаються компоненти дії додавання?
- З яких частин складається задача?
3. Фізкультхвилинка
4. Завдання 11. Гра «Учитель для Поспішайка»
- До нас завітав Поспішайко. Він теж полюбляє уроки математики, особливо складати вирази. Поспішайко складав рівності, але на них впали зірочки та закрили знак і число. Давайте допоможемо.
1) 1 * * = 6 3) 5 * * = 10
2) 4 * * = 8 4) 3 * * = 5.
5. Повідомлення учителя
- А зараз обведіть у кружечок наступні завдання:
9 – допоможіть Кнопочці дописати невідомий доданок та заповнити таблицю;
11 – допишіть невідомі доданки;
14 та 15 – складіть умову задачі за малюнками та обведіть запитання.
6. Самостійне опрацювання завдань учнями. Практична робота
- А зараз вимкніть камеру та мікрофон
1) Каліграфічна хвилинка
- Відкрийте червоний зошит на сторінці 6.Виконайте 1 - 3завдання на цій сторінці.
2) Робота у друкованому зошиті.
- Після цього попрацюйте над завданнями, які ми обвели у зошиті, самостійно. Я з вами, тому, кому необхідна допомога, звертайтеся.
3) Самостійне опрацювання
- Хто справився із завданнями та перевірив їх, відкрийте далі червоний зошит на сторінці 7 та виконуйте завдання.
7. Гімнастика для очей. Нейробіка «Накресли у повітрі обома руками одночасно геометричну фігуру»
IV. Підсумок
1. Перевірка завдань для самостійного опрацювання.
Завдання 9, 11, 14, 15
2.Співання «Пісеньки про математику»
3. Рефлексія
- Що сьогодні ми робили під час уроку?
- Для чого необхідно вивчати математику?