Інтегрований урок з математики та основ здоров'я в 5 класі.
“Звичайні дроби та здоров'я дитини”
Вчитель Кравченко Г.С.
Використані інтерактивні технології: ”Світлофор”, “Розгадай зашифроване прислів'я”, ”Мікрофон”. Підсумок уроку підводиться за складеною інфографікою.
Інтегрований урок з математики та основ здоров’я в 5 класі по темі: «Звичайні дроби та здоров’я дітей»
Мета:
Хід уроку
На дошці написані числа .
На парті у кожного учня лего з трьох кольрів. Вчитель показує число записаного на дошці ряду, учні піднімають лего: правильний дріб – червоного кольору, неправильний – жовтого, мішане число – зеленого.
Далі згадують правила як перевести неправильний дріб в мішане число і навпаки.
Вправа «Розшифруй закодоване речення».
На дошці записані у стовпчик по 5 прикладів для двох варіантів і магнітами наклеєні прямокутники на яких написано відповіді до прикладів.
|
Варіант 1 |
|
|
|
Варіант 2 |
1) |
|
|
|
1) |
|
2) |
|
|
|
2) |
|
3) |
|
|
|
3) |
1 |
4) |
4 |
|
|
4) |
8 |
5) |
3 |
|
|
5) |
1 + 3 |
Після розв’язання учні по одному виходять до дошки знаходять правильну відповідь і викладають слова:
В1 найдорожчий скарб
В2 гонорар мудрих
Вчитель звертається до класу: «Про що ці слова?» і викладає слово здоров’я.
найдорожчий скарб
Здоров’я –
гонорар мудрих
Питання до класу: Як ви розумієте ці прислів’я?
Вчитель пропонує провести фізкультхвилинку.
Питання до класу: «А що таке здоров’я?» Учні висловлюють свої думки. А на зворотній дошці написано означення: «Здоров’я – це стан повного фізичного, духовного та соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб чи фізичних вад».
Бесіда з дітьми що таке фізичне духовне здоров’я та соціальне благополуччя.
Питання до класу: «Як ви думаєте, що впливає на наше здоров’я?»
Вчитель вивішує таблицю
Чинники здоров’я |
Доля чинника (величина дробу) |
Спадковість |
2/10 |
Рівень медицини |
1/10 |
Екологія |
2/10 |
Спосіб життя |
5/10 |
У кожного учня на аркуші паперу намальовано круг, поділений на 10 частин. Кольоровими олівцями учні замальовують відповідну частину круга.
Вчитель: розташуйте дроби в порядку зростання і скажіть який чинник найбільше впливає на наше здоров’я. А що означає здоровий спосіб життя? (відповіді учнів). На дошці картинки – складові здорового способу життя. Діти заповнюють таблицю:
Назва складової здорового способу життя |
Час, який займає виконання, хв |
Доля години |
Ранкова зарядка |
20 |
|
Гігієна |
20 |
|
Раціональне харчування |
40 |
|
Активний відпочинок |
40 |
|
Фізичне навантаження |
30 |
|
Відпочинок |
30 |
|
Сон |
10 * 60 = 600 |
|
Учні підраховують, що на здоровий спосіб життя потрібно витрачати 3 години щодня. Вчитель: Спосіб життя цілком залежить від нашої поведінки. Тобто наше здоров’я в наших руках. У кожного на парті знаходиться вирізана долоня, на якій написана буква. Учні по черзі називають слово, яке починається на цю букву і характеризує здоровий спосіб життя.
Рефлексія.
Що сподобалось?
Що не сподобалось?
Що пропонуєш змінити?