5 липня о 18:00Вебінар: «Щоденні-3» та «Щоденні-5»: незамінна частина уроку в Новій українській школі

Урок математики для 5 класу на тему«Звичайні дроби та здоров’я дітей»

Про матеріал

Інтегрований урок з математики та основ здоров'я в 5 класі.

Звичайні дроби та здоров'я дитини

Вчитель Кравченко Г.С.

Використані інтерактивні технології: ”Світлофор”, “Розгадай зашифроване прислів'я”, ”Мікрофон”. Підсумок уроку підводиться за складеною інфографікою.

Перегляд файлу

 

 

Інтегрований урок з математики та основ здоровя в 5 класі по темі: «Звичайні дроби та здоровя дітей»

Мета:

  • узагальнити знання учнів по темі «Звичайні дроби»;
  • формувати  поняття здоров’я;
  • сприяти усвідомленню цінності здорового способу життя, взаємозвязку математики та основ здоровя на основі статистичних даних;
  • розвивати комунікативну, соціальну компетентність.

Хід уроку

  1. Актуалізація опорних знань.

На дошці написані числа .

На парті у кожного учня лего з трьох кольрів. Вчитель показує число записаного на дошці ряду, учні піднімають лего: правильний дріб – червоного кольору, неправильний – жовтого, мішане число – зеленого.

Далі згадують правила як перевести неправильний дріб в мішане число і навпаки. C:\Users\Dimka\Desktop\урок\IMG_3900.JPGC:\Users\Dimka\Desktop\урок\IMG_3905.JPG

  1. Розв’язування прикладів на додавання та віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.

Вправа «Розшифруй закодоване речення».

На дошці записані у стовпчик по 5 прикладів для двох варіантів і магнітами наклеєні прямокутники на яких написано відповіді до прикладів. C:\Users\Dimka\Desktop\урок\IMG_3914.JPG

 

 

 

 

 

 

Варіант 1

 

 

 

Варіант 2

1)

1)

2)

2)

3)

3)

1

4)

41

4)

83

5)

3

5)

1 + 3

Після розв’язання учні по одному виходять до дошки знаходять правильну відповідь і викладають слова:

В1 найдорожчий скарб

В2 гонорар мудрих

Вчитель звертається до класу: «Про що ці слова?» і викладає слово здоров’я.

найдорожчий скарб

Здоров’я –

гонорар мудрихC:\Users\Dimka\Desktop\урок\IMG_3909.JPG

Питання до класу: Як ви розумієте ці прислів’я?

Вчитель пропонує провести фізкультхвилинку. C:\Users\Dimka\Desktop\урок\IMG_3927.JPGC:\Users\Dimka\Desktop\урок\IMG_3932.JPG

  1. Мотивація навчальної діяльності. Формування поняття здоров’я

Питання до класу: «А що таке здоров’я?» Учні висловлюють свої думки. А на зворотній дошці написано означення: «Здоров’я – це стан повного фізичного, духовного та соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб чи фізичних вад».

Бесіда з дітьми що таке фізичне духовне здоров’я та соціальне благополуччя.

Питання до класу: «Як ви думаєте, що впливає на наше здоров’я?»

Вчитель вивішує таблицю

Чинники здоров’я

Доля чинника

(величина дробу)

Спадковість

2/10

Рівень медицини

1/10

Екологія

2/10

Спосіб життя

5/10

У кожного учня на аркуші паперу намальовано круг, поділений на 10 частин. Кольоровими олівцями учні замальовують відповідну частину круга.

Вчитель: розташуйте дроби в порядку зростання і скажіть який чинник найбільше впливає на наше здоров’я. А що означає здоровий спосіб життя? (відповіді учнів). На дошці картинки – складові здорового способу життя. Діти заповнюють таблицю: C:\Users\Dimka\Desktop\урок\IMG_3923.JPG

Назва складової здорового способу життя

Час, який займає виконання, хв

Доля години

Ранкова зарядка

20

 

Гігієна

20

 

Раціональне харчування

40

 

Активний відпочинок

40

 

Фізичне навантаження

30

 

Відпочинок

30

 

Сон

10 * 60 = 600

 

 

Учні підраховують, що на здоровий спосіб життя потрібно витрачати 3 години щодня. Вчитель: Спосіб життя цілком залежить від нашої поведінки. Тобто наше здоров’я в наших руках. У кожного на парті знаходиться вирізана долоня, на якій написана буква. Учні по черзі називають слово, яке починається на цю букву і характеризує здоровий спосіб життя. C:\Users\Dimka\Desktop\урок\IMG_3934.JPG

  1. Підсумок уроку

D:\Downloads\___.jpg

 

Рефлексія.

Що сподобалось?

Що не сподобалось? 

Що пропонуєш змінити?

 

  1. Домашнє завдання: скласти таблицю «Режим дня» у хвилинах, доля години і порахувати скільки часу витрачається на здоровий спосіб життя.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Zmey Олег
    Дякую за розробку, дуже цікавий матеріал!)
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
7 жовтня 2018
Переглядів
1256
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку