Урок математики "Додавання та віднімання круглих десятків. Вправи та задачі на закріплення вивченого"

Про матеріал
Комбінований урок "Додавання та віднімання круглих десятків. Вправи та задачі на закріплення вивченого" має на меті навчити учнів додавати і віднімати круглі десятки; виховує уважність, старанність, охайність; розвиває логічне мислення, вправляє у швидкості і правильності виконання математичних обчислень.
Перегляд файлу

 

 

ТЕМА. Додавання та  віднімання  круглих десятків. Вправи та задачі на закріплення вивченого.

МЕТА. Вправляти учнів у додаванні та відніманні круглих десятків; виховувати увагу, старанність, вміння  охайно вести записи у зошиті ; розвивати логічне мислення, швидкість виконання математичних обчислень; вчити розв’язувати задачі.          ОБЛАДНАННЯ. Таблиці ; набір карток круглих десятків , равлик.    ТИП УРОКУ. Комбінований.

Хід уроку

1. Актуалізація знань учнів.                                                                                 -  Перевірка домашнього завдання № 305.                                                        -  Обчислення прикладів біля дошки  - (4 учнів)                                            16  - 9 =                   7 + 4 =                15 – 6 =               8 + 3 =

16 – 8 =                   7 + 6 =                 15 – 9 =              8 + 5 =

16 – 7 =  7 + 8 =                 15 – 7 =              8 + 7 =                     

2. В цей час  інші учні розв’язують задачі ( усно )                                        Задача № 1. На лісовій галявині гралося 7 їжачків і стільки ж зайців. Скільки лісових  мешканців було на галявині? (14)                         Задача № 2. Білочка Муся знайшла 14 горішків, а білочка Дуся- 5 горішків. На скільки більше горіхів знайшла Муся, ніж Дуся? (на 9)          Задача № 3. Є в зайчихи  12 малят, неслухняних зайченят. На обід їх мама жде, три – прийшло, а скільки йде ? (9)

 Колективна перевірка виконаного завдання біля дошки.                                              3. Обчислити  «ланцюжки»

10 + 50 – 30 + 40 + 30 – 10 + 9 + 1 =                                                                    100 – 1 – 9 – 50 + 20 – 1 – 50 + 40 =                                                                     4. Яке число «зайве»?  

21 , 44 , 8 , 90 , 15 .

40 , 20 , 30 , 33 , 90 .

9 , 8 , 20 , 7 , 4 .

5.  Допоможіть равлику розмістити круглі десятки в правильній послідовності . 

 

6. Математичний диктант                                                                                       - записати числа  в яких 5 д.3 од.;7 д. 9од.; 6 д.8од.; 7д.; 9д.4од.;                  - записати  число на 1 менше від 50, 31, 58 , 81 .                                            – на 1 більше , ніж 49 , 60 , 69 , 79 .                                                                 ( У записаних відповідях підкреслити круглі десятки )                                           - Скільки десятків у числах 20 , 50 ,  70 ,  100 ?                                           7. Робота  з підручником  № 397 – усно

8.      3+ 4 = 7 9 – 2 = 7

30 + 40 = 70 90 – 20 = 70

 

9.   № 311 (усно )

10.  № 310  ( коментуючи )                                                                                  Фізкультхвилинка « Буратіно »                                                                              

Самостійно розв’язати приклади № 309.

Перевірка ( 74, 70, 30, 20, 20,40, 10,50, 70 )

 Розбір і розв’язання задачі  № 312     1) 80 – 20 = 60 (кг)

 

Підсумок уроку . Оцінювання учнів .

Розбір домашнього завдання № 313, № 314.

doc
Додано
25 січня 2019
Переглядів
1996
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку