Вивчення таблиці множення на 2.

Про матеріал
Вивчення таблиці може бути цікавим. Пропоную вивчення таблиці множення числа 2 цікавим способом. Тут використовуються метод Ейдетики "Ігри в країні Уявляндії". Дітям пегше і швидше запамятовується таблиця, коли вони асоціюють числа з різними предметами та складають цікаві віршики та навіть історії.
Перегляд файлу

Вивчення таблиць множення і ділення за допомогою методу ейдетики «Ігри країни Уявляндії».

В основу кожного уроку візьмемо магічні цифри:

18.10.2014-1-18

2 клас

 Математика 

Тема.  Таблиця множення числа  2. Розв’язування задач на множення.

Мета: Формування ключових компетентностей : вміння вчитися –організовувати своє робоче місце,планувати свої дії; доводити роботу до кінця; загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту; соціальної – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших, продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі; громадянської– усвідомлення своєї належності до різних елементів природного, етносоціального й соціально-культурного середовищ; здоров’язбережувальної- володіти навичками особистої гігієни і самообслуговування; предметних компетентностей:

скласти   разом  з  дітьми  таблицю  множення  числа  2,  допомогти  дітям  вивчити  її. Розвивати  образне  мислення,  пам'ять, зв'язне  мовлення, увагу, спостережливість. Виховувати  інтерес  до  математики.

Обладнання.   Підручник  М.Богдановича «Математика. 2 клас», картки із зображенням тварин, малюнки для складання історії про тварин, що соціюються з цифрами, таблиця «Множення», картки для усних вправ.

Тип  уроку.   Засвоєння  нових  знань,  умінь  і   навичок.

                                                           Хід  уроку

 1.Організація  класу.

Створення  позитивного  настрою  у  дітей.

- Діти,  ви  зараз  приготувалися  до  уроку   математики. Сьогодні  ми  будемо  фантазувати,  тому  зараз  створимо  собі  настрій  на  урок, щоб  успішно  вивчити  новий  матеріал.

 - Уявіть, що  ви - яскраве  сонечко, посміхніться всім навколо, подаруйте своє тепло і ніжність.

- І  так,  ми  розпочинаємо   роботу.

2.   Актуалізація   опорних   знань.

    -   Яку  нову   дію  ми  вивчили  на  попередніх  уроках? ( Множення)

    -  Що  таке  множення? ( Додавання   однакових  доданків)

    -  Чи  можна  замінити  дію  додавання  множенням  і  навпаки?

    -  Замініть  множенням:

3+3+3+3+3                 2+2+2             7+7+7+7        

-Замініть  додаванням:

 2 • 4           6 •  3           8 •  5          3  • 4

3. Усний рахунок.

1)   Робота з картками на дошці.

- Йшли 4 віслюки,

Кожен ніс по 2 мішки

Скільки всіх було мішків

В чотирьох цих віслюків. (8)

–В кожну миску 2 котлети

Клала лиска Віолетта,

Мисочок у лиски 6

А котлет? Хто відповість? (12)

–На столі-4 миски,

В кожній з них по 2 сосиски.

Скільки всіх сосисок там

Знати хочеться котам.(8)

–Кролик вуха нашорошив-

В нього дуже добрий слух.

Хто ж тепер нам скаже точно:

В двох кролів є скільки вух? (4)

–У лісочку на горбочку-

Три тополі, три дубочки,

Три берізки, три кленочки.

Скільки, друзі, на горбочку

Всіх дерев росте в лісочку? (12)

–Дві лисички, дві сестрички,

Заплели по дві косички.

Скільки разом у лисичок

Є заплетених косичок? (4)

–Двоє вулицею йдуть,

По 5 саджанців несуть.

Скільки ямок треба, діти,

Щоб ті саджанці садити? (10)

Молодці, ви впорались з цим завданням.

2)Гра  « Сплети  мереживо»

5 + 5 + 5+…….             до  30

2 + 2+2 +……               до   20  

4 + 4 + 4..…                  до   20          

 4. Мотивація навчальної діяльності учнів. Повідомлення  теми  і  мети   уроку.

  • Чи  швидко  вам  вдавалося   виконувати  додавання   декількох доданків? ( Ні).
  • Ось  сьогодні  ми  навчимось   це  робити  швидше.  Для  цього  треба  скласти

таблицю  і  вивчити  її.  А допоможуть  нам  історії, які  трапилися  з  тваринами.

 5.  Вивчення   нового   матеріалу.

  1. Гра  « На  яку  цифру  схожа  тварина»

1 - Буратіно

                       2 – лебідь

                       3 -  верблюд

                       4 - стілець

                       5 -  яблуко

                       6 -  чайник

                       7 -  прапорець

                       8 -  окуляри

                       9 -  кит фонтан

   0 - бублик

        2)  Слухання  історій  про  пригоди  цих  тварин  і  складання  таблиці.

2 x 2 = 4 — лебідь (2) з лебедем (2) зустрілись, на стільці (4) вмостились;

2 x 3 = 6 — лебідь (2) і верблюд (3) чайник (6) несуть;

2 x 4 = 8 — лебідь (2) плив до стільця (4), та й побачив окуляри (8) здаля;

2 x 5 = 10 — лебідь (2) яблуко (5) зірвав, Буратіно (1) з бубликом (0) став;

2 х 6 = 12 — лебідь (2) чайника (б) несе, та як Буратіно ущипне (12);

2 х 7 = 14 — лебідь (2) взяв прапорця (7), Буратіно (1) став біля стільця (4);

2 х 8 = 16 — лебідь (2) окуляри (8) одягнув, Буратіно (1) чайника (6) забув;

2 х 9 = 18 — лебідь (2) до кита (9) підплив, Буратіно (1) окуляри (8) начепив.

3)    Гра  «Пригадай»

-  Діти  пригадують  історії, записують  таблицю  множення   числа  2

6.Закріплення  знань, умінь і навичок

 1)  Робота  в  парах.  Перевірка  знання  таблиці  множення  числа  2.

 2)   Розв'язування  задач 

·        Маса кроля 2 кг. Яка маса шести таких кролів?

·        У великому мішку 4 кг борошна, а в малому на 2 кг менше. Скільки кілограмів борошна в 9 маленьких мішках?

7.  Підсумок  уроку.

-Що  нового  дізналися  на  уроці?  (  Склали  і  вивчили  таблицю  множення  числа  2)

-Для  чого  ми  це  робили? (Щоб  швидко  рахувати  і  раціонально  використовувати  час  на  уроці.)

-Що  допомогло  вам  швидко  запам'ятати  таблицю?

-Який  настрій  у  вас  після  уроку?

8.  Домашнє  завдання.

  Розповісти  батькам  пригоди  Лебедя.

 

docx
Додано
25 січня 2019
Переглядів
3330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку