Урок математики "Множення і ділення цілих чисел" самостійна робота.

Про матеріал

Мета: навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Множення і ділення раціональних чисел»; розвиваюча: розвивати вміння узагальнювати інформацію, пам’ять, увагу, логічне мислення; виховна: виховувати наполегливість, працьовитість, математичну культуру та інтерес до математики.

Перегляд файлу

                                                                                                                          6 клас

Тема. Множення і ділення цілих чисел. Самостійна робота

Мета:

навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Множення і ділення раціональних чисел»;

розвиваюча: розвивати  вміння узагальнювати інформацію, пам’ять, увагу, логічне мислення;

виховна: виховувати наполегливість, працьовитість, математичну культуру та інтерес до математики.

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань, умінь і навичок.

Обладнання: ноутбук, презентація вчителя, підручники, додатковий матеріал.

Хід уроку

  1.                Організаційний етап

Перевірка готовності класу до заняття.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

           Учні вибірково читають відповіді, всі інші – звіряються.

ІІІ. Формування мети і завдань уроку.

                 Оголошення теми уроку

▪ Формулювання разом із учнями мети й завдань уроку

ІV. Мотивація навчальної діяльності

 Французький математик, фізик та філософ Рене Декарт одного разу зауважив: «Недостатньо мати лише добрий розум, головне – раціонально використовувати його».

Ці слова візьмемо за епіграф нашого уроку, на якому ви не просто зможете повторити правила та властивості множення та ділення цілих чисел, а й напишемо самостійну роботу.

Сьогодні на уроці ми будемо працювати над удосконаленням вмінь і навичок виконувати дії з цілими числами. Вам будуть запропоновані вправи, для розв’язування яких потрібно проявити свої знання і вміння працювати самостійно.

Отже, давайте запишемо сьогоднішнє число і тему уроку у зошитах.

Запишіть у зошитах 18 жовтня, класна робота. Тему уроку «Множення і ділення цілих чисел».

V. Актуалізація опорних знань

  1.                 Давайте з вами повторимо головні поняття теми.

-                     Чому дорівнює добуток двох чисел із однаковими знаками?

Щоб перемножити два від'ємні числа, потрібно перемножити їх модулі.

(+)(+)=(+)

(−)(−)=(+)

Зверни увагу!

Добуток двох від'ємних чисел- число додатне.

-                     Чому дорівнює добуток двох  чисел з різними знаками?

Щоб перемножити два числа з різними знаками, потрібно:

перемножити модулі цих чисел;

перед отриманим числом поставити знак  «−».

Зверни увагу!

(−)(+)=(−)

(+)(−)=(−)

-                     Чому дорівнює частка двох чисел із однаковими знаками?

Щоб поділити від'ємне число на від'ємне (два від'ємні числа), потрібно поділити модуль діленого на модуль дільника.

Зверни увагу!

(+):(+)=(+)

(−):(−)=(+)

-  Чому дорівнює частка двох  чисел з різними знаками?

Щоб поділити два числа з різними знаками, потрібно:

поділити модуль діленого на модуль дільника;

перед отриманим числом поставити знак  «−».

Зверни увагу!

(−):(+)=(−)

(+):(−)=(−)

-         Як розкрити дужки, перед якими стоїть знак плюс, а якщо стоїть знак мінус?

-         Як помножити число на суму чи різницю двох виразів?

Молодці, ми пригадали з вами правила множення і ділення цілих чисел, тепер давайте трішки попрацюєте самостійно і виконаєте запропоновані вам завдання.

VI. Самостійна робота

Варіант 1

1. Обчисли:

а) –11 · (–8); б) – 4 ·12; в) –182 : 26;

г) –28 : (–7); ґ) –560 : 7; д) : .

2. Спрости вираз 4 · (–3) і знайди його значення,

якщо x = – 2, y = – 1.

3. Розкрий дужки і зведи подібні доданки.

5(p + k) – 3(p – 3k) – p.

4. Розв’яжи рівняння:

а) 8 (x – 3) = – 240; б) (x + 5)(x – 6) = 0.

5. Знайди значення виразу

(–12 · 3 – (–144) : (–12)) : (–12).

 

Варіант 2

1. Обчисли:

а) –9 · (–12); б) –5 · (–12); в) 168 : (–24);

г) –240 : 7; ґ) –36 : (–9); д) : .

2. Спрости вираз –5 ·(–2) і знайди його значення,

якщо x = –1, y = –2.

3. Розкрий дужки і зведи подібні доданки.

3(a + b) – 2(a – 3b) – a.

4. Розв’яжи рівняння:

а) 7 (x – 5) = –560; б) (x – 7)(x + 9) = 0.

5. Знайди значення виразу

(–14 ·5 – (–196) : (–14)) : (–14).

 

VІІ. Підсумок уроку. 

На уроці я:

Дізнався:

Зрозумів:

Навчився:

VІІІ. Домашнє завдання

Повторити правила з даної теми

ІХ.  Рефлексі

  • Чи сподобався вам урок?
  • Що саме вам сподобалось?
  • Які труднощі ви відчували?
  • Над чим вам потрібно попрацювати більше?

Як ви оцінюєте свою роботу на уроці?

docx
Додано
26 січня
Переглядів
137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку