Тема. . Периметр прямокутника. Розв`язування задач.
Мета: Навчити учнів обчислювати периметр прямокутника, розв’язувати приклади на додавання і віднімання чисел; розв`язувати задачі.
Розвивати пізнавальну активність, уміння спостерігати і порівнювати, робити висновки, висловлювати власну думку;
Виховувати культуру розумової праці,бережливе ставлення до природи.
Обладнання:
Хід уроку
І. Організаційний момент
Старт материк Євразія
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Сьогодні у нас не звичайний урок математики, а урок-подорож. . Але спочатку давайте перевіримо чи готові ви подорожувати. Для цього перевіримо як ви виконали домашнє завдання. Серед ряду чисел виберіть відповіді в прикладах.
( на дошці 9 10 8 5 7)
Задача знайти периметр, 12см.
І так до подорожі ви готові. Ми здійсним кругосвітню подорож . На планеті Земля шість материків,отже сьогодні побуваємо на всіх шести материках. Але спочатку з’ясуємо на якому транспорті будемо подорожувати. Для цього розгадаємо загадку.
В синім небі путь моя,
Швидше всіх літаю я,
Маю крила,хоч не птах,
Люди звуть мене … літак.
Молодці. Одже подорожувати будемо літаком.
Полетіли.
Ми прилетіли на материк Північна Америка. За розмірами материк займає третє місце .На ньому знаходиться найбільший у світі водоспад. Ніагарський.
Зупинка називається Логічна
Пропоную розв’язати задачу.
ІІ. Актуалізація опорних знань Слайд
Відповідь:
4. Бесіда.
Отже тополя яку посадила одна із дівчаток ----- чемпіон із вбирання бруду. Одна доросла тополя виробляє за сезон стільки кисню, скільки одній людині потрібно на рік. До того ж тополя — чемпіон із вбирання забруднених речовин: доросле дерево за сезон «споживає» до 70 кг бруду! Це дерево найменше потерпає від блискавок. Крім цього, вона поглинає порох, приглушує шум. За думкою парапсихологів тополя дає ясність мислення, відчуття перспективи, знімає злість і образи. Достатньо лише долонями притулитися до неї.
5.Хвилинка каліграфії
В задачі двічі використано чсло три: три дерева,три дівчинки.Взагалі
число «ТРИ» вважають магічним.Число символізує повітря-землю-воду, батька-мати-дитя, силу-мудрість-любов.
-Запишіть числа, які закінчуються на з, в межах числа 100.
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку
Під час кругосвітньої подорожі ми навчимося знаходити за таблицею результати додавання і віднімання, а також знаходити периметр квадрата і розв`язувати задачі.
-Сіли рівненько приготувалися до польоту.
ІV. Вивчення нового матеріалу
Друга зупинка Обчислювальна
Материк Південна Америка
Ми знаходимося на материку Південна Америка.Материк найвологіший,випадає найбільше опадів.По території материка протікає найповноводніша річка Планети -Амазонка.
А наша зупинка називається Практична
1.Практична робота за підручником
--Завдання 1 с.65
Учні знаходять довжину замкненої ламаної.
2.Коментоване читання правила завдання 2 с.65
Самостійна робота (3) с.65
Перевірка
..3.Колективна робота завдання 5 слайд
Коментуючи записують вирази
Ми прибули на материк Антарктида.
Цей материк вважається найхолоднішим. На ньому живуть лише тварини. Нас зустрічають місцеві мешканці.
V. Фізкультхвилинка
Третя зупинка Відпочивальна.
Пропоную політати і подивитися на материк з літака.
VІ Закріплення вивченого матеріалу
Четверта зупинка
Материк Австралія
На материку живуть рідкісні тварини, як кенгуру,страуси, папуги.
4.Розв`язування задачі 4
Для старших класів- 15
Скільки всього?
Для молодших-на 10 менше
П`ята зупинка Геометрична
Материк Африка найжаркіший материк планети. На материку знаходиться найбільша пустеля- Сахара.
Ви бачете тварин які живуть на материку Африка.
.
--Знайдіть на малюнку квадрат
Материк Євразія
VІ. Узагальнення і систематизація знань
1.Творча робота над задачею
Висота дуба 9м, а висота сосни—на 5м більше. Яка висота сосни?
Замініть слово більше словом менше і розв’яжіть задачу.
Діти, ось і закінчилась наша подорож. Ми повернулися на материк Євразія. Це найбільший материк на Землі. Його омивають всі чотири океани, На ньому знаходиться найвища гора-Еверест, найглибше озеро-Байкал, найглибше Чорне море. А найголовніше на материку Євразія розташована наша країна де ми живем-Україна.
VІІ Підсумок уроку
Молодці ! А я хочу сказати, що на вас чекає ще багато пригод.Пригадайте, що є нашим найціннішим скарбом? (Наші знання)
– Чи всі завдання ми виконали на уроці?
– Що найбільше сподобалося?
–