Урок математики "Порівнюємо математичні вирази. Розв'язуємо задачі." Урок природознавства "Осінні зміни у природі"

Про матеріал

Інтегрований урок математики і природознавства, метою якого є вдосконалення обчислювальних навичок, вміння розв'язувати прості і складені задачі, вміння порівнювати числові вирази, знаходити значення виразів; розвивати логічне мислення; виховувати пізнавальний інтерес до навколишнього світу, осінніх змін у природі.

Перегляд файлу

Тема: ПОРІВНЮЄМО МАТЕМАТИЧНІ ВИРАЗИ. РОЗВ'ЯЗУЄМО  ЗАДАЧІ.

 Мета: вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати прості і складені задачі, вміння порівнювати числові вирази, знаходити значення виразів; розвивати логічне мислення; виховувати пізнавальний інтерес до навколишнього світу, осінніх змін у природі.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання (с. 36, завдання142)

Завдання 443

  •  Прочитайте відповіді виразів зі змінною.
  • Як змнюється різниця 67 – а, якщо значення перемінної зменшується? Збільшується? 
  • Як називаються числа при відніманні?
  • Як знайти невідомий від’ємник?

 

2. Гра «Відповідай, не позіхай»

- Скільки днів в одному тижні? у двох?

  • Скільки тижнів у місяці?
  • Скільки місяців у році? у двох?
  • Скільки пір року ви знаєте?
  • Яка тепер пора року?
  • Назвіть осінні місяці.
  • Сьогодні на уроці ми будемо багато рахувати, рухатись осінніми стежками,  говорити про сезонні зміни у природі та відкривати для себе нові знання.

 

3. Хвилинка каліграфії. Записати ряд чисел, визначити логічну послідовність, продовжити ряд. 

4, 7, 10, 13, 16, …

Підкресліть непарні числа.

 

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

 

Презентація. Слайд 1.

 

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Порівнюємо вирази. Фронтальна робота.

 

9  +  7  *   6 + 7                   13 – 6 * 13 – 8                      11 – 8 * 11 - 5

17 – 9 * 17 - 5                      16 – 9 * 12 – 9                     10 + 4 * 8 + 4

 

  • Зістав вирази в кожній парі. Що залишається незмінним? Що змінюється? Як ця зміна впливає на результат? Порівняй вирази, скориставшись визначеною закономірністю.
  1. Робота над задачею з двома запитаннями.

 

Василько знайшов у лісі 6 опеньків, амаслючків на 5 більше. Скільки маслючків зібрав Василько? Скільки всього грибів зібрав Василько?

 

  • Прокоментуйте за схемою аналізу розв’язування задачі. Запишіть розв’язання.

 

  1. Фізкультхвилинка. Слайд 2. Відео «фізкультхвилинка математика».

 

  1. Робота із задачами. Змагання «Працюй вдумливо і швидко».  Робота із рахівничками.

 

  1. В озері плавало 6 гусей, 2 лебеді, 2 видри, 3 качки. Скільки всього птахів плавало в озері?Слайд 3.

 

  1. На дереві сиділи дятел, 7 синичок, 2 дрозди, 3 шпака і сова. Перелітні птахи знялися у повітря. Скільки птахів полетіло у вирій?Слайд 4.

 

  1. Шеренга диких гусей із 40 птахів спустилася на морські хвилі відпочити. До них приєдналася зграя перелітних перепілок, які розташувалися по одній на спинах гусей (так у природі буває, адже перепілки не вміють плавати). Скільки всього птахів відпочивало на воді?Слайд 5.

 

  1. Ластівки відлетіли раніше від шпаків, але пізніше, ніж солов’ї, але поперед солов’їв полетіли зозулі. Пізніше від шпаків відлетіли качки, але вони полетіли раніше, ніж гуси. Які птахи відлетіли у вирій першими, а які – останніми?Слайд 6.

 

  1. Улітку борсук важив 7 кг, а до зимової сплячки нагуляв жиру, і його маса стала 19 кг. Скільки жиру наїв борсук за осінь?Слайд 7.

 

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

Робота із цеглинками Лего.

 

  1. Робота в парі.
  • Викладіть із 12 цеглинок пряму горизонтальну лінію, пряму вертикальну лінію, ламану лінію. Відрізок, промінь. Доведіть, що це відрізок і промінь.
  • Викладіть прямокутник. Які ознаки прямокутника?

 

  1. Самостійна робота.Слайд 8.
  • Розв’яжіть задачу. Довжина прямокутника – 5 дм, ширина – 4 дм. Знайдіть периметр прямокутника.
  • Розв’яжіть приклади за допомогою цеглинок Лего.Слайди 9 – 14.
  • Складіть із цеглинок башту, розташовуючи числа від  меншого до більшого.Слайд 15.

 

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

  •  Чого навчалися на уроці?
  • Яке завдання здалося складним?
  • Користуючись цеглинками Лего, дайте відповідь, кому сподобалось на уроці – зеленою цеглинкою, кому не сподобалось – червоною. Кому було байдуже – жовтою.

 

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Зошит с.37 завд.143, 144

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Інтегровані уроки
НУШ
Додано
22 січня 2021
Переглядів
1637
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку