28.05.20 20
Математика
Тема: Повторення і систематизація.
Екскурсія «Математика навколо нас»
https://www.youtube.com/watch?time_continue=22&v=ihCw7CJJ0Q4&feature=emb_title
Доброго дня, мої юні друзі!
Добрий день вам, люди добрі.
Щиро просим до господи!
Перший клас вас всіх вітає,
Всім здоров’я вам бажає!
З поданих чисел випишіть у два рядки одноцифрові та двоцифрові числа в порядку зростання
• До числа 48 додати 30.
• Число 92 збільшити на 4.
• Число 17 зменшити на 3.
2. Хвилинка каліграфії з логічним завданням
На дошці запис: 15; 18; 20; 3; 14; 16.
— Знайдіть «зайве» число. Чому воно зайве?
— Збільшіть 3 на 10. Що ви можете сказати про число 13?
— Пропишіть число 13 у зошиті.
3. Тестування «Познач правильну відповідь»
1) Зменшуване 56, від’ємник 20. Вкажіть різницю.
76; 36; 54.
2) На скільки 92 більше, ніж 10?
98; 1; 82.
3) Зменшіть число 87 на 22.
65; 75; 55.
4) Перший доданок 13, другий — 40. Укажіть суму.
53; 27; 17.
5) Яке число потрібно відняти від 37, щоб отримати 30?
8; 7; 6.
6) Яке число потрібно зменшити на 20, щоб отримати 51?
71; 31; 53.
7) Розв’яжи задачу за коротким записом.
90; 87; 89.
4.Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI&list=PLUbeR5ILeI-Nw4LJaGHziOHc47gksTig4
5. Самостійна робота
Добери знаки дій (+; -). Запиши рівності.
6. Розв'язування задачі
У Сергійка було 8 зошитів у ,
а у — на 3 зошити менше.
1) Скільки зошитів у косу було у Сергійка?
2) Скільки всього зошитів було у Сергійка?
— Прочитайте задачу і її перше питання. Яку дію треба виконати, щоб дати відповідь на питання задачі? Чому?
— Що потрібно знати, щоб дізнатися, скільки всього зошитів було у Сергійка?
— Чи відомо це?
— Яку дію треба виконати, щоб дати відповідь на питання задачі?
— Прочитайте розв’язання задачі.
7. Добери знаки (< ; >; =). Запиши рівності й нерівності.
8. Виконання завдань
Назвіть фігури, зображені на малюнку.
На які фігури подібний кожен предмет? Які ще предмети в навколишньому світі подібні до цих фігур?
9. Робота з геометричним матеріалом
Виміряй довжину кожної мережки. На скільки сантиметрів ліва мережка коротша за праву?
РЕФЛЕКСІЯ
—Які вміння вдосконалювали на уроці?
— Чи все вдалося зробити без помилок?
Дякую за співпрацю!!! До зустрічі!!!
Матеріали для самоперевірки