29 травня о 18:00Вебінар: Фізика для сучасного школяра: традиції, інновації, STEM

Урок математики, презентація З теми "Повторюємо вивчене"

Про матеріал
Мета: закріпити й узагальнити вивчене. Удосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема. Додавання і віднімання чисел. Повторення вивченого. Математика 1 клас. Вчитель початкових класів. Лавшук І. В.

Номер слайду 2

Усна лічба45 + 12 – 36 + 60 – 1 + 20 – 40 + 7 – 34 + 6 + 1 = ?78 – 36 + 5 – 13 + 12 – 6 + 50 – 70 + 8 – 5 + 10 – 1 = ?24 + 43 – 34 + 50 – 10 + 1 – 22 + 30 + 6 – 1 + 2 + 1 = ?

Номер слайду 3

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Доданок3525550246123 Доданок4030446050740 Сума6473378664285285 Як знайти невідомий доданок? Невідоме зменшуване? Невідомий від’ємник?Знайдіть невідомі числа.

Номер слайду 4

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Зменшуване5673644678866597 Від’ємників3345125256454432 Різниця2133343275245636

Номер слайду 5

Дайте відповіді на запитання. У яких величинах вимірюється маса? Місткість? Час? Вартість? Довжина?Назвіть одиниці вартості в порядку зростання. Скільки копійок містить одна гривня?Назвіть одиниці вимірювання часу від найбільшої до найменшої – у порядку спадання. Скільки діб у тижні? Скільки годин у добі?Назвіть одиниці довжини від найдрібнішої. Скільки сантиметрів в 1 дм? Скільки дециметрів в 1 м? Скільки сантиметрів в 1 м?Знайдіть вартість кожної покупки, № 3 на с. підручника (усно);перетворіть одні одиниці вимірювання в інші, № 1;2 на с. 64 зошита.

Номер слайду 6

Повторення прийомів додавання і віднімання чисел. Порозрядне додавання і віднімання чисел 25 + 42 = 67 78 - 51 = 27 20 + 5 40 + 2 70 + 8 50 + 120 + 40 = 60 70 – 50 = 205 + 5 = 7 8 – 1 = 760 + 7 = 67 20 + 7 = 27 Прийом додавання і віднімання частинами+ 42 = 67 78 - 51 = 27 40 + 2 50 + 125 + 40 = 65 78 – 50 = 2865 + 2 = 67 28 – 1 = 27 Знайдіть значення виразівзручним для вас способом№ 2 на с. 141 (усно);№ 1 на с.64 зошита (письмово)

Номер слайду 7

Робота над задачами. Доберіть дані до умови задачі, щоб можна було відповісти на її запитання. На дитячому майданчику було 26 дітей. … Скільки дітей стало на майданчику?А) Додому пішли 4 дитини. Б) Дівчаток було на 3 більше, ніж хлопчиків. В) Хлопчиків було на 3 менше, ніж дівчаток. Г) На майданчик прийшли 2 дитини. Робота над задачею № 4 на с. 141 підручника. Чи є цей текст задачею? Чого не вистачає? Виділіть, що означає число 14;15; 2 і 3 Про що дізнаємося, якщо:14 + 15 2 + 3 14 + 2 15 + 3 14 + 15 + 2 + 3 14 15 14 15 2 3 ? ?

Номер слайду 8

Закріплення знань про обернену задачу1)Прочитайте задачу. Як доповнити схему? Розв’яжіть задачу. В Олі було 25 см стрічки. Після того, як вона зробила ляльці бантик, залишилося 12 см стрічки. Скільки сантиметрів стрічки витратила Оля на бантик? 2) Складіть обернену задачу, у якій шуканим буде число 12 см. Виконайте № 3 на с. 142 підручника (письмово)

Номер слайду 9

Рефлексія. Оберіть смайлик, що вказує на ваш настрій в кінці уроку

pptx
Додано
23 травня
Переглядів
90
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку