Дайте відповіді на запитання. У яких величинах вимірюється маса? Місткість? Час? Вартість? Довжина?Назвіть одиниці вартості в порядку зростання. Скільки копійок містить одна гривня?Назвіть одиниці вимірювання часу від найбільшої до найменшої – у порядку спадання. Скільки діб у тижні? Скільки годин у добі?Назвіть одиниці довжини від найдрібнішої. Скільки сантиметрів в 1 дм? Скільки дециметрів в 1 м? Скільки сантиметрів в 1 м?Знайдіть вартість кожної покупки, № 3 на с. підручника (усно);перетворіть одні одиниці вимірювання в інші, № 1;2 на с. 64 зошита.
Робота над задачами. Доберіть дані до умови задачі, щоб можна було відповісти на її запитання. На дитячому майданчику було 26 дітей. … Скільки дітей стало на майданчику?А) Додому пішли 4 дитини. Б) Дівчаток було на 3 більше, ніж хлопчиків. В) Хлопчиків було на 3 менше, ніж дівчаток. Г) На майданчик прийшли 2 дитини. Робота над задачею № 4 на с. 141 підручника. Чи є цей текст задачею? Чого не вистачає? Виділіть, що означає число 14;15; 2 і 3 Про що дізнаємося, якщо:14 + 15 2 + 3 14 + 2 15 + 3 14 + 15 + 2 + 3 14 15 14 15 2 3 ? ?
Номер слайду 8
Закріплення знань про обернену задачу1)Прочитайте задачу. Як доповнити схему? Розв’яжіть задачу. В Олі було 25 см стрічки. Після того, як вона зробила ляльці бантик, залишилося 12 см стрічки. Скільки сантиметрів стрічки витратила Оля на бантик? 2) Складіть обернену задачу, у якій шуканим буде число 12 см. Виконайте № 3 на с. 142 підручника (письмово)
Номер слайду 9
Рефлексія. Оберіть смайлик, що вказує на ваш настрій в кінці уроку