Дата ____________ № _________ Математика 1 клас
Тема тижня Весняні свята
Тема уроку: Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Задачі на
різницеве порівняння.
Мета тематичного дня: ознайомити зі співвідношенням між одиницями вартості —
гривнею й копійкою, учити виконувати найпростіші розрахунки з використанням грошових одиниць (монет і купюр), розв’язувати задачі про вартість; продовжити формувати вміння записувати, читати й порівнювати числа від 21 до 100; розвивати увагу, пам’ять; виховувати бажання вчитися.
Предметні компетентності:
-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;
-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;
-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.
Очікувані результати:
Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно)
Лічить до 100 у прямому порядку
Читає та записує натуральні числа в межах 100 словами і цифрами
Утворює натуральні числа (1 – 100) з одного десятка та кількох одиниць під час виконання практичних вправ (з використанням паличок, намистинок, кубиків тощо)
Співвідносить кількість елементів у групі об’єктів навколишнього середовища з відповідним числом і навпаки
Здійснює вимірювання величин, маючи доступ до необхідних вимірювальних приладів (лінійка, годинник) та різного роду нестандартних мірок/ підручних засобів (стрічка, сірникова коробка, пісковий годинник, склянка, ложка тощо)
Будує відрізки заданої довжини
Порівнює об’єкти навколишнього світу за довжиною, масою, місткістю (об’ємом)
Розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їхніми істотними ознаками
Конструює знайомі площинні та об’ємні фігури з підручного матеріалу (пластиліну, глини, соломки, конструктора тощо)
Використовує зібрані (наявні) дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми
Обладнання: підручники, папір А4, ручки, кольорові олівці та фломастери, набори
«Лего», ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали.
Тип уроку: урок формування компетентностей.
Зміст заняття:
І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності
Метод «Грошовите вітання»
Багато відомих людей зображуються на грошових банкнотах. У вас також є така можливість. Ось вам грошові купюри намалюйте свій настрій перед нашим уроком на доларовій купюрі.
ІІ. Етап цілепокладання
Метод «Сторітелінг»
Розгляньте фото. Чи знаєте ви , що саме на ньому зображено?
Це колекція монет нумізмата. Нумізмат – це людина, яка колекціонує, тобто збирає монети різних періодів. А ще є боністи – це люди, які збирають великі колекції паперових грошових банкнот. Сьогодні наш урок про цих людей і їхнє захоплення.
Оголошення теми та мети уроку
ІІІ. Етап цілереалізації
Математичний диктант
Бесіда про монети та банкноти
Розгляньте гроші сучасної України.
Робота з підручником.
Фізкультхвилинка під музичний супровід
https://www.youtube.com/watch?v=ETxmCCsMoD0
Виконання інтерактивних завдання
https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/obmin-monet
https://learning.ua/matematyka/druhyi-klas/dopovniuiemo-sumu-kopiiok
https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/yaka-moneta-ne-maie-pary
Робота з мультимедійною презентацією від видавничої групи «Ранок»
https://www.slideshare.net/e-ranok_2010/12-61700412
Робота з картками
Рольова гра «Супермаркет»
По класі роблять 4 відділи з зображеннями товарів і прикріпленими до них цінами. Дітям вчитель видає кошти і відправляє в магазин, щоб вони здійснили покупки.
Вивчення прислів’я про гроші за мнемокартою
Робота з геометричним матеріалом
З монет викладіть трикутник, квадрат, п’ятикутник. Виміряйте довжину їх сторін.
ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий
Робота з LEGO
Складіть з лего-деталей свою купюру
Список використаних джерел
1