Тема: Складання і розв’язування прикладів на додавання й віднімання.
Мета: Вчити складати та розв’язувати приклади на додавання і віднімання за малюнками, порівнювати числа;
Розвивати обчислювальні навички, мовлення, пам’ять, мислення.
Виховувати старанність, охайність.
Обладнання: презентація до уроку, картки до гри «пазли»,картки роботи в групах.
Тип уроку: Повторення і закріплення вивченого.
Зміст уроку
І. Організація класу
Наш урок математичний і цікавий і незвичний.
Ледарів у нас немає?
Руку кожен підіймає?
1, 2, 3, 4, 5 –
Починаєм працювать!
Наш девіз: ,,Граючись – навчаємось!"(Відповідь дітей)
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку
Я по засіку метений,
Я із борошна спечений,
Я від баби втік,
Я від діда втік,
Той від тебе втечу. (Колобок)
ІІІ. Повторення вивченого матеріалу
Тож починаємо нашу подорож у казку
Усний рахунок
Хто порахує від 1 до 10, від 10 до 1, від 3 до 7, від 9 до 5, від 4 до 9
Нам треба назвати ще сусідів чисел 5, 8, 4 (слайд)
Відкривайте зошити і пропишемо каліграфічно цифру 5. (пояснення)
Наступним завданням нам потрібно скласти доріжку, вставити пропущені цифри, і каліграфічно через клітинку самостійно записати у зошит.
Гра «Віднови числовий ряд» (слайд)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
∙ |
|
∙ |
|
4 |
|
5 |
|
∙ |
|
7 |
|
∙ |
|
∙ |
|
1 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(Пам’ятаємо як треба покластизошити, як правильно сидітипід час письма, як тримати ручку.)
Перевірка
А назустріч, хто ж це ще поспішає? (Загадка)
Пара довгих вушок, Сіренький кожушок, Швидкий побігайчик, А зветься він … (зайчик) Слайд
Так, це зайчик – побігайчик.
Він покаже нам доріжку тоді, коли ми виконаємо його завдання,
нам треба вставити пропущені знаки і каліграфічно записати у зошит.
Молодці! Виконали завдання зайчика.
ІV. Вивчення нового матеріалу
Мандруємо далі прямо по доріжці, яку нам підказав зайчик – побігайчик.
А ви пам’ятаєте кого колобок зустрів далі? (Слайд вовк)
Вовк до школи не ходив,
Вовк уроки не учив,
Не читав і не писав
І по нотах не співав.
Тож нічого він не знав.
(Складання і розв’язування прикладів на додавання і віднімання за малюнками )
За 1-им малюнком скласти приклад на додавання, (Слайд) - 2 шт
А тепер давайте складемо на віднімання (слайд) 2 шт
За 1-им малюнком скласти приклад на додавання, (слайд 2 приклади)
за 2-им – на віднімання. (приклади записати у зошит) (слайд 2 приклади)
Молодці! Ви виконали завдання вовчика і він пропонує нам трошки відпочити і зробити фізкульт паузу.
фізхвилинка
V. Закріплення вивченого матеріалу
Подорожуємо далі. Хто ж зараз допоможе нам знайти Колобка, ви дізнаєтесь коли відгадаєте загадку.
Взимку ляже спати
Дядько волохатий,
Лиш тоді устане
Як весна настане. (ведмідь)( слайд)
3*9
8*6
7*5
4*4
Перевірка
Ви молодці, виконали всіз авдання ведмедя, і заце він показав нам коротку дорогу до Колобка.
Вже чується, наче пісенька Колобка.
відгадайте з ким йому ким йому залишилося зустрітися?
У темнім лісі проживає,
Довгий хвіст пухнастий має.
Їй на місці не сидиться,
Як зовуть її … ? (лисиця)
Я лисичка, я сестричка,
Не сиджу без діла.
Ось завдання на увагу
Вирішайте сміло.
На траві, навколо хати,
Метушились каченята.
П'ять білесеньких, як сніг,
Двоєчо рних. Скільки всіх? (5+2=7)
• Шість малят-дошкільнят
Стали струнко в один ряд.
Підійшов до них Панас:
— Скільки зараз стало нас? (6 + 1)
Чотири щуки, два лящі.
Скільки разом? Полічи. (4+2=6)
VІ. Підсумок уроку
Діти ви молодці допомогли залишитися цілим Колобку. Покотився він далі, помандрує і прикотиться назад додому до своїх баби та діда, аза те що ми його врятували і допомогли йому він приніс нас маленькі смачні подарунки.
— Ми рахували?
— Ми писали?
— Ми приклади складали?
— Що сподобалося на уроці?
КЗО « Навчально-реабілітаційний центр № 6 »ДОР»
План – конспект
Уроку математика на тему
«Складання і розв’язування прикладів на додавання й віднімання.»
Підготовчий клас
(конкурс «Вчитель (вихователь) року»)
Вчитель: Синельникова Н.В
М. Дніпро
2017