Урок математики "Складання і розв’язування прикладів на додавання й віднімання."

Про матеріал
Урок математики. Тема: Складання і розв’язування прикладів на додавання й віднімання.
Перегляд файлу

Тема: Складання і розв’язування прикладів на додавання й віднімання.

 

Мета: Вчити складати та розв’язувати приклади на додавання і віднімання за  малюнками, порівнювати числа;

Розвивати обчислювальні навички, мовлення, пам’ять, мислення.

Виховувати старанність, охайність.

 

Обладнання: презентація до уроку, картки до гри «пазли»,картки роботи в групах.

 

Тип уроку: Повторення і закріплення вивченого. 

 

Зміст уроку

І. Організація класу

Наш урок математичний і цікавий і незвичний.

Ледарів у нас немає?

Руку кожен підіймає?

1, 2, 3, 4, 5 –

Починаєм працювать!

Наш девіз: ,,Граючись – навчаємось!"(Відповідь дітей)

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

  • Ви любите казки?
  • А зараз послухайте уривок і відгадайте з якої він казки.

Я по засіку метений,

Я із борошна спечений,

Я від баби втік,

Я від діда втік,

Той від тебе втечу. (Колобок)

  • Ось сьогодні ми помандруємо до казки колобок.
  • Ви пам’ятаєте чим закінчилась ця казка? (відповіді дітей)
  •  А ми з вами змінимо кінець казки на щасливий.
  • Всі пам’ятають як виглядає головний герой цієї казки?
  • Давайте перевіримо і пограємо  в гру «пазли»
  • Попрацюємо в парах і створимо портрет колобка
  • Рисунок17(робота в парах)  (слайд)

 

ІІІ. Повторення вивченого матеріалу

Тож починаємо нашу подорож у казку

  • Спекла баба увечері Колобок і поставили його на вікно, щоб прохолонув. На диво, Колобок вийшов незвичайний. Мало того, що непосидючий, а ще й допитливий. Лежить Колобок на вікні, дивиться на небо і зірки рахує. Допоможемо йому їх порахувати?

Усний рахунок

  • Гра «ланцюжок» (слайд)

Хто порахує від 1 до 10, від 10 до 1, від 3 до 7, від 9 до 5, від 4 до 9

 

  • Гра «Сусіди»

Нам треба назвати ще сусідів чисел 5, 8, 4 (слайд)

  • Мріяв, мріяв Колобок і не помітив як настав ранок і сонечко засіяло на небі. Сонячні промінчики розбудили Колобка він стрибнув з вікна і помандрував у ліс. Дорогу ми не знаємо, але повинні скоріше знайти Колобка. І щоб знайти дорогу  нам треба виконати багато завдань і записати в зошиті. Щоб писати гарно і каліграфічно розімнем свої пальчики і зробимо пальчикову гімнастику.
  • Пальчикова гімнастика.(слайд)
  • Картинки по запросу пальчікова гімнастика
  • Каліграфічна хвилинка

Відкривайте зошити і пропишемо каліграфічно цифру 5. (пояснення)

 

Наступним завданням нам потрібно скласти доріжку, вставити пропущені цифри, і каліграфічно  через клітинку самостійно записати у зошит.

Гра «Віднови числовий ряд» (слайд)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

4

 

5

 

 

7

 

 

 

1

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Пам’ятаємо як треба покластизошити, як правильно сидітипід час письма, як тримати ручку.)

Перевірка

 

  • Ось ми вийшли на лісову галявину.  (слайд)

А назустріч, хто ж це ще поспішає? (Загадка)

Пара довгих вушок, Сіренький кожушок, Швидкий побігайчик, А зветься він … (зайчик)  Слайд

Так, це зайчик – побігайчик.

Він покаже нам доріжку тоді, коли  ми виконаємо його завдання,

нам треба вставити пропущені знаки  і каліграфічно записати у зошит.

  • 5*1 = 4                          7* 2 = 5
  • 9*1 = 10                        6* 3 = 3

Молодці! Виконали завдання зайчика.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Мандруємо далі прямо по доріжці, яку нам підказав зайчик – побігайчик.

А ви пам’ятаєте кого  колобок зустрів далі? (Слайд вовк)

Вовк до школи не ходив,

Вовк уроки не учив,

Не читав і не писав

І по нотах не співав.

Тож нічого він не знав.

  • А якщо він нічого не знає, то хоче подивитись, що знаєте ви .
  • А ми покажемо вовку як вміємо складати, та розв’язувати приклади на додавання і віднімання.

(Складання і розв’язування прикладів на додавання і віднімання за малюнками )

За 1-им малюнком скласти приклад на додавання, (Слайд)  - 2 шт

А тепер давайте складемо на віднімання  (слайд) 2 шт

За 1-им малюнком скласти приклад на додавання, (слайд 2 приклади)

за 2-им – на віднімання. (приклади записати у зошит) (слайд 2 приклади)

 

Молодці! Ви виконали завдання вовчика і він пропонує нам трошки відпочити і зробити фізкульт паузу.

фізхвилинка

V. Закріплення вивченого матеріалу

Подорожуємо далі. Хто ж зараз допоможе нам знайти Колобка, ви дізнаєтесь  коли відгадаєте загадку.

Взимку ляже спати

Дядько волохатий,

Лиш тоді устане

Як весна настане. (ведмідь)( слайд)

  • А він нам покаже доріжку до Колобка тільки тоді, коли доведемо йому, що вміємо порівнювати.
  • Гра «Порівняй-ка» (робота в парах)

3*9

8*6

7*5

4*4

Перевірка

Ви молодці, виконали всіз авдання ведмедя, і  заце він показав нам коротку дорогу до Колобка.

Вже чується, наче пісенька Колобка.

відгадайте з ким йому ким йому залишилося зустрітися?

У темнім лісі проживає,

Довгий хвіст пухнастий має.

Їй на місці не сидиться,

Як зовуть її … ? (лисиця)

 

  • Поки Колобок котиться по дорозі співаючи свою пісеньку, ми перші зустрінемося з Лисичкою і не дамо їй з’їсти Колобка.
  • Лисичка пропонує  вам виконати завдання.

Я лисичка, я сестричка,

Не сиджу без діла.

Ось завдання на увагу

Вирішайте сміло.

  •  Робота в  парах засели будиночки.

 

  • І це не все. Розв’яжемо задачі-вірші.

На траві, навколо хати,
Метушились каченята.
П'ять білесеньких, як сніг,
Двоєчо рних. Скільки всіх? (5+2=7)

• Шість малят-дошкільнят

Стали струнко в один ряд.

Підійшов до них Панас:

— Скільки зараз стало нас? (6 + 1)

Чотири щуки, два лящі.
Скільки разом? Полічи. (4+2=6)

VІ. Підсумок уроку

Діти ви молодці допомогли залишитися цілим Колобку. Покотився він далі, помандрує і прикотиться назад додому до своїх баби та діда, аза те що ми його врятували і  допомогли йому він приніс нас маленькі смачні подарунки.

— Ми рахували?

— Ми писали?

— Ми приклади складали?

— Що сподобалося на уроці?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КЗО « Навчально-реабілітаційний центр № 6 »ДОР»

 

 

 

 

 

План – конспект

Уроку математика на тему

«Складання і розв’язування прикладів на додавання й віднімання.»

Підготовчий клас

(конкурс «Вчитель (вихователь) року»)

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель: Синельникова Н.В

 

 

 

 

М. Дніпро

2017

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
13 травня 2020
Переглядів
740
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку