Тема: «Додавання до числа 8»
Мета: формувати в учнів предметні компетентності:
формування ключових компетентностей:
Обладнання: підручник О. Гісь, І.Філяк, робочий зошит, завдання для каліграфічної хвилинки, математичного диктанту, для роботи в парах, ноутбук, телевізор.
Тип уроку: комбінований урок
Хід уроку
Дзвоник всім нам дав наказ
До роботи, швидше в клас!
Всі за парти сядем чемно,
Плине час хай не даремно!
(Слайд 2)
Прошу підійти всіх до дошки і вибрати відповідний смайл, згідно того, що очікуєте від сьогоднішнього уроку ( червоний – хочу бути активним; зелений – хочу отримати нові знання, жовтий- хочу мати приємне спілкування, синій – ще не визначився)
III. Повідомлення теми і завдань уроку.
- Сьогодні з вами на уроці буде присутній гість, який прибув до нас із території Країни Точних Наук.. На уроці будемо вчитися додавати одноцифрові числа до цифри 8 . Вам доведеться розв'язати багато цікавих завдань. Я вірю в те, що ви успішно з ними справитеся.
IV. Актуалізація опорних знань.
4.1. Гра «Дешифрувальник». Усний рахунок .
Вам потрібно розв’язати вирази і за таблицею кодів ви дізнаєтеся як зветься наш гість.
л |
ґ |
к |
и |
у |
54 |
56 |
50
|
48 |
11 |
43 + 13 =
68- 57=
46 + 10=
67 – 13=
32 + 16=
60 – 4 =
(Слайд 3)
(Слайд 4 )
4.2. Гра «Допоможи ґугликові знайти помилку» Математика самостійно.
4.3. Запис числа, класна робота
Каліграфічна хвилинка.
Запишіть дві двійки, одну п’ятірку, дві четвірки. Обміняйтеся зошитами з сусідом, визначте королеву цифру.
Обчисліть суму даних чисел. 17. Дайте характеристику даному числу.
(слайд 4 продовження)
4.4 «Мозковий штурм».
Гра «Лайк, дизлайк» (піднімають пальчик великий вгору – згода, донизу – незгода)
Папуга Розвивайко повторює фрази математичні. Визначити , які з них хибні, а які вірні.
4.5. Повторення складу чисел. (слайд)
V. Робота над темою уроку
Сьогодні ми будемо вчитися додавати до числа «8»
5.2. Пояснення додавання до числа 8
(слайд 5)
Можна використати магнітики на дошці.
8+3 =11
8+4=12
8+5=13
8+6=14
8+ 7=15
8+8=16
(Останні два вирази пояснюють учні)
Вирази записуються в зошит.
6. Закріплення матеріалу.
Гра «Математичне доміно»
Математика з другом.
6. Розвиток математичних умінь і навичок.
Розв’язування задачі з підручника ст.85 №6
(слайд)
6.2. Задача усно (слайд)
6.3. Логічні завдання в групах.
7. Рефлексія.
8. Самооцінювання.
Смайлики , які обрали діти, прикріплюються відповідно до обраного оцінювання.
Я відмінно попрацював.
Я старався(лась)
Наступного разу буде краще.