До розіграшу
залишилось:
17 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Урок математики Тема. Закріплення вивчених табличних випадків додавання та віднімання. Побудова многокутників за зразком.

Про матеріал

Тема. Закріплення вивчених табличних випадків додавання та віднімання. Побудова многокутників за зразком.

Мета. Закріплювати навички табличних випадків додавання і віднімання, вміння розв'язувати кругові приклади і задачі різних типів, розвивати навички усної лічби, виховувати старанність та наполегливість.

Перегляд файлу

Тема. Закріплення вивчених табличних випадків додавання та віднімання. Побудова многокутників за зразком.

 

Мета. Закріплювати навички  табличних випадків додавання і віднімання, вміння розв'язувати кругові приклади і задачі різних типів, розвивати навички усної лічби, виховувати старанність та наполегливість.

 

Обладнання. Різнокольорові аркуші паперу з літерами, математичні віяла,

фішки для різнорівневих завдань, сигнальні картки.

Хід уроку

І. Організація класу.

Вчить правильно і швидко рахувати

І точну відповідь давати:

Скільки хліба на полях?

А веснянок на носах?

Скільки зірок світить з неба?

Скільки шоколаду треба?

Вчить усіх нас рахувати,

Додавати й віднімати.

Ця наука непроста зветься…… (математика)

 

ІІ. Оголошення теми й мети уроку.  Мотивація  навчальної діяльності.

 

Сьогодні на уроці я пропоную вам заглянути у математичний калейдоскоп. А для цього вам потрібні будуть ваші математичні знання. Ми будемо виконувати обчислення на додавання і віднімання, удосконалимо навички розвязування задач, навчимося будувати многокутники за зразком.

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Усний рахунок.

А розпочнемо ми з  «веселого рахунку».

(Учні показують відповіді на математичних віялах)

На травичці біля хати

Метушаться цуценята.

Двоє білих, наче сніг,

Троє чорних, скільки всіх? (5)

 

Подивіться, угорі на ялинці снігурі.

Тут – 4 і 3 – там, дайте лік всім снігурам. (7)

 

7 цукерок Петрик мав,

2 цукерки мамі дав,

2 – малій сестричці Олі,

Що зосталося Петрові? (3)

  1. Усні обчислення (№1, с. 75)

Збільшити  на 6 числа 2 4 3 0 1

Зменшити на 6 числа 7 8 9 6 10

Полічи вогники (№4, с.75)

Ось ми маємо можливість побачити червоний колір нашого математичного калейдоскопу. (Вивішую на дошку червоний  аркуш з буквою М)

  1. Математичний диктант.
  1. Запишіть число, яке передує числу 2.
  2. Число, яке менше за 3 на 1.
  3. Число, яке більше 2, але менше 4.
  4. На скільки число 2 менше 6?
  5. Яке число стоїть між числами 4 і 6.
  6. Сума чисел 3 і 3.
  7. Число, яке більше за 6 на 1.
  8. Число, попереднє до 9.
  9. На скільки число 10 більше 1.

Відповідь: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Назвіть цей ряд чисел у зворотньому напрямку.

(Прикріплюю аркуш жовтого кольору з літерою О)

  1. Каліграфічна хвилинка.

Назвіть сусідів числа 6: 5 6 7

Запишіть рядок цих  цифр

(Аркуш голубого кольору з літерою Л)

 

ІV. Узагальнення та систематизація знань.

  1. Кругові приклади (№2, с.75) – усно
  2. Виконання кругових прикладів  в зошиті з друкованою основою (с.38)

(Аркуш зеленого кольору з літерою О)

  1. Робота над задачами у зошиті (№2, с.38)

 

(Прикріплюю аркуш зеленого кольору з літерою Д)

Фізкультхвилинка. Гра «Світлофор»

 

  1. Диференційована самостійна робота

 

 

3 +  * = 6                              6-2+3=                                 6 + 2 =

9 - * = 3                                2+3+1=                                 8 – 6 =

*+ 2 = 8                                8-6+5=                                  5 – 2 =

*- 6 = 1                                                                               8 – 4 =

(Прикріплюю аркуш фіолетового кольору з літерою Ц)

 

  1. Робота з геометричним матеріалом.

Завдання №6, с.75

  • Які фігури зображено?
  • Які особливості має трикутник? Чотирикутник?
  • Що спільного? Чим відрізняються?
  • Накресліть дані фігури в зошиті.

(Прикріплюю аркуш синього кольору з літерою І)

 

V. Підсумок уроку.

(На дошці різнокольорові аркуші у вигляді калейдоскопа)

Погляньте, який у нас утворився гарний математичний калейдоскоп. Прочитаємо разом слово, яке на ньому написано. МОЛОДЦІ!

Тому що на уроці ви: (відповіді учнів….чітко і правильно рахували…

активно працювали над задачами……)

  • Який вид завдань вам сподобався найбільше?

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 грудня
Переглядів
89
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку