урок математики у 1 класі

Про матеріал
тема уроку "Узагальнення і систематизація знань" за програмою Савченко О. Я. навчальний предмет викладається за підручником для 1 класу НУШ , автор Листопад Н. П. матеріал для уроку підготувала вчителька вищої категорії Долинна О. І.
Перегляд файлу

Математика                                          1  клас                  

Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів.

Мета:узагальнити знання про виконання арифметичних дій з двоцифровими числами;

формувати обчислювальні навички та вміння розв`язувати  задачі;

розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення, кмітливість , винахідливість;

виховувати старанність,самостійність, любов до математики.

Обладнання: ілюстративний та роздатковий матеріал, дидактичні ігри .

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь і навичок.

   Освітня галузь: математична.

   Перебіг уроку

І . Організація класу.

Стали , діти, всі рівненько!

Посміхніться веселенько!

Всім удачі вам бажаю

Та урок розпочинаю.

Установка на успіх:

« Ми – розумні, ми – кмітливі,

ми – активні, ми – щасливі.

Ми обов’язково досягнемо успіху!»

 

ІІ. Актуалізація знань учнів.

Усний рахунок. Бліц – опитування теоретичного матеріалу.

  • Назвати найменше та найбільше двоцифрові числа;
  • назвати сусідів числа 90;
  • дати визначення: які числа називаються круглими;
  • назвати усі числа сьомого десятка;
  • розкласти на розрядні доданки числа 61, 80;
  • назвати компоненти дії додавання;
  • сформулювати переставну властивість додавання;
  • правило знаходження невідомого доданка;
  • назвати компоненти дії віднімання;
  • правила знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника.

ІІІ. Основна частина уроку.

Повідомлення теми й мети.

  1. Каліграфічна хвилинка.

Відгадайте, яке двоцифрове число ми сьогодні будемо прописувати.

Цифра, що показує кількість десятків, схожа на ніжного птаха – лебедя. Цифра, що показує кількість одиниць схожа на піднятий знак безкінечності. (це 28)

  1. Повторюємо нумерацію чисел в межах 100.

Самостійна робота .

Знайдіть у таблиці числа п’ятого десятка. Обведіть їх.

11

25

43

40

50

74

41

28

90

55

62

84

19

48

33

42

53

44

72

29

64

57

81

15

47

 

3.Повторюємо додавання й віднімання двоцифрових чисел – математичні перегони.

Змагання між трьома групами. Яка група швидше і правильніше знайде значення виразів на дві дії.

46 – 24 -11=  35 – 14 – 10=  67 – 33- 12=

23+34+41=  12+ 35+41=  42+12+ 31=

44 +33 – 24=  32+34 – 45=  35+23 – 36=

89 +1 – 0=   49+1 +0=   69+1 – 0= 

 

Музична фізкультхвилинка.

 

  1. Робота з іменованими числами.

Порівняй, встав  на місці крапок знаки - <,  > , =

4 см…40 см  12 л…21 л  10 см…1 дм

25 кг…30 кг  1 грн …50 к.  1м…10 см

 

Взаємоперевірка .

  1. Робота над задачею.

Пригадуємо з яких частин складається задача ( з умови і запитання).

Задача 1.

 На весняній клумбі розцвіло 25 тюльпанів червоного кольору , а жовтого – на 12 квіток більше. Скільки тюльпанів жовтого кольору розцвіло на клумбі?

Визначаємо тип задачі , розв’язуємо її.

 

Задача 2.

 У Лесика було 46 гривень. Після того як він купив собі морозиво, у нього залишилося 20 гривень. Скільки гривень заплатив хлопчик за морозиво?

Визначаємо тип задачі , розв’язуємо її.

Хвилинка релаксації – вправи для очей.

 

  1.            Розв`язуємо задачі  на кмітливість.

 

На вербі росло 15 груш. Петрик зірвав 3 фрукти. Скільки залишилося груш на дереві?

 

На галявинці сиділо 7 горобців. Прилетіли  на галявину ще 2 ворони. Скільки горобців стало на галявинці?

 

У фруктовий кіоск завезли 20 кілограмів апельсинів і 15 кілограмів бананів. Скільки кілограмів цитрусових завезли у магазин?

 

  1. Робота з геометричним матеріалом.

Накресли два відрізки . довжина першого – 1 дм 4 см, а другого – на 4 см  менша.

ІV . Підбиття підсумків уроку.

Розмістіть цвіт вишні на дереві, оцінивши свою роботу на уроці.

Найвище розмістіть квіточки ті , хто оцінює свою роботу, як найпродуктивнішу. Ближче до середини – хто міг би краще, але не все вдалося.  Внизу – хто вважає, що йому мало що вдалося.

C:\Users\Olena\Desktop\images (1).pngC:\Users\Olena\Desktop\Без названия.jpg

 

Дякую всім за роботу! Бажаю,щоб ваш цвіт знань кожного разу квітнув на верхівці дерева, якнайближче до сонця.

docx
Додав(-ла)
Долинна Олена
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 травня 2023
Переглядів
301
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку