Урок математики у 1 класі "Утворення та назви чисел від 40 до 89. Лічба в межах 89. Знаходження значень виразів, що містять дужки (№№9-16, с.109-110)"

Про матеріал

Урок розроблений і опробований у 1 класі за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Конспект уроку розроблений за новою схемою. Дана розробка буде корисною для вчителів початкових класів.

Перегляд файлу

Урок

23.03.2018    1-А клас

Предмет: Математика

Тема уроку: Утворення та назви чисел від 40 до 89. Лічба в межах 89. Знаходження значень виразів, що містять дужки (№№9-16, с.109-110).

Мета уроку: формувати в учнів уміння лічити десятками; утворювати числа з десятків і одиниць; удосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати прості і складені задачі; розвивати кмітливість, мислення дітей; виховувати інтерес до математики.

Що роблять діти

Що робить учитель

Як почуваються діти

Що відчував той, хто проводив урок

Діяльність

Час, хв

Діяльність

Час, хв

Вітання

1

«Cтали рівно і красиво!

Подивлюся я на вас!

Ой, який чудовий клас!

Я бажаю вам удачі!

За роботу - в добрий час! »

Почнемо урок з гарного настрою, як у нашого сонечка !!

І ще переконливе прохання: відповісти хочеш, не шуми, а тільки руку підійми!

 

1

Усміхнені

Задоволення від створення позитивного настрою, привітність.

Мотивація навчання

1

Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми з Вами вирушаємо в космічну подорож. Але ж будь-яка подорож переслідує якусь певну мету!

А яка мета нашого польоту ви дізнаєтеся, якщо уважно прочитаєте девіз, під яким ми з вами сьогодні будемо працювати!

Девіз: «В космос ми всі  полетимо, нам відкрить секрет важливо»

-Хто здогадався, яка ж мета сьогоднішнього польоту?

 

1

Здивовані, заінтересовані

Задоволення від того, що введений елемента цікавості розвиває мотивацію до навчання і визначає сюжетну лінію уроку

 

 

 

 

 

 

Запис в зошитах

4

Перед тим, як відправитися в політ, ми повинні зробити записи в своїх бортових журналах. Ваші зошити - це і є бортові журнали!»

Подивіться на слайд і дайте відповідь мені на кілька запитань:

Яке сьогодні число?

Дайте повну характеристику цього числа.

Що ви можете мені сказати про слово березень?

Відкрили бортові журнали і виконали грамотно і акуратно запис дати.

4

Зацікавлені

Позитив

 

 

 

 

 

 

Каліграфічна хвилинка

2

А тепер проведемо каліграфічну хвилинку. Для чого нам потрібна каліграфічна хвилинка?

Продовжте ряд чисел.

10; 8; 11; 9; 12; 10; 13; ?; ?.

 Отже, «Пуск» відправляємося в подорож.

2

Уважні, сконцентровані

Зацікавленість

Підготовка до актуалізації опорних знань

1

Отже, діти! Ми прибули з вами на планету МАРС! Планета Марс-це четверта планета по віддаленості від Сонця. Її ще називають червоною планетою через те, що планета має червонуватий колір. Названа планета так на честь давньогрецького бога війни - Марса.

Тут нас зустрічають місцеві жителі - марсіани, які приготували вам цікаві завдання. Вони хочуть дізнатися, як добре ми з вами вивчили математику і чи зможемо ми їм допомогти розкрити один секрет !!!

 

1

Подив, задоволення від того, що дізналися нове про планети.

Позитив

Усний рахунок Індивідуальні завдання для слабіших учнів

5

Завдання 1.

Рольова гра «Числа розмовляють».

Учні обігрують розмову чисел, придумуючи, про що могли б розмовляти два числа між собою

В той час, як сильніші учні грають у рольову гру, слабішим учням пропонується Гра «Запалюємо зірки»

Індивідуальні картки-зірки

-розв’язання простих прикладів

 

5

Зацікавлені

Позитив

Фізкультхвилинка

 голова вгору

 

-голова вниз

 

-голова вліво

 

-голова вправо

 

-руки вперед

 

-руки вгору

 

-руки в сторони

 

-руки вниз

 

-присідання (4 рази)

 

1

Одну за одною  планети

Назве будь-хто із нас:

Раз - Меркурій,

Два - Венера,

Три - Земля,

Чотири - Марс.

П'ять - Юпітер,

Шість - Сатурн,

Сім - Уран,

За ним - Нептун.

Восьмим йде він у рахунку.

А дев'ятим йде Плутон.

 

1

Веселі, активні

Щасливий, задоволений

Сприйняття нового матеріалу.

Дослідження проблеми і знаходження шляху її вирішення.

1

Діти, зверніть увагу на наших друзів -марсіан, подивіться, як їх багато зібралося й вони явно чимось стурбовані! Здогадалися? А я здогадалася, вони не знають, які числа йдуть за рахунку після 30?

Що робити? Ви знаєте, як допомогти марсіанам і розкрити для них цей секрет?

- Підніміть руки, хто знає, як допомогти марсіанам?

-Подніміте руки, хто не знає, як допомогти марсіанам?

Дослідження ряду чисел по таблиці, читання чисел учнями по «ланцюжку».

Робота по абаку, розподіл чисел на десятки і одиниці: 25, 37, 41, 87, 55,76,92,63.

Наше дослідження пройшло успішно. З числами ми познайомилися. Проблему вирішили. Марсіанам допомогли.

 

1

Зосереджені, активні

Інтерес

Робота з підручником

10

А тепер марсіани пропонують потренуватися нам в роботі з нумерацією

№№9-16, с.109-110

10

Зосереджені, сконцентровані

Задоволений

Робота в парах Знаходження значень виразів, що містять дужки. Запис прикладів у зошит

7

Спрямовує, допомагає об’єднатися в пари

Розв’яжіть зручним способом.

17 - (7 + 3) =

8 + (2+ 4) =

19- (9 + 1) =

Керує роботою,

підтримує

7

Активні, уважні, сконцентровані,

проявляють інтерес

Щасливий, задоволений

Розв'язування задачі

4

На космічній станції працювало 11 космонавтів, 5 космонавтів вийшли у відкритий космос. Скільки космонавтів залишилося на станції?

На дошці записується коротка умова задачі.

 

4

Активні,

проявляють інтерес

 

Задоволений

 

 

 

 

 

 

Офтальмологічна пауза

1

Капітан відважний!

Шлях наш дуже важний!

В космос добре подивися,

Всі планети роздивися

Нас далекий шлях  чекає!

(Відповідні рухи очима праворуч і ліворуч,

угору і вниз.)

(Описуємо очима великі кола за годинниковою стрілкою і назад.)

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Логічні завдання

5

Знайдіть закономірність розміщення літер, щоб отримати число з тих чисел, які ми сьогодні вивчили? СКЛІОНМОТДРУЕНПСЛУЯЛЬТ. (Сімдесят)

5

Усміхнені, зацікавлені, зосереджені.

 

Задоволення від відповідей учнів,

слухає з цікавістю

 

 

 

 

 

 

Підсумок уроку

2

Діти, я думаю, що проблему ми з вами вирішили, відкрили марсіанам секрет розв’язку прикладів нового виду і нам пора повертатися додому, на Землю!

Дітям запропонувати уявити себе промінчиками сонця. В кінці уроку дати завдання розмістити промінчики на сонці відповідно до свого настрою. Учні підходять до дошки і вставляють промінчики.

 

 

2

Емоційне задоволення

Задоволення

Підсумок уроку: вивчили числа ві 40 до 89, навчилися складати приклади і розв’язувати задачі.

Висновок: тема розкрита, мета досягнута, діти активні, вони краще засвоюють матеріал. Потрібно створювати  ситуації успіху, надавати дітям можливість висловлювати свою думку, приймати власні  рішення.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 липня 2018
Переглядів
1207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку